Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

önkritika & lemondás - yes, we can

2009.04.15. 19:18 lapi 2.1


* A kommentek csak az oldal újratöltése után tűnnek el.

Megjegyzés:

mortell 2008.04.14. 07:28:35

lapi! láttad már a kuruc.info/ weboldalt? vess rá egy pillantást, nagyon kemény! Majd csörgess meg ha végre abbahagyod a blogot, ugy látszik most már fel kell jönni ha valaki dumálni akar veled

COMING - ÚT - A bizalmi indítvány [Látogató]Pingback: · http://lapi.blog.hu/2009/04/08/abizalmiinditvany2009.04.08. 21:02:49

[...]egy éve - semmi születésnapi felhajtás - kinyomtam a malacka, a lekvárfőző című posztot és száradjon le mind a két kezem, ha nem tiszta szívből tettem, amit. és ugye[...]

Szólj hozzá!

szal ebből sok minden kiderül, de legszembetűnőbben az, hogy még mindig fingom sincs a track-back funkciójáról. nem is forszírozom tovább, jobb ha nem magyarázkodok, mégpedig szánalmasan.

hogy ugye annyira leköt a cusi per, hogy nem bíbelőd7ek ilyen apróságokkal. meg hogy utánanézhettem volna a guglival, ami a barátunk. mert ingyenes és egy hülye is tudja kezelni.

ezzel együtt annyira fontosnak tartottam a bizalmi indítvány c. propaganda-posztomat, hogy 'betrekbekkeltem' magamnak az admin alatt. erre mi történik? hát az első poszt végére került.

a dátumok miatt emelem ki. s még a kurucinfó link is műxik. pelikánt meg vérző szívvel, de kimoderáltam a kocsmából, s nem örülök neki ma sem, hogy ezt kellett tennem.

szal nincs időm ilyesmivel szarakodni, amikor jő a nagy nap a nemzet életében, sőt tegnap el is múlt. 'rohan az idő' tehát, ahogy koncz zsuzsa énekelte teenagerként. én meg még nála is fiatalabb teenagerként fogtam a fejem, hogy atyaisten, miért írt ilyen jó dalhoz egy esnagyistván közhelyszöveget. "mert az idő kegyetlen vonatán fut minden tovább" tralalala... majd a gaskó megállítja, vazze! tettem volna hozzá, ha nem a 60'-as években járnánk...

de 2009-et mutat a kalendárium és ahogy egyik haverom szabadfordította az in medias res-t szegeden... de nem folytatom, elvégre nem vagyunk szexista magunkbólkivetkőzöttek.

szal ne is cicózzunk sokat, hanem nézzük, hogyan mond le egy tökös miniszterelnök. akire én mondjuk büszke bírok lenni. mint amikor az öszödit hallottam elsőször, másodszor, sőt harmadszot. a kettő között eltelt pár hónap, mert szeretem magam ellenőrizni, nehogy véletlenül & nagy lelkesedésemben összekeverjem az ördögöt az angyallal.

 


szólj hozzá: Gyurcsány beszéde ápr. 14-én

szal, erre is jó a blog, legalább az ember használja a fejét + a netet. olvasgat6 hát ezt meg azt.


itt pl. elég friss cucc ugrik ki a cyberből:

Fenyegető üzenet Gyurcsánynak Orbántól

Orbán Viktor már március végén "fenyegető" üzenetet küldött Gyurcsány Ferencnek - noha a nevét nem ejtette ki -, amikor is az ELTE Központi Könyvtárának a dísztermében a Jövőkép kötet bemutatóján arról beszélt: mélyreható változás kell a politikusok világában is, valóban változásra van szükség a politikai felelősségvállalás területén.

- Az nem folytatható, azzal a gyakorlattal szakítani kell, hogy a politikusoknak csak kiváltságaik vannak, felelősséget pedig nem vállalnak semmiért. Ma ez a helyzet - tette hozzá a Fidesz elnöke, s úgy folytatta: az lehetetlen, hogy az ország vezetőin nem kérhető számon az, amit tettek. Véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy azok, "akik becsapnak, tönkretesznek egy országot", a végén szépen, következmények nélkül visszavonulhassanak az üzleti életbe, s éljék a világukat. "Na ez, elfogadhatatlan" - jegyezte meg Orbán Viktor.

"Némi jogászi munka kell"

A Fidesz elnöke szerint a felelősség helyreállítása "némi jogászi munkét igényel, meg kell teremteni a jogi kereteit" a felelősségrevonásnak.

- Az esküszegés ma Magyarországon a miniszterelnök esetében köznapi gyakorlat, holott amikor a hivatalt vállalta esküt tett az ország-világ színe előtt. Utána perdig ki lehet állni, és el lehet mondani jogi következmények nélkül, hogy a valóságban az ellenkezőjét cselekedtem az eskünek, például hazudtam, megtévesztettem, félrekormányoztam, vagy nem is kormányoztam. És ennek még egy önbevalló nyilatkozat után sincs jogi következménye! - adott hangott felháborodásának Orbán Viktor, aki világossá tette: a következő kormánynak ki kell vizsgálnia minden jogsértést, amit politikusok követtek el.

szal ott tartottam, hogy én-amagam részéről - nagyon örülök továbbra is, hogy kiléptem az szdsz-ből. annak meg mégjobban, hogy miért is. ők nem bíznak egy 29 éves titkosszolgálatokat felügyelő miniszter-jelőltben. én meg bennük nem bízok+, ez ilyen egyszerű.

tehát van olyan, hogy választani kell. a magamét talán nem kell most szükséges kifejtenem. azt világosan elmondtam cca 7-8ezer kommentben, kossuth rádióban és a közértben is. ha kérdezték. ja a másik lehetőség is ismert az igazság kiderításánek rögös útján:

A Fidesz teljes létszámban képviseltette magát, egyedül Kövér László vonult ki Gyurcsány Ferenc utolsó miniszterelnöki felszólalása alatt: talán nem tudta, hogy új protokoll van érvényben.

Bajnai Gordon kormányfőjelölti beszédét szocialista oldalon hol gyengébb, hol ütemesebb taps fogadta - más szónokhoz vannak szokva. A fideszes sorokban Ficsor Ádám titokminiszteri kinevezése okozott morajt, többen a fejüket fogták.

Meglepetést okozott az új miniszterelnök akkor is, amikor megnevezte az önkormányzati tárca vezetőjét: Varga Zoltánt. A Fidesz elnöke előbb azzal viccelt a mellette ülőknek: "Remélem, a focista!" Kósa Lajos debreceni és Pokorni Zoltán XII. kerületi polgármesterek kevésbé értették a tréfát, bőszen forgolódtak a baloldali sorok felé: vajon melyik lehet az új miniszter. Előbb a Societas fiatal elnökére mutogattak, de hamar kiderült: Vargának Varga, de László. Cser-Palkovics András sietett segítségükre, kikeresve a parlamenti honlapról Varga Zoltán személyi adatlapját.

szal van az úgy, hogy a hangsúlyt a yes-we-can-re érdemes odatalicskázni. szerintem...

ps: a cikkere kattintva előugrik az eredeti, de a nagy poén a második cikk címe:

Kövér László véletlenül kivonult Gyurcsányról

 

apropó koncz zsuzsa. vagy bródy jános. sajnos én vagyok közülük a legfiatalabb, mert a számok nem hazudnak. de a dal ugyanaz marad.

188 komment

Címkék: gyurcsány szdsz obama kövér

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr331067220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2009.04.19. 00:30:06

hirtelen felriadtam, ijedtemben rákattintottam a hírkeresőre és már nem fekszem vissza.

nem érdemes, mert ha obama nem kér bocsánatot fletó miatt a magyar néptől, sólyom rendreutasítja az egész clinton családot és vádlón mutat rá csontos újjával a monica lewinski okozta biztonsági résre. de ez már csak a felnőtt műsorsávban mehet le a viasat hármon egy vigyázva álló bunkós végű mikrofon előtt.

oda is kapcsolok a pusoma film után.

és most önző leszek és köszönök el:

jobbulást magamnak, lapi elvtárs!!!

yes, we can...

lapi 2.1 2009.04.19. 00:32:48

ha ezek után nem bizonyított, hogy orbán kossuth reikarnációja és gyurcsány a moralesé, akkor vadázskutya legyek. vau-vau--vauuuuuuu :DDD

lapi 2.1 2009.04.19. 00:47:53

az előbbi nem egy nagy cucc... de real time-ban. na arra már vigyázzba vágja magát, - mint egy k.u.k. őrmester, amikor megpillantja a fehér lovon ülő ellen(!)tengernagyot - minden rendes buddhista szerzetes még tibetben is. pedig ők aztán nem az az ugribugri fajta... :DDD

lapi 2.1 2009.04.19. 00:54:36

azt meg már soha nem fogom megérteni - bár bírok ezen infó nélkül élni - hogy mit jelent horthy rangja.

a tengernagy ma azt jelenti kurvanagy - gondolom. valami kurva nagy ellen kelt hadra a szimbólum, vagy csak be volt rúgva az a huszár, aki kitalálta még régebben. egy korabeli hajósandrás... mint vitéz huszár dolmányban és azt kiáltja: tenger ellen nem érdemes vizelni, magyar! de benne simán!!! aki nem próbálta, még nem járt a későbbi opatijában!!! heuréka!!! :DDD

lapi 2.1 2009.04.19. 01:13:25

b. pityú barátom szolnokról. szegedi hamvas évek. két akkori barátnőnkkel nyomolunk stoppal keresztül titón. bled, opatija, zadar, split, korcula, szarajevó. kurva nagy hátizsák két kutyasátor és 21 évesek voltunk. fillérekből meg volt oldható, ha az ember nem ragaszkodik napi egy konzervnél több élelelmre. mert nem zabálni megy, hanem fiatalnak lenni az adria partján és haverkodni szarajevóban az öreg török arccal.

na sétélgatunk egy buxusokkal teli díszparkban, még a kanyarokra is emléxem, amikor pityú mondja: mennyi magyar van erre, b+. fogadjunk, hogy mindjárt összefutunk valami ismerőssel szegedről. a következő buxus mögül kilépve szembe jött egy hasonló forma csapat és megjegyezték: "szia pityú, ti is stoppal? merre az irány? megbeszéltük kb 2-3 perc, azt ment mindenki tovább:

pityú: na mit mondtam?

bibi, aka lapi: baszki, legközelebb messzebb hatolunk a csajokkal, hihetetlen hogy még itt is seggfejekkel kell csevegnem.

atyaisten... mi lett volna, ha nem vagyunk bezárva és oda megyünk, ahova csak bírunk.

ha valaki meghallgatja ezt a csajt, megérti, miért is rühelltem többek között a kádár rendszert.

21 évesen mindig igaza van az embernek, csak 56-ra hülyül be teljesen:

mert azért ezt élőben látni... és meghalni... vagyis megállapítani, hogy jobb a csajom, de a sztár is nagyon rendben van...

www.youtube.com/watch?v=5FMhnl0__Vo

lapi 2.1 2009.04.19. 01:34:52

tudom, hogy csúsztatok, mert j.j. addig már szétlőtte magát, de aki hallja ezt a hangot, hát nem biztos, hogy megdöbben ezen imho. viszont az jellemző volt, hogy a spliti nagy városi strandon haverkudtunk két jóarc helyi erővel. mutatja az egyik a helyi sajtó címlapját rossz angolsággal: fuck you. nixon is resigned. mire én ilyesmit, hogy ági is meghallja, aki ruszki-irodalom szakos bölcsész volt, de nem tudott angolul, én meg angol tagozatos gimis, de rohamosan felejtettem a sok bulizás miatt.

szal: b+, thisis something. aztán valami még, de én azt fordítottam, hogy nixon lemondott valami watergate miatt, de ez nem érdekes. a faszi beismerte, hogy csak propaganda, hogy nincs az adriában emberevő cápa. ha bevallanák nem jönne ide egy turista sem. nézd meg mennyi idióta van veszélyben most is. ezek a cápák úgy elkapják a gyanútlan lubickolókat, hogy észre sem veszik, ahogy eltűnik. főleg a gyerekeket imádják ezek a fenevadak. na jössz egyet úszni? kurva meleg van. maradt én meg bementem a vízbe, mert majd behugyoztam és azokba a nyilvános budikba még a görény is úgy ment be, hogy kifelé zokogva könyörgött a titkos receptért. szal kemény idők voltak... és ági egy percig sem szopta be a dumámat, csak annyit mondott: de hülye vagy. és napozott tovább.

a kurva életbe! most esik le, fényvédő krém sem kellett, talán még ki sem találták.

szal az akkori hangulatomat ez a dal tükrözi és pontosan. egy csapos ne hazudjon, legfeljebb végszükségben, vallom magam is.

és persze a sasok éneklik, s nem a sólymok:

www.youtube.com/watch?v=ea0CDieb4yM

lapi 2.1 2009.04.19. 01:55:37

valójában mutatta a jugó srác, mert már ösztönből horvátot pötyögtem be, hogy van macskacápa dögivel, de legfeljebb ekkora halakra veszélyesek. és mutatta a kezével az arasznyit.

én az elmulasztott lehetőségek embere vagyok, no doubt. azt kellett volna fordítanom áginak. ekkora botrányt okozott az usában a watergate affér. azt elhitte volna simán. és ez szörnyű, ha belegondolok. mert én sem kaptam fel jobban a fejem, mintha kétfejű borjú született volna. de annyit megdumáltunk pityúval, hogy beszarás ez az amerika. ez olyan, mintha nálunk pl a magyar nemzet megbuktatná csak úgy a kádárt. még csak nem is röhögtünk. csak elhúztuk a szánk szélét, hogy ez van, b+. ma hozzátenném. de simán kibírtuk, ha már nem a nagy korallzátonynál bohóckodtunk. ottv azért be nem másztam volna. a partról ordítottam volna a bátraknak, hogy majd innen nézem, amikor visz a nagy fehér, mint ruszki katona a zsebórát!!!

dehát ez a hajó is elment, mint szarajevó azon a nyáron. csak a giccs maradt a századvégre...

www.youtube.com/watch?v=cuEt7EvPMVU

lapi 2.1 2009.04.19. 02:13:56

kielemezve a videjót a titanik-fanoknak megállapítható, hogy a díszlet és a közönség olyan, mint egy furcsa szabadtéri pártközpont moszkvában a 30-as években. ahol sztálinnak mégis vége, mert egy szürreális lenin átalakított szakállal dalra fakad egy modern balalajvával a kezében. hozzá csatlakozik egy iheletett pillanatban a pavarotti, aki ugyan adócsaló volt, de áldott hanggal. a közönség egyre lelkesebb, mert levágja, hogy lenin azért énekel, mert meglátta krupszkáját, aki a nehét körülmények ellenére szépségkirálynő választást nyert a nyitás jegyében. az viszont kétségtelen, hogy a kommunisták úgy csinálnak, mintha megértenék, az osztályharc fokozódik!!! és milyen igaz. hiszen azt hazudják a bitangok:

ott áll még bono, akit korrekt hidegvérű bérgyilkossá maszkíroztak a hard-line komcsi küldöttek. meg a kopasz faszi, aki olyan mint egy modern visinszkij. van még kérdés? mert az adócsaló is gyanúsan piedonés.

jelmondatuk magáért beszél, annyira demagóg:

DONT LET THEM KILL US

lapi 2.1 2009.04.19. 02:14:39

ami persze molino...

lapi 2.1 2009.04.19. 08:00:09

jó reggelit!!! :DDD a kocsma elnéptelenedett, ezt levágtam. ugyanakkor a csapos nem pánikol. csak megörült és magában dumál egész éjjel. :DDD

szal tompa aggyal sem adom fel és optimista reklámmal sokkolom a közalkalmazott korkedvezményes nyugdíjasokat!

www.youtube.com/watch?v=OWIfTWLXhKI

obama meg személyes vette kézbe a fideszt és üzent gyurcsány klónéknak mégpedig elég világosan:

www.168ora.hu/punch/mar-nem-szegen-tudatlan-obama-34447.html

azt azért csendesen megjegyzem, hogy ez a huncut szilvásy nagyon csúnyán megvezette azon valamikori törzsvendégeinket, akiket vagy kiutáltam innen, vagy simán kitettem a kocsmaajtón az ismert gallér-gatya fogással.

www.youtube.com/watch?v=ceayYE5TDLg

lapi 2.1 2009.04.19. 08:19:00

szólni kéne a gyárfásnak, hogy mi a harry potter lényege. ha mindenképpen a rákos karate-kid-del ébreszti a magyart a negyedőránként betolt reklámmal, ami mindig a nagy nemzeti 1%-idején és egyéb költségvetési osztás idején sűrűsödik.

ha a ket cuccot nézzük, nekem a karate kidről az ugrik be, hogy mindjárt kiüt a plazmából és orbavág, ha nem adakozok 60 másodpercen belül. én mondjuk már rutinszerűen lazán elhajolok, ha pont szemben ülök a tévével.

a másik a harry porter. a gyűrük elkúró ura.

na ez megabiznic, ráadásul nincs az a vérnősző náci a glóbuszon, aki orrbabaszná a kis szemüveges csávót, amikor néz ki a fejibűl, hogy varázsló, de ez kurva nehéz teher. a nép meg beszopja, mint kismalac az anyakoca csöcsit.

hétfő reggel tehát nem megyek a cusi tárgyalásra, hanem tűz a kossuth térre, ahol majd ordítozok, hogy monnyon le a libás potter és kidobok 100 feketén - hologram nélküli dvd-re másolt harry potter mozit. ettől az ávh-ás pribékek nyomban bebasznak a gyorskocsiba és ha mákom van, pont összezárnak az új védencemmel, akit így nem kell külön látogatnom. keddre kiváltom magam 30 rugóval és viszem a végzést szerdára a cusi perbe. majd meglátjuk, hogy elfogadja-e a bíróság az igazolást, mint méltányolható kimentő okot. vagy rámbasz cca 200e huf rendbírságot. egy biztos, hogy nekem nem fogják a gumis ujjat a seggembe nyomni, hála a human right harcos két elmeháborodottnak maszkírozott értelmiségi kollegával, akiknek fogalmuk sincs az időzítés jelentőségéről. pedig minden vhs lejáccón rajta van a timer gomb. most mondom, hogy nagyon csodálkozik, aki rosszul programoz, hogy más műsor lesz a szalagon, mint amit szeretett volna. így megy ez, ha valaki egy digitális analfabéta.

:DDD

lapi 2.1 2009.04.19. 08:42:01

na megyek sportot venni, mert én is érzem, amikor túúúmács vagyok és az vagyok, az 7-szentség!!!

hajrá kte!!! hajrá dimitrov elvtárs!!!!!! javaslom, ne várjuk meg, amíg eljő a hitler. megteszem hát a harmadik indítványomat, bár itt már erősen bejátszik a viccosztály gumiszobával.

idézze be a bíróság egyszerre az obamát és a csávezt, oszt eskü alatt magyarázzák meg, hogy bírtak anélkül jattolni, hogy erkölcsi hullaként nyomban ott essenek hanyatt a kamerák pergőtüzében. csak meg ne tudja a világ, hogy öszödön még megisznak egy pofa sört is egymás egészségére. csakhogy valamelyik szoci ki fogja szivárogtatni a titkos videót és valóban megvan a 3. világháború. chaves beleönti az összes olaját a tengerbe, a másik meg megnyomja a gombot, csak pont washingtonra programozva a célt. oszamának már nem marad ideje buddhista szerzetesnek állni, mert tibet messze van, bárhol is bujkál a faszi.

na tekerés az újságoshoz, mert ma hamar elfogy a papíralapú. mert tegnap a szezon meccse megy és ezt még obama sem veheti el tőlünk. "bárhogy lesz, úgy lesz..."

www.youtube.com/watch?v=x8iIp5xl0rY

lapi 2.1 2009.04.19. 11:14:45

hát ez van. a nemzeti sport fidesz kézbe ketrült, mert egy szó sem esik a négy kapufáról, háromcsillagos meccset nyomott. a mezőny legjobbja csordáscsabi hetessel, bezzeg a zöld saként maszkban küzdő ferenczy 9-est, ami önmagáért beszél. ne higgyünk a szemünknek.

ettől még persze janika ollózása, vagy csukis 40 méteres bombája beég egy szezonra, de ez magánügy.

az is, hogy nem viccből nyomtam be a gyurcsány beszédet az vieáról, talán 3 perc és elég egyértelmű és szabatos mondatokból áll.

na jó, ez egy elnéptelenedett kocsma, de... kint van a cucc a videán hétfő óta. megnézte ezerhétszáz valahány dolgozó.

négyen vették maguknak a fáradságot, hogy röviden kommentálják.

ime:

-----------------

szabiati51 | 2009.04.19. 09:05
"Hazaárulók akadtak minden időben. Előbb vagy utóbb ítélt fölöttük a nemzet, s ítélete ellen nem volt fellebbezés." (Wass Albert)
muro29 | 2009.04.15. 22:42
de hülye vagy.....
sznajper01 | 2009.04.15. 19:13
Gondolom,ha majd a jogerős börtönbüntetését tölti,viszel neki kaját meg vazelint!
muro29 | 2009.04.15. 04:18
Isten áldjon Gyurcsány úr... sokat tettél ezért az országért.....
Hozzászólások száma egy oldalon:
10 | 20 | 50 | 100

------------

pedig gyurcsány ferenc egy vitatott személyisége mai magyar politikai elitnek. vazelin, wassalbert és áldja meg az isten.

melyik politikai közösségnek köszönhetjük, hogy itt tartunk? mert a népet nem lehet leváltani, mint tudjuk. de a kapcsolót azért fel lehet pöckölni, ha már sötétbe borult a mega-hungarikum-kocsma.

na, ha már világos van, lehet ordítani vörös fejjel, hogy FEL!!! TÁMADUNK!!! kedves és szimpatikus fasiszta magyar honfitársaink. és ha most nonest, vagy akár lenin megsértődik és magára veszi, akkor ne vicceljünk, pls. de azért van olyan barátunk is, aki nyugodtan vegye magára és húzzon a patyolatba. ha nem akarja, hogy kiröhögjék, vagy ne adj isten szelíden, ám kellő határozottsággal benyomják a zuhany alá.

ruhástól, teszem hozzá. és a fidesz emberjogi szupersztárja is levágja, hogy itt a köztársaság rendvédelmi szervei végzik a dolgukat. ahogy a szakaszparancsnok mondta a fideszes lelkész képviselőnek, tessék felhívni a központi ügyelet 107-es számát és mihelyt parancsot kapok, átengedjük a képviselő urat. ezt tegnap éjjel az echón láttam.

szal, hogy nem vicc és móka minden, gondolom bayerzsolti mai eligazítása sokmindent elárul, ha valaki azt állítaná, hogy nincs programja a magyar hírlapnak.

van. szerintük egy potenciális korm. szóvívő, a leendő magyar szídzsi egy segluk.

szerintem meg zsolti sima nettó bunkó, aki ráadásul még gátlástalanul úszít is. a 20 éves magyar köztársaság legnagyobb dicsőségére.

ps: mennyit is kaszált a duma tévé kurátoraként, vagy elnökhelyettes? tökmindegy.

és lehet tovább cumizni a cizellált mondatait ennek a derék magyar radikális gyökérnek. tudom, hogy neki is van lelke, meg indoka. de azt beszélje meg a feleségével, ha még van neki. ha nincs, csípjen fel egy lelkes és tiszta tekintetű gárdistát, vagy a jobbuk is teli van szupi csajokkal. hogy mi közöm hozzá? már hiába szellőztettem ki egymagam a krimót, a közelben fehérjefeldolgozót építettek titokban. na ha valaki elment annó a szolnoki "kutyagyár" mellet a tisza parti töltésen szép nyári napon a kádár rencerben. na ő pontosan vágja, miről beszélek.

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=165593

npo comment és én annyiba veszem magamra, hogy innen úzenem: "a fütyiddel játsszál, ha unatkozol, és sok a szabad időd, mert az mindig kéznél van, de ne publikálj annyit, mert az baromi kellemetlen azoknak, akiknek orruk is van és mögötte szaglóidegekkel áldotta meg a jóisten. te már hozzászoktál cimbi, de be kéne csukni az ablakod, mert ez 1 real görénygyár, ha szabad még elnézést kérni a kis intelligens rágcsálóktól.

ps: hátha beperel a faszi, mert azt imádják... :DDD

lapi 2.1 2009.04.19. 14:00:26

:DDD ezt nevezik provációnak, lenin öregfiú. léprecsaltalak, vazze. leleplezted magad sokadszor. te egy jó ember vagy, b+. és megint lebuktattalak. :DDD

ráadásul rég letettem a piát, szal ahogy öregszem, egyre jobb vagyok emberismeretben.

ráadásul télleg kicsit ki vagyok fáradva bizonyos project miatt. szal thanx. és krupszkajának is kézcsókom.

www.youtube.com/watch?v=_wG6Cgmgn5U

:DDDDDDDDD

lapi 2.1 2009.04.19. 14:01:19

....provokációnak. sorry

lapi 2.1 2009.04.20. 08:07:52

jó reggelit!!! :DDDDDDDDDDDDD

mai szentenciámat megálmodtam az éjjel:

lufiárús leszek és az igazi művészet, pont annyi gázt nyomni a cuccba, hogy az optimális magasságban lebegjen. ha kevesebb a gáz - fexik a földön, rálépnek. ha több, - kipukkad már a csövön és jól pofán fuck-ja az árust.

szal ez már nem matematika, hanem?

na léptem, mert még elkések. :DDDDDDDD

lapi 2.1 2009.04.20. 10:05:00

breaking news!!! reggel beugrott valami és mégis tettem egy indítványt. szerdán bejelentem az elfogultságot a megyei főügyészséggel szemben, ha nem zárják ki, hogy nem engem hallgattak le a nyomozás végén. biztos vagyok ugyan benne, hogy nem. de azért ehhez az is kell, hogy kit halgattak le, ami miatt az egész bíróság elfogult lett. vagy litván, de ez esetünkben mindegy. szvsz a köztársaságnak és a hír tévének csak joga van tudni, hogy tiszta volt-e a rendőrség, ami miatt az ügyészség vette át a nyomozást az eljárás egyik szakában.

lufi, de senki sem olvas szentenciákat, csak én. :DDDDDDDDDDDDDDDDD

ha valaki nem tárgylóteremben ül, de szeret röhögni:

www.youtube.com/watch?v=Q8jbt0wBkMI

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.20. 10:23:58

Csak beköszönök. Kb szerda óta kétfrontos háborút vívok az allergia-megfázás-féléves házik-kombóval. Még nem lefutott a meccs. Csapataink harcban állnak.

Szal van orvosi igazolásom, egyenesen Mikola Istvántól... :DDD

lapi 2.1 2009.04.20. 10:28:44

:DDD jobbulást nonest. azt hittem elvittek szilvásiék, de így már értem.

vicc nélkül. együtt érzek veled, mert a lányaim is rendesen bírnak szenvedni, különösen a kisebb.

ps: és ha netán mikola ügynök lennél? akkor viszont....

a pollenek monnyanak le!!!!!!! :DDDDDDDD

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.20. 10:44:40

Addig is:

BME, én így szeretlek! :DDD
www.youtube.com/watch?v=L-dxRhmTJvk

(építősök írták ezt a verziót, ezért van egy olyan kitétel, hogy nem szereti, ha összekeverik az építészekkel. a többi megállapítás nem kar-specifikus... :D

lapi 2.1 2009.04.20. 13:38:00

"A múlt év végén két kecskeméti ügyvédnél is érdeklődtek, illetve együttműködésüket kérték - magas rangú politikai körökre hivatkozva -, hogy tudnak-e valamit a nyomozás állásáról, illetve a Zuschlag-ügyet vizsgáló ügyészekről. (Csak egyikük azonosítható, mert az érintett ügyvéd a találkozást dokumentálta.) Az ügyvédnél - aki korábban ügyész volt a Bács-Kiskun Megyei Főügyészségen - a személyes beszélgetést kérő férfi megjegyezte: egy ismerősének Gyurcsány Ferenc nehezményezte, hogy a fiatal vidéki ügyészek tanúként hallgatták ki. A férfi e miatt szeretett volna az ügyvéd segítségével minél többet megtudni a médiában rendszeresen nyilatkozó Szabó Ferenc Bács-Kiskun megyei főügyész-helyettesről, de az ügyvéd elhárította a kérést, mondván, amikor ő még a testület tagja volt, nem dolgoztak együtt a szóvivői feladatokat is ellátó ügyésszel. Az ügyvéd a találkozóról feljegyzést készített, szerepel rajta az érdeklődő férfi hívószáma, sőt névjegykártyájának adatai is, e szerint egy áldozatvédelmi iroda vezetője. A feljegyzést az ügyvéd - aki nem kívánt lapunknak nyilatkozni - végül nemcsak az ügyészséghez, hanem a területi, valamint az országos ügyvédi kamarához is eljuttatta.
Szabó Ferenc, Bács-Kiskun Megyei főügyészhelyettes nem cáfolta, hogy létezik egy ilyen ügyvédi feljegyzés, de hozzátette: ez a nyomozást érdemben nem befolyásolja.
Daróczi Dávid kormányszóvivő az ÉS-nek azt mondta: baromság, hogy a miniszterelnök bárkit is ilyen dolgokra biztatott volna. Hozzátette: hiszen ő volt az, aki azonnal az ügyészség rendelkezésére állt, és mindenkit arra kért, lehetőleg segítse a nyomozást, hogy mihamarabb kiderüljön az igazság. Mint ismert, az ügyészség időpontot kért Gyurcsány Ferenctől a tanúkénti meghallgatására. A miniszterelnök néhány nap múlva, a hivatali munkaidőn kívül, este utazott Kecskemétre és tett vallomást."

www.es.hu/index.php?view=doc;19037

tehát megtettem egy újabb indítványt. kessék meg a titokgazdát, hogy kit kértek az ügyészek lehallgatni, ami miatt az egész bíróság elfogult lett a nyomozati szakban. akkor azt kell feltételeznem, hogy engem hallgattak le, s ez esetben szerdán benyújtom az elfogultsági kifogást a bkm-i főügyészség ellen. ám ha kiderül, akkor meglátjuk, vannak.e mumusok a sarokban, bár biztos nincs. de nem baj, ha ezt is látja a köztársaság hittévét figyelő állampolgárai. nem az én hibám, hogy ez sem bírt átjönni, pedig a bíró úr kitűnően megszövegezte a jkv számára.

nem hit kérdése a tisztességes eljárás, hanem a tényeké. ezért szar ügy, ha ezt eldugják a nyilvánosság elől. pedig ezt sem fogja leadni a hittévé. vagy igen. :DDDD

lapi 2.1 2009.04.20. 13:40:42

A múlt év végén két kecskeméti ügyvédnél is érdeklődtek, illetve együttműködésüket kérték - magas rangú politikai körökre hivatkozva -, hogy tudnak-e valamit a nyomozás állásáról, illetve a Zuschlag-ügyet vizsgáló ügyészekről. (Csak egyikük azonosítható, mert az érintett ügyvéd a találkozást dokumentálta.) Az ügyvédnél - aki korábban ügyész volt a Bács-Kiskun Megyei Főügyészségen - a személyes beszélgetést kérő férfi megjegyezte: egy ismerősének Gyurcsány Ferenc nehezményezte, hogy a fiatal vidéki ügyészek tanúként hallgatták ki. A férfi e miatt szeretett volna az ügyvéd segítségével minél többet megtudni a médiában rendszeresen nyilatkozó Szabó Ferenc Bács-Kiskun megyei főügyész-helyettesről, de az ügyvéd elhárította a kérést, mondván, amikor ő még a testület tagja volt, nem dolgoztak együtt a szóvivői feladatokat is ellátó ügyésszel. Az ügyvéd a találkozóról feljegyzést készített, szerepel rajta az érdeklődő férfi hívószáma, sőt névjegykártyájának adatai is, e szerint egy áldozatvédelmi iroda vezetője. A feljegyzést az ügyvéd - aki nem kívánt lapunknak nyilatkozni - végül nemcsak az ügyészséghez, hanem a területi, valamint az országos ügyvédi kamarához is eljuttatta.
Szabó Ferenc, Bács-Kiskun Megyei főügyészhelyettes nem cáfolta, hogy létezik egy ilyen ügyvédi feljegyzés, de hozzátette: ez a nyomozást érdemben nem befolyásolja.
Daróczi Dávid kormányszóvivő az ÉS-nek azt mondta: baromság, hogy a miniszterelnök bárkit is ilyen dolgokra biztatott volna. Hozzátette: hiszen ő volt az, aki azonnal az ügyészség rendelkezésére állt, és mindenkit arra kért, lehetőleg segítse a nyomozást, hogy mihamarabb kiderüljön az igazság. Mint ismert, az ügyészség időpontot kért Gyurcsány Ferenctől a tanúkénti meghallgatására. A miniszterelnök néhány nap múlva, a hivatali munkaidőn kívül, este utazott Kecskemétre és tett vallomást.

rossz volt a link, sorry. ez a jó. és nem én voltam a másik.

nincs kompromisszum a tisztességes és tisztességtelen eljárás között. szerintem... ezt mondani sem kell, annyira kézenfekvő.

lapi 2.1 2009.04.20. 14:15:24

vazzzzzzeeeeeeeeeeee....:DDD

www.indavideo.hu/video/Ide_tessek_belefujni

ps: semmi köze a perhez. vagy igen. :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.20. 17:38:04

És miért lennének elfogultak, ha lehallgattak valakit?
Mivel nem vádolták meg, nyilván kerestek nála bizonyítékot, hogy bűnszövetkezik, de nem találtak.
Ebből hogy következik, hogy elfogultak az ügyészek?

Gecc 2009.04.20. 18:08:54

Tekerek lefele az oldal kb kozepetol... mondom mi van, Lapi mindenkit kimoderalt? :-D

lapi 2.1 2009.04.20. 19:57:03

ez bonyolultabb, simon. nem is itt fogom elmagyarázni, mert benne van a jkv-ben. szerdára okosabban leszünk. de kemény voltam, mint a vídia. engem már nem lehet megállítani, csak lelőni. ezt már decemberben is elmondtam, szal tudják, akikre tartozik. ez biztos.

és még csodálkozol, gecc brother, hogy mindenkit kimoderálok. ip cím, read only, s már megy is a fekete autó. lefüggönyözve. :DDD

szal én sem olvasnám magam, ha nem én csinálnám a cuccot.

vannak paradox szituk. :DDD

lapi 2.1 2009.04.20. 20:01:16

kiszabott fáradt vagyok, de lássunk csak tisztán a tárgyalóteremben is.

www.youtube.com/watch?v=lD_BoRNEEUQ&feature=related

lapi 2.1 2009.04.20. 20:05:14

persze nincs bennem gyűlölet, csak kurva nagy felháborodás. nem biztos, hogy szerencsés volt hülyének nézni engem. és mi van, ha pont engem hallgattak le, s nyomják az államtitok alá. én most szeretném tudni, s nem 30 év múlva. majs szerda reggel meglátjuk, mert közöltem a tárgyalóteremben, ha marad államtitok, ne legyen kétsége az bkm-i főügyészségnek. benyújtom ellenük az elfogultsági indítványt. szerintem megértették, hogy komolyan beszéltem.

lapi 2.1 2009.04.20. 20:07:51

szal ott pattog a labda az ügyészek térfelén és én nem viccből adtam nekik 72 órát. elvégre nem vagyok orbán viktor, hanem sándor laci. és ez kurva nagy különbség! legalábbis remélem. :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.20. 21:03:53

Na, hát ha Te vagy az államtitok, akkor legalább tudod, mi van titkosítva.
Az is valami.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.20. 21:40:21

Azért majd tudasd, ha mégsem lettél elsőszámú közellenség, mert akkor majd linkelek egy jó kis cikket.

lapi 2.1 2009.04.20. 21:42:03

szvsz nem én vagyok. csak nincs GARANCIA, pedig kéne. :D

most elájulok, pedig ma hozták az ip alapú akármit. meg sem tudom nézni, holnap pedig újabb ügy helyben, majd tűz pestre, ahol leváltom a haveromat, aki addig helyettesít.

jóéjt mnkinek

yes, we can...

lapi 2.1 2009.04.20. 22:04:51

kikapcs előtt:

"Zuschlag János azt mondta, hogy őt védekezésében hátráltatja az, hogy az ügyészek a tárgyalás során olyan témákat érintenek, amelyekre ha válaszolna, azzal az államtitkot sértené. Ezeknek a kérdéseknek a nem megválaszolása viszont őt kedvezőtlen színben tünteti fel. Ezért azt kérik, hogy ha készült titkos ügyészi feljegyzés, akkor azt hozzák nyilvánosságra. Ha nem oldják fel az államtitkot, akkor kerüljék a tárgyaláson az ezzel kapcsolatos kérdéseket. Sándor László ügyvéd is benyújtott egy államtitok feloldásával kapcsolatos indítványt. „Szeretném megérteni, hogy van az, hogy folyamatosan lebegteti a perben is az ügyészség, hogy politikai kapcsolatokat kihasználva, az én védencemet is érintő bűnszervezet próbálta meg leplezni tevékenységét, hiszen erre adatok vannak a lehallgatásban, ugyanakkor államtitok alatt tartja azt” – mondta az ügyvéd.

Ő azt szeretné, ha kiderülne: ha az ügy nyomozati szakaszában a lehallgatásokkal kapcsolatban tett indítvány miatt a kecskeméti bíróság, akkor elfogultságot jelentett be, akkor most, a tárgyalási szakaszban miért nem minősül elfogultnak a Bács-Kiskun Megyei Bíróság."

www.mr1-kossuth.hu/

"A titkosítások feloldását kérik a Zuschlag-perben" címen az mr1 honlap legfrissebb híre. kint van... és csiki... zenekar...

www.youtube.com/watch?v=GeG_4i_BMEA

sziligan 2009.04.20. 22:32:10

lapi

Szólj be otthon a mosdókagylóba, mint ahogy Boncz Géza tette a szovjetunióban. Lehet, hogy ha majd feloldották a titkosítást, visszahalgathatod, vagy olvashatod a jegyzőkönyvekbe.
Javasolnék valami Vonnegutot, pl.: Kolbász terem a kenderben! Esetleg próbálkozhatsz a Ki mint vet, úgy arat!-tal, ezen majd kombinálhatnak a kódfejtők.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.21. 06:18:36

Tegnap éjjel Eduárdó Rózsa Florestet néztem a Dunán.
Sajnos nem az elejétől és nem a végéig, de asszem ezt még egyszer legalább látnom kell.
Ő egy párhuzamos világban élt.

lapi 2.1 2009.04.21. 06:55:01

hella sziligan! na jó. akkor beszéljünk egyenesen. én nem ismerem a főügyészt személyesen. valamikor a horn kormány alatt nevezték ki. ma is magázódva köszönünk a folyosón és ezzel nincs is baj. azzal sincs baj, hogy az egyik haverom volt az alpolgármester és kuncze a belügyminiszter (akit szintén nem ismerek személyesen). a frissen idevezényelt főkapitányt sem ismerem, amikor egy nap ügy döntött a rendőri vezetés, hogy úgy harcolnak a sok feketén másolt cd-ék ellen, hogy végigmennek a főutcán és minden computer szaküzletet megházkutatnak és elviszik az összes cd-ét, amit csak találnak. mivel akkoriban úgy ment a jogállam nálunk, hogy elindult két rendőr egy artisjus-os faszival és összetalicskáztak néhány nagy doboz cédét.

szal a haverom volt az egyik boltos és átsétáltam a boltba. mondom a remdőröknek, hogy okay, de ez nagyon nincs rendben. megpanaszoltam írásban a házkutatás elrendelésének tényét, hiszen az nem lehet alapos gyanú önmagában, hogy valami számítástechnikai üzletet működtet.

a cédék a rendőrségen, a panaszt a városi ügyészség bírálja el kb 1-2 napon belül, hiszen a cédéket meg kell vizsgálni, hogy vajon feka másolat-e rajat a tomb raider, vagy mi.

a panaszt mégis a fűügyészség bírálta el, ami nem tilos, csak szokatlan. még dagadt is a mellem, hogy ügyes kis panaszomnak a frissen kinevezett megyei főügyész írta alá. (akár pl a jelen ügyben a zuschlag és a másodrendű (négy gyermekes, de ez nem számít persze - hacsak nem jobber a nagycsaládos persze)

napokon belül visszamentek a cédék vizsgálat nélkül a haveromhoz.

és itt pont. gondoltam, a haverom segítségével kapott ugyan a megye egy közkedvelt "rendcsinálót" - de legalább megvédtem a haveromat, s ami több, a főügyészt is.

a fökap. adott a sajtókapcsolatok ápolására, szal másnap a petőfi népe (megyei napilap) címoldalán a a baszott nagy cím, hogy a főkapitány ugyan fegyelmezett katonaként tudomásulveszi a főügyész álláspontját, de akkor sem ért vele egyet.

csak jelzem, hogy 2/3-ados fidesz többség helyett, pont a hazát eladó és -áruló "azok" voltak hatalmon. vagyis mink és az alpolgármester haverom nem keveset kilincselt kunczééknél, hogy kapjunk egy igazi liberális főrendőrt.

na nem ragozom, mert soha nem adta le a helyi tévé, sajtó. amit csak mellékesen mondtam: normális országban a fökap elmondhatja véleményét a kocsmában pl, de nem a nyolvánosság előtt. mert aláása az ügyészségbe vetett közbizalmat. legfőbb ügyész polt péter, akit szintén nem ismerek és olyan nagyon nem is hiányzik, hogy valaki pl bemutasson neki...

szal ez nem ment át a helyi sajtó cenzúráján. nem bazd meg. ezt hornék alatt kicenzúrázta valaki. kétharmaddal a hát mögött.

ja, ha az jut eszedbe, hogy szervilizmus, akkor nekem meg az, hogy leszarom.

szal gergényi leckéztette a friss főügyészt. aki persze nem hívott fel, hogy köszönöm. nem is vártam, persze.

az sem érdekel, hogy a kollegák azt suttogták nekem, hogy te elég meredek csávó vagy, ha nem félsz az ügyészektől ezek után.

hát nem félek.

és kicsit sem vagyok kiakadva, hogy pl olyan erkölcstan (etika?) tanárokat, sőt professzorokra leltem e blogon, mint mondjuk

malacka, pelikán.

mondjuk itt vagy twá-án kaptam pont eláég kioktatást és láttam, milyen kemény a gerinc és egyenes, ha jobber.

nagyon sajnálom, hogy nem hozhatom nyilvánosságra, amit a szünetben a bíró, az ülnökök, a jkv vezető hölgy és az ügyésznő előtt meglehetősen indulatosan közöltem egy kérdésre. csak annyit:

"azért vagyok ilyen ideges, b+, mert nem egy kurva kocsmában vagyunk, ahol tudom, hogy személy szerint a bíró és az ügyész rendes és becsületes ember. a kocsmában egy szó nélkül elhiszek nekik mindent. DE MOST A KURVA MAGYAR KÖZTÁRSASÁG TÁRGYALÓTERMÉBEN UGATOK ÉS NEM EGY KIBASZOTT KOCSMÁBAN!!!!

ps: amikor kérem még annyi szünethosszabbítást, hpogy elszívjak egy cigit, visszaszóltam: "utoljára segítettem a bíróságnak."

ennyi. és én soha többet nem fogom fedezni azt a sok kis piszkosságot, trükköt, amit pl bírók alkalmaznak kis ügyekben. én meg látom, láttam immár vagy 15 éve. mindig megvédtem őket. a simon ügyben is. meg amikor nem engedik a laptop használatát. amikor 500 e huf-ra bírságol a békés megyei bíróság tanácsa, mert szabályosan kimentettem magam előtte.

ilyen nem lesz soha többet. erre ha kell megesküszöm.

engem bazd meg kibasztak a bíróságról, mint macskát szarni, mert erkölcsileg alkalmatlan voltam erre a tisztségre. igazuk volt. nem is használtam fel a 90-es kampányban. ma sem bánom, mert azt hittem, a bírók most majd végre szabadok lesznek igazán.

hát ide jutottunk.

és félreértés ne essék. én nem egy begőzölt mártír vagyok. csak éppen ha kell a falon is átmegyek a köztársaságért. bazd meg, az én gyerekeim sem fognak félni, ahogy én sem. ilyen senkiháziaktól. erkölcsi értelemben persze.

és hogy miért vagyok "fletó-fan"?

hát ezért:

........................................

"Nos, hol volt még őszödi beszéd, amikor már 2004-ben hazaárulónak nevezték? És mondott őszödi beszédet Medgyessy Péter, Kovács László vagy Horn Gyula? Sosem beszélt Őszödön Kóka János, Fodor Gábor vagy Kuncze Gábor, mint ahogy Dávid Ibolya sem. Közös bűnük csupán annyi, hogy nem úgy gondolkodnak, ahogy a Fidesz. Vagyis "hazaárulók" valamennyien. A Fidesznek nem Gyurcsány Ferenccel van baja, hanem mindenkivel, aki nem velük van. Ha pedig az egykori ellenség Geréb módjára átáll (Pozsgayk és Lezsákok karrierje ez), akkor kegyesen megbocsátanak."

"ezektől" tartsak, sziligan?????????

majd ha a verebek kardot rántanak & két nap süt az égen. és a lányaim büszkék rám.

külön malackának: VÁGÓ BÉLA?????????? adja át neki, aki ismeri e remek tanár urat.

lapi 2.1 2009.04.21. 06:57:16

@simonmondja.:

"Ő egy párhuzamos világban élt."

nem láttam, de én maradnék egy ideig a való világban. :DDD

előző háeszhez lemaradt:

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1171420

YES, WE CAN...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.21. 07:46:28

@lapi:
Párhuzamos világ - létezik az is - comprende Lapi?
Éppen most akarsz bajuszt akasztani vele.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.21. 09:42:29

b+ Lapi, ugye nem azt akarod mondani, hogy baloldalon állnak a jófiúk, másikon meg a rosszak?

Hogy egy pufajkás Horn Gyula, egy III/II-es Medgyessy, egy 5 millió határon túli magyar ellen kampányoló Apró-klán tag a magyar köztársaság védőszentje? Hazafiak és demokraták, b+...

Szóval ha ők a jók, akkor bocs, de én inkább Darth Vader nagyúrt választom... :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.21. 19:44:58

@6.Lenin:
Kábé 10 percig jutottam. Jól látom, hogy két óra?
Átrágom magam, de részletekben.
Remélem hepiend is lesz.
Most épp a kétbitem betelt.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.21. 19:59:58

Hát én átrágtam magam. Azt hittem, zsidózás lesz, nem lett.
De a vége átcsapott valami New Age-es világmegváltó vallásmentes utópiába, ami azért nem kicsit volt röhejes.
Szal bosszant, inkább nettó hatásvadászat ez a film.

Az egyetlen érdekes/értékelhető rész maga a folyamat, ahogy a pénz keletkezik, ebbe nem is gondoltam eddig bele...

Walter Melone (törölt) 2009.04.21. 20:38:07

A vége tisztára Kazohíniás...

6.Lenin 2009.04.21. 21:26:37

A lapinak szántam a posthoz.
Ha végignézi.
Egy kis szelete előtte zajlik a teremben,aztán meg a bálványimádás ezek után kicsit röhejes lesz.
Látod lapi,én meg ezekről ugatok már 2éve(a twá-n is),hol a rugó,ami mozgat mindent.Bábúk mindenütt.
1,ami jó benne,tanui lehetünk 1 új világ születésének.
Ha túléljük.

Az a Havas Sz. sejt valamit,hogy megnótáztatta a kapitalistákat.Búcsúdal.Beszarás.

lapi 2.1 2009.04.21. 21:30:23

na igen. ez megvan. bár bevallom, kb 20 percet néztem. nagyjából azt gondolom róla, hogy lehet. de az biztos, hogy a most és itt ezzel nem lehet megoldani, sem a világválságot, sem a magyar jóléti társadalom gyermekbetegségei. vagy valami ilyesmit szokott írni kornai.

amit te vetsz fel nonest, az fontos számomra. nem pontosan értem, miért gondolsz egy vérnőszúő baromnak, aki szerint a jó fiúk piros mezben, a rosszak narancsban, míg a többi szedi a labdát.

az meg töknormális, ha pl te, vagy lenin, vagy malacka, vagy bárki a fideszre voksol. ez okay. ami nekem nem okay, ha olyan őrjöngést csap (verbálisan értve) az aktuálpolitika kapcsán, mint pl. malacka, pelikán, hölgyi. mondjuk én nem emléxem, hogy te, vagy lenin aláztatok volna élő és valóságos politikusokat, akik ráadásul erre okot sem adtak. még akkor sem, ha elkúrták a költségvetést. mondhatnám, 2006-ban fletó legfeljebb azokat a szavazókat verte át, akik tökhülyék a napi politikához. nem azért tökhülyék, mert nem ismerik a makrószámokat, hanem azért, mert eleve feladják az önálló gondolkodás igényét, hiszen a társadalmi folyamatok nem éppen könnyen láthatóak át. pláne, ha külön sajtóbirodalom erre rá is gyógyul. paszti pl. szintén nem aláz meg senkit, de simán a nyakába borul a nettó náci kollegákkal is. ez is rendben van, de legalább ne fárasszuk egymást hiábavaló és önmagába visszatérő vitákkal.

persze van itt két dolog, amit nem lehet megkerülni.

1. a tisztesség és a tisztességtelenség közötti árkot jó alaposra és szélesre kell mélyíteni, hogy még a vak is észrevegye, hogy melyik irány, merre vezet, hogy teljes legyen a képzavar. szerintem.

2. nem pofázni kell, hogy jaj-istenem-úgysem-tehetünk-semmit. hanem javítgatni itt-ott, rögtön magunkkal kezdve.

az meg, hogy horn pufajkás, hogy jön egy konkrét büntetőügyhöz? és nem a hülyét, vagy naivat akarom adni. de szerintem én a saját álláspontomat posztolom, vagy háeszel ki. s nincs ez másként mással sem.

szal ma egészen rendes lazító napot tartottam. kecsón tárgyalás fél 9-kor, de fél egykor már budaőrsön voltam. onnan be a nagyfaluba. szal ma kipróbálom mit tud a tévé, ha telóvezetékről és nem kábelről jön a jel. :DDD

na végre, átjött a sajtón a lényeg:

.........................

"Sándor László ügyvéd is benyújtott egy államtitok feloldásával kapcsolatos indítványt. Ebből azt szeretné ha kiderülne, hogy ha az ügy nyomozati szakaszában a lehallgatásokkal kapcsolatban tett indítvány miatt a kecskeméti bíróság, akkor elfogultságot jelentett be - akkor most - a tárgyalási szakaszban miért nem minősül elfogultnak a Bács-Kiskun Megyei Bíróság."

Sándor László ügyvéd is benyújtott egy államtitok feloldásával kapcsolatos indítványt. Ebből azt szeretné ha kiderülne, hogy ha az ügy nyomozati szakaszában a lehallgatásokkal kapcsolatban tett indítvány miatt a kecskeméti bíróság, akkor elfogultságot jelentett be - akkor most - a tárgyalási szakaszban miért nem minősül elfogultnak a Bács-Kiskun Megyei Bíróság."

jasznagykunszolnokmegye.hir6.hu/cikk/28999/090421_a_titkositasok_feloldasat_kerik_a_zuschlag_perben

6.Lenin 2009.04.21. 22:11:34

Lapi
látom,hogy nem nézted végig.
Ez az igazi szembenézés,tudom a bálványimádóknak,hívőknek szar szembenézni,mennyire pitiáner szar dolgokért jóskapistáznak.

Állitólag lesz a Parlamentben a közeljövőben 1 vitanap.mindenki elmondja,ki mennyit lopott a közösből, a végén aláirnak egy közös nyilatkozatot:
Szemét korrupt geci banda vagyunk,aztán mindenki beugrik a Szabadág hidról a Dunába.
A nép meg ujjong a jobb- és baloldalon,mármint a rakparton.Fel a fátyollal a titkokról!!!!
Lapi a magyar Che?

www.youtube.com/watch?v=Z0UcF5a7UTY&feature=related

6.Lenin 2009.04.21. 22:57:42

Télleg,hogy is van ez?

North America=barát,meg imperialista vérszívó geci
Che ölte a barátot,mégis barát ő is,sőt nagy barát.
baloldali vagyok meg szocialista,meg kapitalista,aztán a föl,föl te éhes proletár a kedvenc nótám.
Ezt dúdolom libalopás közben is,igaz halkan nehogy a tulaj felébredjen.Aztán jól megszoritom a mogyoróit a csóringereknek mert sokat zabáltak állitólag valamikor és most kevés jut a külföldi befektetőknek.
Aztán mehetek rőzsét szedni,mert a gazpromos gecik drágán adják a gázt,a barátnak,pedig együtt harcoltunk a szemét imperialista népnyúzó vérszívók ellen.

Na megyek inkább szunyálni,hátha megint valami angyalkákról fogok álmodni.
Jó éjt.

6.Lenin 2009.04.21. 23:06:12

Ja még annyit,az anygyalkás álom se volt jó,teljesen merev voltam reggelig,csak aztán dőlt meg,mint a szocilalizmus,ha volt egyátalán valami ilyesféle szarság.Most már télleg,viva republica!

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 00:09:39

Jó'stét + Gouranga!

@Non est volentis:
(BME én így szeretlek)
Ahahah.
"... leginkább süllyedő egyetemére járok"

Hát, igen így jár az, aki a műszaki egyetemének egyik oldalát a Gellért hegy szikláira, a másikat pedig a Lágymányos (megintcsak milyen szép beszédes édes anyanyelvünk, ugye?) nevű mocsárra építi.

Mondjuk a legdurvább, amiről hallottam ebben a témában, az egy hűtőraktárhoz kapcsolt vasúti sínpár volt. Hatvan év után felhagytak a raktár hűtésével, aztán csodálkoztak, hogy süllyedt a cucc jó négy métert. A mozdony konrétan rá tudott volna parkolni a héjazatra.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 00:17:21

@6.Lenin:

Zeitgeist. Végre. LOL. Remélem ez az alapvetése a 2010-től felálló kormánynak is. :))))


@Walter Melone:
Azért arra kíváncsi lennék, hogy a Kazohiniát hányan, hányféleképp értelmeznék ma. (Egyébként kötelező olvasmány sztem. Pont a minap láttam, hogy megjelent újra. Audiofiloknak pedig hangoskönyv formátumban is hozzáférhető)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 00:20:17

Hát, nem tudom, hogy mondok-e ezzel újdonságot valakinek, de azok a harcok, amiket a pufajkás D-209-ek ellen vínak a Dart Valder nagyúr hadai az erkölcs és a haza nevében, kevésbé hitelesek, mint Eduárdó R.F...
A szocializm megdöntés és a harc szó, valahogy kristályosabban csengett a szájából, mint a mi szantakrúzi lázadóinkéból.
konzlib.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=12666

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 00:33:31

Mondjuk kíváncsi lennék, hogy a titkosszolgálat lenyúlását ki tudná Tokfalvinak megvilágítani úgy, hogy maradjon még Hope arra a szép új világra, ami majd a maszop után jön.
Eddig nem akadt olyan harcicsiga.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 00:36:08

@tulok ex betonputtó:
Kurvajó rajzfilmet kéne belőle csinálni.
Mézga Aladár utazásai mintájára.
Én még nem hallottam értelmezni.
Azt hittem a Kazohínia maga az értelmezés.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 00:44:33

@lapi:

Nem is tudom hol kezdjem, "kezdem veled". (ez egy Hiparkarma dalszövegrészlet) :)

Szal írod, hogy kihalt a kocsma, és igazad van.

Én csak a saját indokomat tudom felhozni. Ti., hogy most már itt is állandóan az aktuálpolitikáról szól a fáma, _szinte mindig_, na erre pedig én kevéssé gondolom kaphatónak magam. Spec kihallok mindent az ablakon át, de oly ritkán van kedvem hozzászólni.

Abandoned.
Régebben Abandon volt.

És ez a korcsmáros felelőssége is.
Persze mit ugatérozok én itt, én csak vendég vagyok. Mindig is (mindenhol is) mondtam, tartom, ha nem tetszik nem kell ide (oda, bárhova) járnom.

De persze maradok tisztelettel. :)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 00:48:36

@simonmondja.:

"Azt hittem a Kazohínia maga az értelmezés"

Aham. Akkor kinek higgyünk? A hineknek, a behineknek, vagy a szerzőnek? :))

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 00:56:43

Nah, csak belesüppedek én is: :))

@simonmondja.:
"a titkosszolgálat lenyúlását"

Tökéletesen igazat adok Neked és Tokfalvinak is.

Túl a posztján én magamagamnak, két (három) mentő indokot tudok felsorolni, hogy miért válasszam a madarakat.

1., Az egyetlen, amelyik soha nem birtokolta a titoktálcát.
2., Az egyetlen, amelyik soha nem kormányzott többségben.
3., Az egyetlen, amelyik az általam fontosnak tartott értékrendet képviseli.

És ellenük szól kb. 386 másik érv. Lehet alálőttem a számmal. :))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 01:01:06

Hú, most nem vagyok biztos, melyik-melyik, de én a racionálisan berendezett világban semmi rosszat nem láttam és csont nélkül élvezném.
Azt a másikat, a humán kultúra gyümölcseivel pedig szenvedem, mert az van körülöttem.
Csak a Kazohínia előtt nem tudtam ilyen sebészi pontossággal szétválasztani a dolgokat, amiket akarok és amiket nem.
Pedig könnyű. Szathmárinak elsőre sikerült.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 01:03:15

@Non est volentis:

"Az egyetlen érdekes/értékelhető rész maga a folyamat, ahogy a pénz keletkezik, ebbe nem is gondoltam eddig bele..."

Igen, azt a túlparti egyetemen tanítják. :)))

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 01:11:50

@simonmondja.:
"melyik-melyik"

Hát, a hinek voltak a racionálisak, a behinek meg a kitaszajtott őrültek.

Én speciel egyiket létformát sem élvezném. (ezzel el is árultam magam, hogy én csak behin lehetek, mert a hinek nem tudnak élvezni.) Persze egy behin nem tudna _ennyire_ racionálisan gondolkodni, hogy a fentieket monitorra vesse, hiszen a behin őrült. Akkor tehát mégiscsak hinnek kell lennem. :))

És akkor itt jön be Gecc brother klasszikusa. :)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 01:17:23

@tulok ex betonputtó:
Én azt szerettem a szadeszos arcokban, hogy egyénként politizálnak. Egyénként szereztek nevet, megélhetést.
Nem tudom, hogy ez még mindig igaz-e de polgári jelleget ad nekik.
A szónak abban az értelmében, mielőtt még Orbán összenyálazta volna.
Csak sajnos ott is több a fantaszta bölcsész, mint amennyit még elvisel az értelmes párbeszéd.
Nem csoda, ha mindenki vette a kalapját és elment inkább pénzt keresni.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 01:19:44

@lapi:

@tulok ex betonputtó:
"én csak vendég vagyok"

De liidiiia például nagyon hiányzik!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.22. 01:29:16

@tulok ex betonputtó:
@tulok ex betonputtó:
Vannak alapdolgok.
Azért nem értettem talán soha, hogy amikor a Nyugat után vágynak a magyarok, miért a zenéjét értik alatta.
A zenéje jó ugyan, de nem igazi sarokkérdés.
Mert dilizni itt is lehet.
A Nyugat és a Kelet közti diferencia alatt én a hinek meg a behinek közti különbözést értettem.
Speciel a humán őrületekben a nyugatiak még dilisebbek is tudnak lenni, mint mi.
Elvis alsógatyájának árverezése elég behin dolog.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 01:36:22

@simonmondja.:

"mielőtt még xxx összenyálazta volna"

Az összenyálazásokról külön kocsmát nyithatnék.

Én egy embert ismerek közülük igazán. De még a pre-politikusi korszakából. Erről viszont csak szuperlatívuszokban tudnék írni. Aztán sajnos politkussá lett.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.22. 01:57:40

@simonmondja.:

"amikor a Nyugat után vágynak a magyarok, miért a zenéjét értik alatta"

Hogy egy klasszikust idézzek:
"Nyugati a zene, de keletre tart
És nem állja útját se tenger, se part" :))

vö.:
"A tenger felől megtaláljuk Indiát,
De az se' baj, hogyha felfedezzük Amerikát"

Engem soha nem fogott meg a "nyugati zene feeling", mindig is szerettem érteni a szövegét annak, amit éppen hallgatok.

+ a Beatles, Elvis, az Illés és Hungária nálam egyhúron pendülnek, ti., egy (kvázi) tömegigényt a hiánygazdaság keretei közt, minimális szinten kielégítő háromakkordok.

Vonatkozó:
A magyarság tengerérzése

Szeretné minden
Nő itt, hogy innen
Hatalmas erő
Ragadja ki. Ő
Vergődne persze,
Hogy kérem, tegyen le,
Vár engem otthon
A családom, hát hagyjon!

De a bikini felsőt
Már lazán dobja hátra
A vitorláson, amin
Elmegy Afrikába.

Szeretné minden
Férfi, hogy innen
Ne vigyék a nőket,
Vagy hozzák vissza őket,
Vagy utánuk mennek,
Vitorlást vesznek,
Nőkre találnak.
és fröccsöznek,
Amíg horgásznak.

És a bikini felsőket
Dobálják halomba,
Annyi nőjük lesz,
Mint erdőben a gomba.
Még a bikini alsót is,
Lazán dobja hátra
Az a nő a hajón,
Ha csak a kanja látja.

Szeretné minden
Magyar, ha Isten
Van, akkor higgyen
Magában jobban kicsit,
Menjen vitorlázni,
A magyarokkal bármi
Történhet ebben
A messzi idegenben.

lapi 2.1 2009.04.22. 06:09:58

jó reggelit!!! :DDD na igen, tulok. értettem a célzást. most már csak el fogom olvasni ezt a kazohinia c. kö9nyvet, ha nem túl vastag. :DDD

mert mostanában már csak esterházy: magyar avagy rubin szilárd külföldi sikere c. rövid írására van időm, azt meg el sem árulom, hol olvasgatok ilyesmiket.

btw. lenin öregfiú... az nem esett le, hogy a lét-nemlét nagy kérdéseit globálisan mégsem kéne che-ből, vagy az inter-milánból levezetni. én azt hittem, erre majd akkor is ráérünk, ha egymás szemébe bírnánk anélkül nézni, hogy az orbán, vagy a gyurcsány a zsöszi.

a zsöszi az franciásan kiejtve, ám fonetikusan leírva... de hagyjuk.

tegnap terépiás céllel elalvás előtt a málymagyart néztem bayerzsioltival & frictomival. utóbbi visszasápadt, mióta a 254.764 civil tüntető élén lekapta a tavaszi nap a búráját.

szal azon poénkodtak, hogy az szdsz annyi szavazóért könyörög, amennyi körölüttük volt a dózsa györgy úton. a kocsma tanúsíthatja, hogy jeag cimorát kiküldtük a helyszínre és pont arról számolt be, amit a tévé is mutatott. pont a hittévé és echó nem akarta közvetíteni "live", hát itt tartunk.

ha hitelesség a sub.

és most az. szal a kocsmánál is van fontosabb. van prioritás. mondjuk ez a köztársaság, szal a baszott nagy társasház, amiben ez pl egy igen pici ivó.

lidia hiánya nekem is szemet szúrt és már régóta. szerintem ő is elég nagylány ahhoz, hogy eldöntse, mikor és hová jár, ráadásul pl én sem nézek mostanában más blogokat, csak bizonyos célból és randomszerűen.

de ez meg az én dolgom, hogy hová járok és mit olvasok.

szerintem meg lehet behin, vagy más. nekem személy szerint ez a trükk nem jött be.

mondjuk ha tulok azzal jön vissza, hogy deklarálja:

"lapi egy fletó fan és elcuslágozta a kocsmát, ami pedig a nép pénzéből épült, mert ingyenes a blog. ezért hát én ide be sem teszem a lábam többet, sőt a csapos fel is dughatja akár a seggibe az elnök embereit, ráadásul mind az öt évadot. ne is próbálja meg visszaszolgáltatni, mert a farzsebemben lévő szívlapáttal jól fejbevágom, ha valaha is a szemem elé kerül!!!"

ez nem jött be, bossza meg!!! :DDD

akkor marad a cusi per, mely mai napjára ezennel gőzerővel megkezdem a közvetlen felkészülést.

pedálozok hát még egy keveset a kirendelt védői díjért. érdekem hát az eljárás elnyújtása.

addig biztosan megélek, bár az áfatartalmat ezennel felajánlom tuloknak kárpótlásul azért a pár kiló holivúdért. :DDD

ps: ha ez sem jön be feladom a cuccot és magamat. a postán persze... :DDD

be bartlet - let bartlet...

és a jövő fényre derül

vagy a haza...

és ebben az emelkedett pillanatban köszönök el egy időre a kocsmától.

ezennel.

ave cezar, üdvözölnek a halálba menők.

a gladiátorok.

ha aztán a végén a hüvejkujj az égbe bök a hegyivel, akkor fletó/ovi megbocsátott és heuréka!!!!!

ha meg lefelé, hát bekaphatják! ha jól ismerem a jelbeszédet még a kémfaszitól, akit megyónak hívtak.

csakhogy a foci nem vicc. azon tűnödök, hogy ki eméxik már a digókra, ha vébé döntő? a nagy bajnok mégiscsak zizou volt, s nem materazzi. bár ő volt a vérprofi, s zizou egy pillanatra elvesztette a fejét.

királyként fejezte be. kapitányként. valaki megmutathatná ezt a kisfilmet annak az idő néninek, aki a feleségem mellett állt a magyar carta demonstráción. én valamelyik ismerőssel összefutva, kicsit a színpadhoz közelebb ácsorogtam.

tehát tessék neki megmutatni vki, pls. érteni fogja, mégha sohasem járt focipályán.

www.youtube.com/watch?v=CrWPZ7B3OKI&feature=rec-HM-exp_stronger_r2

thank you zizou, jegyzem meg. ám szigorúan magánvéleményként. mert ugye eltelt egy kis idő a vb döntő óta és a dolgok leülepednek.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.22. 09:13:24

Bevallom, nem értek a lóversenyhez, de ez a magyar ló tényleg nagy jövő előtt áll...

sportgeza.hu/sport/2009/04/21/a_fel_vilag_overdose-t_unnepli/

Már csak egy magyar Zizou kéne Koeman csapatába, rögtön lenne hope ebben az országban... :)))

hacsaturján 2009.04.22. 09:32:09

@Non est volentis:

egy tökös, magyar lovat rárónak hínak, vagy minimum madárnak. ehhez képest asztat is olvastam róla, hogy paripa. :))) ha meg bukefálosznak hínák, akkor még várost is lehetne elnevezni róla, incitátuszként pediglen komoly politikai karriernek is nézhetne elibe.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.04.22. 10:17:15

@hacsaturján:

Na, igen. Angliában született, angol és ír szülőktől.
Tehát, magyar.
Tenyésztője Graham & Mrs. Di Robinson.
Tehát, magyar.
Tulajdonosa Mikóczy Zoltán szlovákiai üzletember.
Tehát, magyar.
Lovasai:
2007. Martin SrnecZdenko Smida, Piotr Krowicki
2008. Piotr Krowicki, Andreas Suborics
2009. Christophe Soumillon.
Tehát, magyar.
Többet „nem lép fel” Magyarországon.
Tehát, magyar.

lapi 2.1 2009.04.22. 10:23:28

sorry, de én belga vagyok...:DDD és főleg nem ló! :DDD és még maradnék egy kis ideig,ha szabad. :DDDDDDDDDD

hacsaturján 2009.04.22. 10:34:40

@lapi:

itten a kinövő magyar öntudatrul beszélgetnek a belgák. hihi! egyébként is, egy korcsma korcsmáros nélkül olyan, mint a berényi miki a klaudia nélkül. :)))

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.22. 10:41:14

Sose gondoltam, hogy a görény ilyen praktikus állat.
Az ember csak eltesz néhány üveggel a spájzba, és bármikor elő lehet venni őket, ha szükség van rájuk... :DDD

hacsaturján 2009.04.22. 10:58:54

@Non est volentis:

a görény roppant aranyos állat inkább.

6.Lenin 2009.04.22. 11:58:54

lapi!

azért én is ismerlek már 1 kicsit,szokásos mellé beszélés vagy inkább elterelés,nincs is vele gondom.

még van némi bizalom
"királyként fejezte be. kapitányként"
de már inog,mint a magyar katona farkán a 7. varjú(ha ismered a ezt a viccet)

a többiek is hozták a formájukat,a lényegtelen marcangolását,keverve-kavarva.

csak az a baj,1 idő után nagyon unalmas tud lenni,könnyen kiismerhető,értelmetlen időtöltésnek kiváló.

a cusi ügyben érdekel,amit csinálsz,alapjában igazat adok(bár a valódi célt csak sejtem).
Kiváncsi vagyok,hogy mikor fogod inditványozni azok megidézését is,akik a hazai "tábornokokat"mozgatják.

tulok ex betonputtó · www.youtube.com/watch?v=-c5X5QtkeHs&feature=related 2009.04.22. 00:17:21
@6.Lenin:

Zeitgeist. Végre. LOL. Remélem ez az alapvetése a 2010-től felálló kormánynak is. :))))

Ezt miért nekem cimezted???

6.Lenin 2009.04.22. 12:31:07

lapi!

bocs,de lemaradt

www.youtube.com/watch?v=u4NQPeSfEoI

az a rész tetszik legjobban:
tárárá,tárárá,blablablalá.....olyan találó az ideálra,meg őszinte,tisztára öszödi.

a fenébe is,tisztára elérzékenyültem,na jó,csak 1 kicsit.

liidiiia. 2009.04.22. 13:19:05

helló-helló :-) ,

nahátkéremszépen és naszóval:
nekem lecsökkent valamelyest a nagy netéletre fordított időcském, a politikára való érdeklődésem pedig éppen a nullához korrelál, mert besokalltam, de eztet blogomon épp megírtam, hogy ez persze szubjektív (azaz nekem sok, és nem általában sok), ergo: ez nem objektív :-D , merthát a politika (azaz a belső és a külső erő és a hatalom kérdései) és az emberi jogok, az igazság: igenis nagyon fontos vetületei az életnek, alapvetően fontosak: ahogy a zene is, meg a személyes hivatás is... de nem lehet mindig mindent. plusz kiki a saját blogját úgy csinálja jól, ahogy az neki jó.

--------------------

pszí és quimby:

“A nap legélvezetesebb előadását nem szakember tartja, hanem egy zenész, a Quimbyből és A kutya vacsorájából ismert Varga Livius.

Ő pszichológusként végzett, de inkább élményeiről beszél, méghozzá a flowélményről. A flow-t egy magyar származású tudós, Csíkszentmihályi Mihály nevéhez kötik, holott ókori kínai írásokban és Marcus Aurelius tanításaiban is megtaláljuk a lényegét, csak a 20. századi embernek Csíkszentmihályi fogalmazta meg jól és ő helyezte tudományos alapokra. A boldogságkutatónak is nevezett tudós gondolatait Livius úgy interpretálja, hogy „nem a cselekvés tartalma számít, hanem hogy el tudok-e benne merülni, eggyé tudok-e válni a feladattal.” Szerinte a boldogság abban rejlik, hogy megtaláljuk a munkában a flow-t (vagy inkább flowélményeink alapján válasszunk munkát), mert akkor többet nem érezzük munkának az erőfeszítést. Abszolút egyetértek vele, így lett belőlem programozóból újságíró, de Liviusnak nyilván a koncertek okoznak flowélményt. Remek humorral meséli el, hogy miután „unicum laudae” elvégezte a pszichológiaszakot, még mennyit kellett küzdeni azért, hogy azzal kereshesse a kenyerét, amit szeret csinálni, és hogy mennyire megérte. Előadásával kicsit flowélményben részesíti a közönséget is. Az előadás után Livius a gyakorlatban is bemutatja a „tanultakat”, koncertezni kezd a kutya vacsorája. Véget ér az első nap, de szombaton és vasárnap még tart a Pszinapszis, talán újabb flowélményekkel.”

index.hu/tudomany/2009/04/18/hogy_ne_erezzuk_munkanak_a_munkat/

szal Már Marcus Aurelius is aztat propagálta, hogy mindenki hallgasson a szívére és éljen úgy.
hajrá!!!!
:-D

lapi 2.1 2009.04.22. 13:22:32

nem b+, lenin öregfiú. én ma délelőtt mindössze két dolgot tettem.

1. bejelentettem az elfogultságot az egész megyei bíróság ellen.

2. megjegyeztem, hogy személy szerint én már ugyan elvesztettem az egész cuccban a bizalmam, amikor a móri ügy után kiderült, hogy a köztársaság iü szervei rendben tették a dolgukat.

3. azt mondtam elegem van és komolyan gondoltam. bemondtam még a hittévé örömére az autóm rendszámát, hogy lehet rá molotovozni, ott áll a baszott nagy ház előtt a központban.

4. azt is mondtam, hogy én innentől már csak a köztársaság ethoszában bírok megbízni.

5. itt ugyan vékony a jég. sokmindenre rá lehet engem venni. de arra nem, hogy senkiházi náci bitangoktól valaha is féljek. ahhoz más madám kell. ráadásul én csak lapi vagyok. na bazd. meg! csak kihozta a sok jobber belőlem az állatot.

és még a net sem írja meg. leszarom tisztelettel, de felbasztátok itten a kocsmában meg máshol azt a valami lószart, ami ott belül baszkurál.

lapi 2.1 2009.04.22. 13:23:54

ja és lemondtam, mint kirendelt védő.

majd legalább leszakadok erről a perről és a kocsma ismét a régi lesz.

cheers

lapi 2.1 2009.04.22. 14:12:32

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1183719

szal zavaros volt. pont mint az öszödi beszéd vágatlan verziója.

talán a rádió leadja. vagy a hittévé. hozzájárulok, hogy kilopják, mert a bíróság nem rögzíti az elhangzottakat. persze ott a szabad sajtó. tegye a dolgát, ha akarja. :DDD

6.Lenin 2009.04.22. 14:21:37

lapi!

Hú b+,ez kemény!

Éreztem,hogy az utóbbi időben valami nincs a helyén.
azt meg végképpen nem értem,a cusi ügyhöz mi köze a náciknak,meg a jobbereknek,főleg úgy általánosságban.

Tavaly dec-ben,mikor az inditványt tetted,talán a twá-n,vagy itt is,irtam róla,mit is gondolok erről.
Azt is megirtam,most is,értelek és támogatom,de nem voltam olyan naiv,hogy hittem abban,ebben a "piti" mindennapos ügyben elinditod a megtisztulást az egész mocskos korrupt világban.

Ennek nem ez a módja.Ez a dolog oldalfüggetlen,csak a mértékekben van eltérés.A hatalom korrupt, beleéertve a politikát,vallást,mindent,ami a hatalom gyakorlásával összefügg.Ezért linkeltem be a filmet.

Tulajdonképpen azt nem értettem nálad,mindig az önállóságra,öngondoskodásra,szembenézésre hivatkoztál,közben meg bálványokat kerestél magadnak,akikben feltétlen hittél.Feri,Obama.
Ők is csak bábúk,belebuktak,belebuknak.

Talán jaegtoer fogalmazta meg,visszahallottad tőlük,amiben hiszel és ezt ők kimondták,Te pedig hittél abban,őszintén gondolták.Pedig nem.

"5. itt ugyan vékony a jég. sokmindenre rá lehet engem venni. de arra nem, hogy senkiházi náci bitangoktól valaha is féljek. ahhoz más madám kell. ráadásul én csak lapi vagyok. na bazd. meg! csak kihozta a sok jobber belőlem az állatot."

Én biztosan nem akartalak rávenni semmi olyasmire,hogy más legyél,mint amiben hiszel.A konkrét ügyben többször is leirtam,támogatlak,de azt fenntebb is irtam,más módszer kell,egyedül nem megy.

Te jót akartál,ezt a MR1-ben is elmondtad,ezt nem vehetik el tőled.
Elmúlik,nehezen,1 kis tüske maradni fog.

lapi 2.1 2009.04.22. 16:23:14

nincs tüske, öregfiú... megkönnyebbülés van és szomorúság. ráadásul jóttányit sem változott a politikai véleményem fletóról, vagy oviról. én a köztársaságért tettem, mert ahogy mondtam, ki fog engem megvédeni, ha a köztársaság nem képes rá??????????????????

nem értette a sajtó. délután a bíró úr megpróbálta visszadiktálni, de aztán abban maradtunk, hogy beadom írásban.

háromszor mondtam el, hogy a lemondásom konrét oka (kirendeltnek meg kell jelőlni, ezért szoktak orvosi igazolással operálni, aki szabadulni akar a havi 3000 huf/óra (bruttó!!!) édes teher alól.

elegem van, tisztelt bíróság, hogy a köztársaság alapintézményei közül az igazságszolgáltatásból bábszínházat csinálnak.

amikor jeleztem, hogy vajon a szegeden élő lányomat ki a búbánatos farkam védi meg, ha egy baromagyú náci nekiesik késsel. a baromagyú komcsi sem jobb, csak őket nem biztatják a politikából.

szal ez van, öregfiú és lesz ez még ígysem, ha senkinek sem lesz továbbra sem vér a pucájában. s ha mindenkiből kihúgy a bizalom meg a hope. hogy a faszba nem érted meg, ha már ennyit ugattam, hogy PÉLDÁT AKARTAM MUTATNI. bazd meg pl neked, vagy aki pont ide néz be, hogy yes, we can...

miért is nekem kell megvédenem a magyar ügyvédi kamara elnökét és pl a miniszterelnökét, hogy szemét játékot űz velük az igazságszolgáltatás. mondjuk az ügyész, aki direkt fölé céloz, majd kinyírja a ryan közlegényeket. na jó a cusi az alhadnagy. :DDD

de bazd meg a négygyermekes katus már ryan. már ryan az a hírbe hozott ex.főkapitány, aki csak néz ki a fejéből hülyén, hogy mi újság? vagy az a volt bíró kollégám, akit szintén én védek, de az ügészség simán felhasznál vele szemben illegális lehallgatási anyagot.

itt bazd meg minden alkotmány és egyéb bíró azt mondja, nem tehetek róla. az ügyész, meg a rendőr sem tehet. csak a jogszabályok kuszák.

bábszínház és elegem van, bíró úr. és ide tenném a pontot. b+.....

lapi 2.1 2009.04.22. 16:38:36

a köztársaságon van a hangsúly!!!!!!!!!! akárki ül a székben. és ne az ovi üljön, ha kérhetem. de ez csak egy voks. és ide a blogra való személyes bejelentés. ráadásul nem is nagy újdonság, ha jól emléxem az előző hatezer valahány háeszre.

amit kipasszíroztam magamból az elmúlt másfél évben.

tehát amit tettem, azt magamért, a családomért, a barátaimért, sőt azokért tettem, akik megtiszteltek, hogy olvasgatnak. meg bárkiért, aki azt hiszi, hogy félnie kell. lehet, hogy kell, de ahhoz engem tessék lelőni elsőnek, ha kérhetnék egy-két derék náci honfitársat. b+.

én kezet bírtam fogni a végén a bíróval és az ügyésszel is azzal, hogy nem személyes. de ez még rosszabb így. egyiknek sem volt puha a kézfogása. de most komolyan lenin. számít ilyesmi manapság, amikor veszélyben a haza és az egész világ... na persze mert éhen döglünk...

és ha nem bíznék meg a bajnaiban, vagy a gyurcsányban, jó nagy barom lennék. vagy egy vidám japó kamikáze. és egyik sem vagyok. legalábbis szeretném hope-olni. szal majd a barack obama megvéd. vagy a marylin manson. nekem tökmindegy, de ne a gárda legyen, ha már választhatok. ja és sólyomhoz sem szeretnék fellebbezni, ha nem kötelező még.

hacsaturján 2009.04.22. 16:54:23

@lapi:

mán is le vagy kommunikálva:hvg.hu/itthon/20090422_zuschlag_per.aspx

csak nem beszarni! HOPE!!!!

lapi 2.1 2009.04.22. 17:20:01

na b+ hacsa! te az életben pont úgy nézel ki, mint egy hacsa és ezt te is vágod? szerinted én meg úgy nézek, mint egy hülye? :DDD twá-nál beprovokáltam fletót. azt mondtam, ha valaki ismeri, szóljon neki, hogy fel lehet hívni a telómon egy köszönöm, lapira. b+ egy óra saját öszödit kérek, amit az hallgathat meg, akiben ő vakon megbízik és bírják a csúnya beszédet. bameg, nem fog persze felhívni, de beszól a blogomra "gyurcsány" fedőnéven. persze erre én azt replizem: ezt akárki, írhatja bakker. hívást követelek, de most. különben kimoderállak, mert nekem télleg ő adta vissza az öszödivel, hogy nem néztem be 90-ben.

vágó béla??? :DDD

ps: pedig bazdmeg ez a fszi még tovább látja a lépéseket. pedig én ördögien sakkozok. ha a köztársaság fejét rakják be akár viccből a célkeresztbe. és ez nem vicc. b+!

lapi 2.1 2009.04.22. 17:28:40

a lányaimért teszem, ha már ennyire belemegyünk. nehogy már félniük kelljen egy szaros választási eredmény miatt pár évig. azt is elmondom neki, bár szvsz vágja. 2010-ben másodszor is vissza lehet hozni a kormányzást a szarból és nekem rengeteg jó ötletem van.... :DDD

utána hátra lehet dőlni és egy jót pipázni, bár azt közben is lehet. nem kell mindig kapkodni. a hülye is észrevehette ügylezáráskor. kérdeztem is az ügyészt: mi van az elfogultsági zárt borítékban, meg mit mondott a gyurcsány. a többi ráér. aztán elolvastam és meggyőztem az ügyészeket, hogy jobban járnak, ha beszkennelik ezt a baromi sok papírt, mert én útálom cipelni, a laptop meg könnyű. szal dvd-én megkaptam. csak ezen spóroltak egy valag pénzt. pedig még hol volt a válság. na hogy erre mit mondott az ügyész... ez magánügy. bár ott volt a k.cs. meg vagy 3 ügyész. és meg sem kért, hogy maradjon köztünk. én meg vigyorogtam, hogy elkaptam a töküket, de majd később fog igazán fájni. hiába nekem nem soha nem jött be a taggyűléssel direkt mellélövünk formula.

ezt is elmondtam elég világosan még hétfőn pl a rádiónak is.

lapi 2.1 2009.04.22. 17:40:00

b+, ha szilvásy beáldozza a verdámat, most szólok, hogy zsír új kell, mert akkor még engem is beszarattak, azt meg nem szeretek... :DDD

benne is megbízok, mert 9 évesen csak nem szervezték be a kurva komcsik!!! :DDD

ps: baszki, hogy én milyen jól elszórakoztatom magam... :DDD

lapi 2.1 2009.04.22. 17:46:25

kölön posztot... egyetlen videóval. egy idő óta pont úgy járok és még csak pia sem kell hozzá...

egyetlen videó. talán az utolsó post, bár ezt alig hinném. érteni kell a macskák way of thinkingjét, s ezt pont markónak köszönhetem. a séta nem egy nagy cucc, sőt direkt kurvajóóóó!!!!!!

:DDDDDDD

szal át a vetítőterembe, emberek!!!!

jaegtoer 2009.04.23. 18:55:18

Szia Lapi!

Én már csak egy ilyen megátalkodott vagyok, megmoderáltam:D a moderációt, kár hogy nem volt hatékony, de összetartás is van a cybercimboráimmal, Pelikánnal is, s én még mindig abban a hiszemben vagyok, hogy ez a kocsma mindenki előtt nyitva áll, és az ereje abban vagyon, hogy elviseli a másként szólókat, ha kissé ércesebben is szól a Szóló.... és itt mindenki hiába ugat, mert Bábel van és nem érti senki a másikat, én is hiába vakkantgatok, hogy el kellene felejteni a jobbsi, balsi, és libsi oldalakat, mert a Föld is gömbölyű, és ugyanazon nézete lehet sötét is és világos, attól függően hogy esik rá a Nap fénye.
Az én igazságom ereje elviseli a Te mást gondolásodat, s szerfölött csodálnám, ha a Tied nem.

Elolvastam a blog.hu-n Pelikán valamennyi fellelhető hsz-ét 2007-ig visszamenőleg, semmi olyat nem találtam, amihez ne tudnék megértéssel közeledni... Ellenben a csekkolás közben találtam másokét, pl. Tóta W-ét, amit nem is akarok megközelíteni sem.

Olvastam is, és hallgattam is a kecskeméti durranást. Nem jól csináltad. Nem lehet hebrencskedni. Ennyi idős korodra benőhetett volna a fejed lágya. El kell dönteni, hatékonyak akarunk lenni, vagy szerepelni vágyunk. Nem mindegy. Nem csak Pelikánnal vagyok,
Veled is b + meg. A Lyla mester nevét meg ócsárolólag szádra ne vedd, mert a Lordok háza, vagy a bíróság épülete előtt hívlak ki párbajra, és előre is közlöm, hogy tetemes előnyöm van a kiszemelt fegyvernemben:-)
Tehát ne gubózzá be, hanem tárd ki a kocsmád ajtaját, ablakát mindannyian elférünk benne. Ha meg nem, akkor baszhatod az egészet.
A visszalépésedről majd később.

jaegtoer 2009.04.23. 18:56:53

Akkor mégiscsak jól gondoltam, hogy nem interaktív az a szar.
süti beállítások módosítása