Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

szezonzáró

2009.05.31. 09:02 lapi 2.1

hát megvolt a szezon utolsó meccse. kte - diósgyőr 2-0. ez a derbi már akkor eldőlt, amikor a megelőző show (kezdőrúgás, kisgyerekek-kismezekben etc.) részeként a ceremóniamester bejelentette, hogy a játékosok nemcsak kirugdosnak majd aláírt labdákat a nézők közé, de szivics mester is marad a next seasonra! ettől el is dőlt a meccs. nem mondom, hogy részre hajlott a bíró, de tény, hogy nem fújt ellenünk.

 

ami személyesen including intellektuálisan is izgatott, az a vendégszurkolók maroknyi, ám molinókban erős és ütős kis csapata volt. tény, hogy kinyomtak egy nagy-magyarország felnagyított autósmatricát, amit egy régi posztomban ovi verdáján már elhíresítettem magamnak. ez arra utalt a csapat talán kassára jár olcsó sört inni drága euróért. mindenesetre a meccsnek 9-re lett vége, innen még miskolcig elbuszozni... szal le a kalappal előttük, amennyiben a csapat iránti elkötelezettséget vesszük.

 

egyébként a magam részéről a "mentál egyben" játszottam le a cusi per rám eső részét. amint előző posztomban jeleztem, megtettem ügyvédi pályafutásom talán legfontosabb lépését és ennek hatására pszichiátriai kezelésre szorultam. szal lehet ezt poénosan, akár száll-a-kakkusan megfogalmazni, attól még igaz, hogy három hét bentlakásos kurzust követően vagyok most táppénzen és a héten megcétézik a fejem, hogy van-e benne daganat, vagy ilyesmi. egy szó mint száz, túlpörögtem a pert, most visszaállítják az alapjáratot gyógyszerileg meg életmódilag. ez van. egyébként azt mondogatom, akikkel találkozok mentális sétáim során és kérdik, mi van velem: "ha láttad a száll a kakukkot, hát elektrosokk volt, de azért lobotómia nem."

az ugocsa moziban láttam előszőr ezt a mozit, most is érzem, ahogy jövök ki ágival, a nyári este illatát, ahogy a naphegyről jön le a hűvösebb levegő. csak ne lenne igaza tarantinonak abban az ezékieles jelenetben a végén: ..."vagy az is lehet, hogy te vagy az igaz ember, én meg a pásztor és a világ az, ami gonosz és önző. nekem ez tetszene, csakhogy ez nem igaz." szal én mentálos voltam az egyesen - együtt, mondhatni egy csapatban az addiktokkal. namost minden poén nélkül, azok nagyon jófejek voltak és én ugye jelentős piás múltammal kb 1 sec-on belül fel bírtam kapni a fonalat, a sztorizást, mert ugye életem egy jelentős részében magam is vedeltem, mint a gép. velük nem volt semmi gond, de a mentálosokkal sem. többnyire magányos nénik, bácsik, akik nem képesek igazán feldolgozni, ha pl. a férjük, más hozzátartozójuk elhuny vagy éppen nem és ilyesmi.

teljesen nyilvánvaló módon én lespanoltam egy mentálos fickóval, aki tök kuriózum volt már külsőleg is. olyan gyűrt negyvenes arc lófarokba kötött séróval, baszott nagy keresztel - de ezüstből a nyakán és úgy hívják, hogy izrael. ahogy mást pl. szabó, vagy kovács. nem is folytatom, mert sírok a röhögéstől, ha hozzáveszem, hogy nem volt náci, de feltünően egy himlerről szóló könyvet olvasott. ráadásul visszafelé! teszem hozzá, mert a három hét alatt legalább négyszer hoztam utána a könyvet, amikor cigizni mentünk. és egyre hátrább volt behajtva. (telószáma eltéve)

nemigen politizáltunk odabent, de ezért új haveromnak odanyomtam: "b+, ha ez az ország amerika volna, mind a ketten megélnénk belőled, ha menedzselhetnélek téged a sztoriddal. a lényeg, hogy ilyen kereszttel a nyakadban a neveddel önmagában megoldódna a "van-e antiszemitizmus, vagy csak ránk mondják?" öröknek tűnő belpolitikai vita. és nem is kéne egy kurva szót sem szólnod, csak vigyorognál. én meg dumálnék és hat hónapon belül drágább verdánk lenne, mint a nőgyógyászat előtt parkoló merci, vagy volvo, pedig egyik sem egy gyenge széria! ott felfigyelne ránk egy tv csatonna és lenne kasza, de hatalmas!

voltak még a mentál kettő-sök. róluk nagyon nyilvánvalóan látszott már mozgáson, hanghordozáson etc, hogy valami nagyon nem stimmel odabent.

egyébként ápoltként csakis a legnagyobb tisztelettel és megbecsüléssel emlékezhetek meg a betegtársak mellett a kórház velem kapcsolatban állt személyzetével. büfés nénitől a főorvos úrig.

ps: fenntartom, amit olyan soxor leírtam. engem a cusi ügyben legfeljebb lelőni, de megállítani nem lehet. minek szarakodott annyit akkoriban milos forman, vagy ken kensey ilyesmikkel?

 

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr991154388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.05.31. 19:05:06

Annyit szerintem az egész politika nem ér, hogy az ember a saját egészségét kockáztassa, szal jól tetted, hogy kiszálltál a Cusi-ügyből szvsz...

Engem mondjuk a politikai hírek inkább szórakoztatnak, mint bosszantanak, amióta Fletó lemondott, de azért így is csak módjával akarok velük foglalkozni.

Na megyek tovább a lenini úton (tanulni, tanulni, tanulni)

http://www.youtube.com/watch?v=oUV2QTXIW1U

korcsmalatogato 2009.05.31. 19:55:50

hát lapi!mindenféle seggnyalás nélkül kijelenthetem, hogy ez 10 pontos come back;)!
Hajrá Lapi!
Hajrá KTE!
Legalizációs üdvözlet!

lapi 2.1 2009.06.01. 07:58:48

márpedig seggnyalásnak veszem, bakker, - ha azonos vagy azzal a személlyel, akinek face-to-face megmondtam, hogy kint lesz a poszt, mire hazaér és nagyon gondolja meg, hogyan lövi be, mert ezzel a köztünk lévő kitűnő személyes kapcsolatunkat kockáztatja. szal ezzel e tízessel túllőttél a célon, de kurvára bírom, ha pofándícsérnek, szal minden ok, a kapcsolatunk tovább javult!!! :DDD

lapi 2.1 2009.06.02. 11:39:24

sziasztok! :D hát megmondom őszintén nagyon komoly önvizsgálatra késztet, hogy ennyire komment nélkül maradt az új poszt. még eltart a táppénzes állományom 1-2 hétig biztos, de holnap már pl tárgyalásra kell menni, nem is akárhová, hanem sárbogárdra. a lányom visz le, hát nem az a város, mint nyc, amelyik never sleeps.

azt gondolom, nagyon komoly lépéseket tettem meg, többnyire magamtól a cusi ügyben és most sem bántam meg semmit. hihetetlenül csalódott vagyok, hogy itt tart a magyar igazságszolgáltatás, ahol és ennek bizony eklatáns példája ez az ügy is.

egy viszont biztos, ezt soha nem lettem volna képes a virtu közösséggel a hátam mögött megtenni. ehhez kellettek azok a kurva és kőkemény viták, ami gyakran a twá-án folytatódott, vagy inkább onnan jött. csakis azon barátaim ereje lendített át minden holtponton, akik pontosan úgy értelmezték a szabadságot, ahogy én, vagy ahogy én szeretném.

hza valaki közülük azt gondolná, hogy feladtam bármit is, akár a cusi ügyben, nos ez nem így van. hanem pont fordítva. ls nemcsak azért, mert bármikor visszamehetnék a perbe pl. mint az ötödrendű meghatalmazott védője, ez nem érdekes itt.

volt az a cseh tamás dal a lee van cleefről. hogy "hátat a falnak és megdögleni..." hát mi ezt rongyosra hallgattuk ordítottuk részegen huszonévesen, egyetemen innen és túl.

szal az ember ne csináljon segget a szájából szvsz. másrészről pedig jól tudjuk, nincsenek lee van cleef-ek, csak vadnyugaton. nem találom ezt a cseh tamás dalt, de van másik. mellhez szorítani a térdet és pengetni a cipőzsinórt.

ja úgy mint egy húrt.

http://www.youtube.com/watch?v=z0lHHXUfGa4&feature=related

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2009.06.02. 12:34:51

grat lapi nekem eddig még csak látogatóként sikerült bejutnom! ;)

kommenteltem vóna hamarabb is csak kicsit sokáig tartott kikeresni a preferált youtube remixet. végül nem is találtam jó élő felvételt szal maradt a mainstream médiának szánt "radio edit". de legalább van hozzá klipp :)

www.youtube.com/watch?v=Z6hL6fkJ1_k&feature=related

liidiiia. 2009.06.02. 14:19:31

szia lapi,
én épp influenzából térek haza (+magamhoz éppen), és ez úgy poén, ha minden országban, ahol az ember megfordul elkap egyet, a hardcore verziókból, és összehasonlíthatja. :-D szal az élet az mindenkinek zajlik így vagy úgy...

én nagyon besokalltam a politics indulataiba, és azt érzem, hogy a világ sose lesz tökéletes, mert szimplán nem úgy műxik, ez van. de az a nehéz, hogy amikor az ember nincsen benne valamiben, akkor könnyű ezt látni, de ha benne van egy "ügyben", akkor rettenet nehéz azt érvényesíteni, hogy jó egyensúlyt tart az ember abban, hogy tesz is a világért, de közben önmagát is megvédi.

meghát ismerem azt, hogy milyen az, amikor az ember azt érzi, hogy nem tud megállni, mert ezt nagyon nehéz elfogadni, a világ ilyen fokú tökéletlenségét, és igazságtalanságát: ha az ember benne áll valamiben, ami nagyon nem jó, ami igazságtalan. az én nagy személyes falnak rohanásom az a gyerekek szenvedésével kapcsolatos, azaz az, amikor ki kell mondani, pl egy fiatal élettel kapcsolatban, hogy nem tudok neki segíteni, mert nem bírom, nincs hozzá annyi erőm, nem lehet, túl sokat kellene adnom, amit nem tudok adni, és az annál kevesebb meg nem elég. és azt lehet látni, hogy ha nem kap valami hihetetlen nagy segítséget, akkor valszeg meg fog halni fiatalon az a gyerek, és azután persze későn hagytam abba a segítségadást, amikor már én is a burn-outban jártam bőven, deviszont még átéltem azt, hogy nyúlik felém egy gyerekkéz, amit elengedek, mert már nem bírom, +és nem nagy ügy volt megjósolni, hogy nem fogja bírni az a gyerek, mert úgy is lett... , és az ilyen sorsokkal szembesülés. :-( , szal az élet igazságtalanságai...

meg az is van, hogy próbálnak szólni az embernek, neked is szóltunk. és ahogy nekem is szóltak anno, de amíg az ember így vagy úgy meg nem tapasztalja, hogy mindig magának kell elsőnek lennie abban, hogy először magamat kell szeressem és jól tartsam, és mindenki más utána jöhet csak, addig nehéz szólni, hiába próbálkoznak sokan.

plusz nehéz feladatokat csak együtt lehet csinálni: van egy nehézségi szint, ami felett nem lehet egyedül: azaz megfelelő hátteret kell létrehozni, vagy csatlakozni: ez az első feladatok egyike, és ebben a csoportnormákhoz alkalmazkodni kell, a magányos hős szerepe egy nehézségi szinten felül nem megy, pláne olyan feladatoknál, amikbe csoportoknak is gyakran beletörik a foguk. sztem.

az jut még eszembe, hogy az osztálytalálkozón szó volt arról, hogy ki hányszor vált el...stb, és akkor volt egy ilyen, hogy én nagyon ragaszkodtam ahhoz, hogy én is elváltam többször már, csak mindig ugyanazzal a pasival jövök össze, mert sztem tulképpen mindegy, hogy pl egy elrontott életszakasz után, amikor az ember levonja a tanulságokat, akkor az eggyel jobb minőségi lépést kivel lépi meg (azaz látszik e a sok kudarc ami ehhez kellett vagy nem), a lényeg az, hogy minden műxő kapcsolat és meló...stb bármi alapja, hogy ezt-azt időnként jól elront az ember. pl a nehézsorsú gyerekeknek mondtam sokszor, hogy a nehéz gyerekkor az egy áldás is, mert ha számbaveszik az összes hibát, amit gyerekkorukban megéltek, máris jobb eséllyel indulnak a jobb emberi kapcsolatok felépítése terén, mint az átlagos családi háttérből jövők: és nekik van lehetőségük tényleg jó emberi kapcsolatokra is, kivételesen jókra is. csak fontos, hogy ne csak magukra figyuzzanak, hanem a másikra is, és ne csak a másikra, hanem magukra is. a sorrend pedig mindig mindenki magára először, és utána a másikra, másokra.

mindig van 1000 baj, mindig volt, és mindig lesz. a világ annyira hihetetlenül lassan fejlődik, plusz a fejlődés megold valamit, és hoz új bajokat. és ezért télleg nem szabad az embernek önmagát feláldoznia, mert szeretet van, de menyország a földön nincsen. sőt, szeretet is azért van, sztem, mert menyország az életkében nincsen. de a lényeg az, hogy a bátor élet a megélt élet, és csak az hibázik, aki jól él. plusz "decent people never make history" :-D .

de ez a feladat, hogy az ember elég jó (ne túl jó és ne nemelég jó:azaz önző, hanem "csak" elég jó:) legyen a szívében: azaz tegyen is másokért, deközben önmagához is jó legyen: sztem nagyon nehéz. másokra is figyelni, magunkra is...

dumálni persze mindig könnyű, de ugye ez egy blog, ami a duma céljára jött létre :-) .

naszóval, dehát az élet folyton változik, és ma született egy új blog, vagyis tegnap, aminek nagyon örülök. az egy olyan blog lesz, ami nem sok kommentel számol: mert neki nem az a lényeg, és általában sem az a lényeg. hanem az, hogy vagyogatunk egymásnak, és ennek 1000 féle formája van, szünetekkel, intenzitásbéli változásokkal...stb. és sztem az életben az egyik legeslegjobb dolog megosztani a világainkat: cserélni, amink van: és a másikra odafigyu is jó, és az is, ha ránk figyelnek oda: a csere. és a blogajánlómban át is írtam a te linkedet arra, hogy köszi az elindításért, vagy hogy mondjam, mert egyik bíztatásból ágazik ki egy másik, és így a tegnap született blogban, ilyen piramis-játékszerűen :-D , de te is benne vagy (úgyhogy reméljük van karma :-D , mert ez pozitív karma lesz akkor :-) , és mindkettőnknek!!! :-D ), neked igaz indirekten, mert itt most én bíztattam, deugye te meg engem.

+sztem ugye :-)

jenőke 2009.06.03. 15:23:16

@lapi:
Biztos lehetsz abban, hogy sokan vagyunk, akik a kommentet magukban mondják el.
Én talán négyszer is elolvastam, és jutnak eszembe olyan megtörtént események, amelyek meg, vagy leírására bizony nem válalkozom. Ezek olyan egyedi töténések, amelyekre más szereplők egy szilánkból is ráismerhetnek, ezt pedig elkerülném.
Bizony előfordult, hogy vissza akartam adni a diplomám, csalódva a hivatali, bírósági igazságszolgáltatás sajátos jogértelmezése miatt.
Emlékezz: volt idő, amikor Bárándy Péternek égett az arca, de később rájött, hogy a sárga házban az orvos a deviáns.

lapi 2.1 2009.06.03. 19:05:09

thx jenőke, s nem közhely, de nagyon jólesik. lennének brutális elképzeléseim, hogyan kéne rendbe rakni a bíróságot, ügyészséget és az ügyvédeket. mert akkor is majdnem leszakad a pofám a szégyentől, amikor pl közelről látom, hogy egy kolléga mit el nem követ a védence ellen.

szal az egész iü brutális és gyökeres reformokért kiált, sőt ordít, visít vagy vonít. na majd a fidesz megcsinálja 2/3-addal, vagy anélkül...:DDD

lapi 2.1 2009.06.03. 19:14:08

@liidiiia.: thx szintén és is. érdekes módon millió tesztet (főleg szondi) csináltak velem szarrá gyógyszerezett aggyal. egyszer megjegyezte az egyik hölgy, aki csinálta a cuccot, hogy "magának kirívóan alacsony a kudarctűrő képessége." én nem kérdeztem semmit, teljes együttműködő, mondhatni mintabeteg voltam. a flú-kat nagyon sajnálom és persze a rest of-ban egyetértek. szokásom szerint. :DDD

jenőke 2009.06.03. 19:18:11

@lapi:
Első válaszreakcióm a 2/3-ra annyira obszcén volt, hogy még én is elcsodálkoztam. Helyette inkább megkérdezem: csak nem a gyerek hozza a gólyát?
Úgy gondolom, hogy elegandő lenne a különböző kapcsolatrendszereket felszámolni, és a bíróságokra, hatóságokra vonatkozó eljárási szabályokhoz szankciót rendelni.
Voltam már nyerőben (a bíró szerint) addig, amig az alperes be nem szerzett egy ügyvédet, aki a bírónak osztálytársa volt gimnáziumban.
Átéltem bíró által átirt jogszabályon alapuló ítéletet is, sőt olyat is, hogy az alperesnek odaszólt, hogy ugyan írja már meg az ítélet vázlatát, ha ráér.
Na, mi is legyen a 2/3-dal?

lapi 2.1 2009.06.03. 19:21:13

@test subject #28: nagyon állat gép ez a pavillion, vagy micsoda, brutálisan szól a fülessel, szal thx, zsír a második zenéje, meg az első klipje. a kettőt könnyedén bírunk egyesíteni és ehhez is jól jön a frankó hangcucc. :DDD

www.youtube.com/watch?v=PpmPxiAZ5ss

lapi 2.1 2009.06.03. 19:37:35

@jenőke: na igen. ezért gondolok brutális reformokra. fidesz? hát majd kötelező lesz megrendelni a magyar hírlapot a nemzet mellett.

lapi 2.1 2009.06.04. 07:19:57

jó reggelit!!! :DDD tegnap este gecc et felhívott, s ezzel egyszersmind a számát is elmentettem! :DDD végül is mindössze cca 650 számot vesztettem el. ez olyan mint, amikor az ember újratelepíti a vindózt, amelyik megdagadt valahogy az idők során. nálam is kiesik ezzel egy valagnyi döglött szám, vagy olyan, akivel utoljára 6 éve beszéltem. amikor leraktuk beugrott, hogy lidiának igaza van, én meg egy bunkó vagyok, mert az utóbbi hónapokban szinte senkinek a blogjába nem mentem bele. csakis a sajátommal csesztem el az időt.

btw. tuloknak üzenem, hogy már a harmadik évnél járok és jó útra térített. elvi okokból nem másolom le hologrammot nélkülöző csomagolású dvd-ékre. (70 huf/db) az elnök embereit. a nagyobbik lányom már annyira rákattant, hogy gyakorlatilag az utolsó évből van pár epizódja vissza. szal vissza bírnék adni két évet, de ha adnál még egy kis időt, megnézhetnéd a harmadik évet, ami kurvajó szintén. :DDD a lányom viszont kiszúrta, hogy megjelent a hetedik (utolsó) évad, amit megvesz és megnéz két nap alatt. a nevében mondom, hogy ezt meg kölcsönadja neked mondjuk 99 évre. szvsz ennyi idő alatt jutsz el odáig, de hidd el gyakorlatilag szakítottam a filmművészettel, mert kizárólag elnök embereit nézek, kivéve, ha nem valami jó meccs megy, bár még sport együnk sincs. szal még betegállományban megnézem a harmadikat és akkor addig visszaadnám, mert te kettőt láttál, ha jól emléxem. elveim szilárdak, de ha valóban szükséged lenne a sorozatra, a feketepiachoz fordulok és egy hét alatt lemásolok mindent. :DDD

liidiiia. 2009.06.04. 13:32:46

lapi, te engem egy második besenyőpistanéninek kezelsz, hogy mindig igazam van, deközben meg tényleg igazam van! :-DDD

a pszichológia egy igen érdekes tudomány, ha nem a legérdekesebb (sztem :-) ugye), de azért a pszichológusokkal, akik élnek még: mindig vigyázni kell:
agnus.freeblog.hu/archives/2009/06/03/4086571/
:-D

mindenfélejókat, erősödj te is gyorsan vissza!!!

lapi 2.1 2009.06.05. 07:44:09

megyek agycétére, sőt elkések. ha szar lesz az eredmény még megírom az agyrákot kaptam a z. ügytől c. vicces regényemet, s abból kijön egy bazi nagy temetés ára, az tuti. :DDDD

Gecc 2009.06.05. 09:19:08

@lapi:

Akkor kezdodnek a problemak, ha agyrago bogaraid vannak... ott folytatodnak, ha eheznek. :-D

Szal remeljuk a legjobbakat!

lapi 2.1 2009.06.05. 10:35:24

bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nevében új és csicsák nélküli posztban reagálok felvetésedre gecc elvtársam!!! :DDD
süti beállítások módosítása