Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

A vizsgálat lezárult, felejtse el!

2011.02.02. 17:39 lapi 2.1

ez egy tucat olasz maffia vs, vagy with politika mozi címe volt, a hetvenes években, kikugliztam, egészen pontosan 1971-ben készült. arra emléxem, hogy láttam, meg valami olyasmire, hogy egy faszi nagyon akar harcolni a maffia-politika összefonódása ellen, ezért aztán becsukják jól a börtönbe. a cuslág per lezárult, láttam a hír tévében a teljes ítélethirdetést. az adott körülmények között teljesen korrekt volt az indoklás. ettől persze még tartom, amit cca két éve a kossuth rádióban mondtam, ebben az ügyben a kiskatonákat hajtották fel a vágóhídra. a piszkos háború kifejezést a büntetőjog világában a kábítószer kereskedelemre szokták használni. a magam részéről ezt a metaforát az illegális pártfinanszírozás subjectre használtam. most így utólag és elfogultként értékelve azt mondhatom: akármennyire is ellenszenves fószer a nép szemében zschuslag jános, igaza volt, amikor ezt mondta, nem helyes, ha rajtuk akarják leverni az elmúlt húsz év akármijét. mondhatta volna azt is, a pártfinanszírozás pont olyan, mint ez a jelenet a torrente kettőből:

na most, ha a teljes igazságra törexünk, kimondhatjuk, hogy cusi azért ezt a trambulinról csinálta. plusz mo nem egy luxus hotel medencéje, hanem a palatinusz. a magam részéről őszintén drukkolok, hogy sikerüljön kipucolni ezt az istállót, vagy disznóólat, tökmindegy, ki és minek nevezi. akárhogy is nézzük, a politikai pártok a modern demokrácia alapintézményei, s mint ilyenek pénzbe kerülnek. és itt a pont. 

ezen a téren csak üdvözölni bírom az áprilisi forradalmat és vidáman kiáltom: hajrá magyarok!!! 

ps: mennyit kapnak majd hunvaldék, vagy hagyóék, akik azért már legalább tisztek? 

a magam részéről továbbra is maradok tisztelettel a bankrablók ügyvédje...

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr672138950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2011.02.02. 21:44:33

Szép és erős estét mindenkinek!

Na most akkor 3 dolog lehet:

1., Vagy én vagyok nagyon tulok, és egy tavaly júliusi posztot csak most veszek észre. Idézek: "A vizsgálat lezárult, felejtse el! 2010.07.08. 17:39 lapi"

Esély: 30% (csak azért 30, mert a poszt tartalma az esély ellen szól)

2., Életbe lépett _és szankcionálják is_ a médiáktörvény(t), és a magamfajta tulkokat a dátumok összekatyvasztásával akarják vékony jégre vinni.

Esély 10% (Mert bár korcsmáros úr ugyan pozitívan nyilatkozik a jelenleg regnálóról, de minden rendszerben van _legalább egy_ ügybuzgó pincsitacskó, aki túlnyalja magát.)

3., A kirendelt (dupla) dupla Heineknen + Jameson combótól megcélzott mellékhelyiségben való tartózkodásom időtartama alatt a Lapikocsma bekerült valamiféle féreglyukba, hogy - a népes kocsmaközösség fennen való szórakoztatására - onnan aztán önmagam kültelki paródiájaként penderüljek vissza a pult elé. (Jut eszembe, még egy Heinekent legyen szíves! + Köszönöm)

Esély: 59%

A maradék 1%-ot pedig tartsuk meg best case scenarioknak, meg a jó dolgoknak.

Rögtön itt van például egy:

www.youtube.com/watch?v=6joT5AerWSU

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2011.02.03. 00:45:34

Tényleg csak pár centire vagyunk a semmitől ide,
Milliárd fényév a mindenség, innen is látszik, milyen szép
Magyarázd, érezze rajtad meg, hogy neki Te leszel az az egy
S ha nem is hozol le egy csillagot, sokról mutatod meg, hol ragyog
Aztán gyerekkel nő a háj, hullámos a pannon táj,
Kelljen más is, váljál el, lesz majd az ágyadban hely
Hát idáig tudom a történetet, hát én idáig tudom a te történeted
Nézd a sirály, milyen ostoba, nincs ott víz, ahová repül
Én maradtam, pedig volt hova menni, de az ágyon egyedül
Ülök, csak pár centire vagyunk a semmitől ide,
Milliárd fényév a mindenség, innen is látszik, milyen szép
Magyarázd, érezze rajtad meg, hogy neki Te leszel az az egy,
S ha nem is hozol le egy csillagot, sokról mutatod meg, hol ragyog
Idáig tudom a történetet, hát én idáig tudom a te történeted.

Idáig tudom a történetet, idáig tudom ...
Tényleg csak pár centire vagyunk a semmitől ide,
Milliárd fényév a mindenség, innen is látszik, milyen szép
Magyarázd, érezze rajtad meg, hogy neki Te leszel az az egy
És Tényleg csak pár centire vagyunk a semmitől ide
Milliárd fényév a mindenség, és tényleg látszik, milyen szép.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2011.02.03. 01:07:12

vö:

www.youtube.com/watch?v=U-nUUDXx-KQ

Nézem, ott a Hold,
Némi alkoholt
Fogok inni,hogy
Úgy legyen, mint régen,

Amikor ott ültem
Régi estében,
Nővel tó mellett,
De most valahogy nem megy.

Pedig a Hold ma is ott van,
Ahol akkor megmutattam.

Felkelek a földről,
Leporolom magam.
Látod, ott a Hold,
Amott meg a Nap van.

És itt jövök én is ám,és
Látom, te sem vagy rest,
Elindulunk miként
Az égen az a két test.

Azt gondolom, modelleztük,
Hogy mozoghat minden együtt.

A világűr az némi anyag,
Meg a semmi keveréke
Mondtam még akkor este
Bele a lány szemébe.

De a kutatások mai fokán
Ezt már nőnek én nem mondanám.

Mer' én akkor még jelentést
Kutattam jelenségben,
Körbejártam, megvizsgáltam,
De ma már csak azt nézem,

Hogy fénylik ma is a Hold,
És eszembe jut milyen fura.
Azt mondják, hogy régi rokon
A puna meg a Luna.

Azt nézem,hogy milyen a Hold,
S eszembe jut,milyen fura
Azt mondják, hogy régi rokon
A puna meg a Lunaaaa.

lapi 2.1 2011.02.03. 07:30:01

szeva tulok! :D összecsúsztak az idősíkok valahogy a blogban. de kijavítottam a dátumot. valszleg az volt a probléma, hogy még tavaly nyáron elkezdtem a postot, de félbehagytam. tegnap pedig delete és megcsináltam ezt. csakhogy az időt nem állítottam át. most rohanok melózni.

Gecc 2011.02.05. 16:35:23

Ujra a valosagban...
Vagy mi.

hacsaturján 2011.02.26. 06:07:21

@tulok ex betonputtó:

guiness aus fassl és tullamore harmattya, így mulat egy íres magyar úr, úr, úr!
egyébként nocsak, nocsak! :)))

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2011.03.07. 23:20:45

@hacsaturján:
Szívemből teccik beszélni!
Nem csodálkoznék rajt, ha a DNSms-esem Jamesonból és giniszből lenne gyúrva, amúgy kettős spirálilag. (Zlaty Bazant und kill keny mellészállazva).

És innen nem is értem, hogy m'ér is értem:
www.youtube.com/watch?v=TFMshtMaIno

aláhull egy félvilági szerető

sziligan 2011.04.29. 20:45:32

Szenzáció!!

lapi ismét a TWA-n!

:o)

Gecc 2011.05.09. 22:07:54

Lapit megigezte tan a semmitteves, hogy volt ideje es kedve irogatni.

Lapi!!! Mukodj!

Gecc 2011.05.28. 21:58:56

Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde?
Ehhh... hajra MU!
süti beállítások módosítása