Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

HOPE

2009.02.15. 10:14 lapi 2.1

az van, hogy már megint átírta az élet az eredeti elképzeléseimet erről a post-ról. pedig az utolsó ötletemen jókat röhögtem, miközben összeraktam a fejemben. az lett volna, hogy miután a bíróság elutasította az indítványomat, most a köztársaság elnökéhez fordulok egy nyílt levél formájában. ez a bayerzsolti meg a lovas istván kedvenc műfaja, hetente szoktak cca tucatnyit nyomatni a politikai ellenfeleinek, kábé ilyen feütéssel szokták kezdeni: (s még csodálkoznak ezekután, hogy combínóban-szexel-a-hibbantagyú-vagy-bárki-de szamárral poénok mennek jobb körökben is, mert az olyan vicces. szoci-libsi-komcsi-buzi-cigány nem számít. utóbbival óvatosan, mert a cigány bűnözik ugye, nem mind, csak a nagytöbbség. de rendes cigókat szeretünk, hallom. ja őket könnyű, ezt meg jézus krisztus mondja a háttérben.)

 


kóka, hogy nem szakadt még le a pofádról a vastag bőr, te szemétkupac, szánalmas kis tetű! ezt mondjuk nem követtem volna stílusban. egyrészt mert ehhez gyomor kell, másrészt, mert megértettem a bíróság álláspontját. miszerint bankrablási ügyben nem lehet vizsgálat tárgya a pénzintézetek biztonsági rendszerének hiányosságai úgy általában. ismerem a bírót személyesen, nálam sokkal felkészültebb büntetőjogász, biztos vagyok benne, hogy korrekt ítélet születik majd, bármi is legyen annak tartalma. szal csak annyit írtam volna a köztársaság elnökének, hogy a bíróságnak igaza van. csakhogy ettől én sajnos úgy látom, hogy ez egy speciális bankrablás fajta. itt maga a bank management-je adja a puskákat a rablók kezébe! mégpedig azzal hogy lehet menni nyugodtan, az ajtó tárva, s az őrség tökrészegen alszik az alagsorban. igaz ez valóban jellemző ezekre a spaciális pénzintézetekre. ahol ráadásul a sikeres 'támadások' hasznából még több 'bankot' alapítanak etc.


arra kértem volna tehát, ha már nem kezd média road show-ba a cozma ügy kapcsán, legalább hívjon meg minden hétfő reggel vagy fél tucat nagyon szegény, ám becsületes romát és reggelizzen velük a tv nyilvánossága előtt. lehet homikkal és azzal a bácsival színesíteni a vendégsereget, aki elfogadta a hamis 52 ezrest a birkájáért, vagy akinek elveszik az utolsó szem krumpliját... van bőven nyomor a hazában. adhatná a tévé a vacsoracsata helyett...

meg arra is kértem volna, hogy ne csesszen már ki velünk és hívja össze a pártelnököket és súgja a fülökbe, hogy kapják magukat össze és rakjanak rendet ebben a káoszban.

de könyörgöm, ne nézzük egymást továbbra is hülyének, mert ilyet ír a szlovák sajtó, s ez mégcsak nem is a gdp, meg az államadósság kérdése. ez a mi kis higiéniai ügyünk. mosakodjunk hát meg, ki-ki külön, mert be vagyunk zárva a kárpát medencébe, élünk egymás hegyin-hátán, aztán ugye tudjuk. ahol nagy a kosz, a bűz és mocsok, ott bizony elszaporodnak a kórokozók és jön a járvány, a pestis. vagy simán megzabálnak minket a kis alattomos húsevő bacik, amin lakat már második hete rugózik vasárnap hajnalban.

A Magyarországról érkező híreket követve a héten néha az volt az ember érzése, hogy az ország csak egy lépésre van a tömeges erőszaktól. A három népszerű kézilabdázó elleni tragikus támadás - amely egyikük halálával végződött -, nyílt sebbe szórt só volt. Nemcsak a magyar társadalom sötét oldalairól rántotta le a leplet, de kimutatta a probléma mélységét, és eddigi képmutató kezelését is, amely akadálya volt a megoldásnak - írja a magyarországi helyzettel foglalkozó kommentárjában a Sme című szlovák véleményformáló napilap szombaton.

ha valakit érdekel, itt egy kis részlet az indokolásból:

Érdekes - jegyzi meg az újság -, hogy senki sem tiltakozik a "magyarbűnözés" ellen, holott éppen a héten vitte el megbilincselve a rendőrség az egyik budapesti kerület polgármesterét, akit a városi vagyon szétlopásával gyanúsítanak.

kivülről ugye senki sem bíbelődik az apró részletekkel, miszerint be van kódolva a rendszerbe a cucc, mert tágíthatjuk a kört az üzleti élettől a sajtóig. azt is levágtuk, hogy bőven akad olyan honfitársunk, aki pont abban érdekelt, hogy ne legyen átlátható a project, mert pont abból él, s többnyire nem is rosszul.

de nem kell hozzá szondaipszosz, hogy belássuk, azon honfitársaink meg nagyságrenddel vannak többen, akiknek ebből kurvára elege lett. ráadásul itt a válság, nem folytatom. szal arra futattam volna ki, ha már én nem kérdezhetem meg a négy pártelnököt a tátgyalóteremben, mint védő, - legalább ő kérdezze meg tőlük... etc.

na ilyesmiket gondoltam volna írni oda fel a sándor palotába by cyber, amikor jeagtor paszti blogján kinyitotta a szemem. ezt írta ugyanis tegnap a szokásos "cigánybűnöző-zés" szerű aktuális vitában, mégpedig pontosan 10:03:09-kor:

Gyerekek... neeee.

Én a magam részéről lezárom ezt a cigányosdit.

Még pedig úgy, hogy a jövő héten elutalok vagy 20.000,- Ft-ot erre az alább beollózott számlára.

"Minden támogatást szívesen veszünk, pénzbelit (CIB 10700440-44513106-51100005) és szakmait egyaránt.
És most feltétlenül nézzétek meg a
karácsonyi beszámolót
, mert látható, hogy milyen élet és mi munka ment tönkre.

kattintsatok a linkre, remélem működik.

Nem tudom másként nyomatékossá tenni eddigi mondandómat, másrészt erre a családra úgy tűnik, tényleg ráfér egy kis megértés, együttérzés, és némi segítség.

És nem a lelki békémet vásárolom meg ezzel, mert az egész más dologban gyökeredzik

Jó lenne, ha lennének követőim, bár én is csak másokat követek."

na itt dobtam el az ötletet. én zsigerből alkalmatlan vagyok bármiféle olyan mozgalom-szervező izére. én bíróként is elaludtam az értekezleteken, ügyvédként büszkén vallom, vagy bevallom, hogy soha a büdös életben nem vettem részt egyetlen kamarai közgyűlésen, hasonló összeröffenéseken. fizetem a tagdíjat és pont. engem az ilyen cuccok egyszerűen nem érdekelnek. nem vagyok a kiköpött közösségi ember típusa (smuck andor elveszett bennem, pedig milyen jó csajai vannak a fószernak!!!), ha a kocsmát nem számítjuk. most sem fogok semmiféle felhívást közzétenni. jeag adott még egy linket.

bódis kriszta ma valami olyasmit válaszolt lakat té obligát kérdésére reggel a nap tv-ben, hogy unja már, ha mindenki csak legyint. nyugodtan vélaszthat bárki magának egy nyomorgó és tisztességes cigány családot és támogathatja kedve szerint, de főleg önként.

és kurvára igaza volt. mert nem az a szégyen, hogy ilyesmiket írnak magyarországról a szomszédból, hanem az a kurva nagy gáz, hogy teljesen igazuk van. ha tetszik ha nem.
 

nincs választásunk. vagy szeretjük és tiszteljük a barna családot - jelkép!!! - azaz a barna bőrű testvéreinket, vagy finom kis falatkák leszünk a tányéron. és minden száj nyitva áll majd, hogy milyen ostobák vagyunk.

 

 

most pedig a magam részéről kikotorom a szárnyaimat a szekrény mélyéről. és jeag-vinetú barátom után indulok, márcsak azért is mert ilyen sápadtarcú indiánt még nem láttam, mint ő. s ezt tulok is tanúsíthatja.

_

766 komment

Címkék: zuschlag ügy bódis kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr3943995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapi 2.1 2009.03.03. 08:53:06

és a második:

www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/fidelitas-eszrevehetetlen-milliok/cn/haon-news-FCUWeb-20090302-1057089099

jó ezt tudni, hogy vannak még keresztes lovagok a pártfinanszírozás csatamezején.

:DDDDDDDDD

lapi 2.1 2009.03.03. 09:05:01

ami pedig a dermesztő híreket illeti,itt van egy ni:

"Az amerikai pénzügyi rendszert ért szerkezeti károk nagyságát mutatta az AIG biztosítási óriás rekordvesztesége és gyakorlatilag teljes államosítása. A lejtmenetből egyetlen szektor sem maradt ki: az októberi csúcs óta az amerikai részvények 55 százalékot veszítettek értékükből. A Dow Jones ipari átlagindex 4,24 százalékot esett, a Standard & Poor's 500-as index 4,66 százalékos, a Nasdaq Composite közel 4 százalékot zuhanással zárta a kereskedési napot március 2-án. "

hvg.hu/gazdasag/20090303_tozsde.aspx

lapi 2.1 2009.03.03. 16:55:13

itt stirlitz! de már moszkvából!!! :DDDDD

www.hirszerzo.hu/cikk.zuschlag_felt_hogy_lehallgatjak.99855.html

és ezzel nincs egyedül, tegyük hozzá!!! :DDDDD

www.youtube.com/watch?v=WD-vkSiZzR0

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.03. 17:49:40

A kedvenc válságelemzőmet azért megmutatom, különös tekintettel a bejegyzés dátumára.
bratwurst.blog.hirszerzo.hu/?todo=archive&vyear=2007&vmonth=11
Egy valamikori posztjában a kína-amerika viszonylatot látta egy nagy paradigmaváltás előidézőjének, és az még hátravan, mert abban is nagyon igaza lesz.

lapi 2.1 2009.03.03. 18:20:09

haji simon! hát b+, én nem vagyok közgazdász, pláne makró.

ezért elolvastam cikkeket, próbáltam figyelmesen hallgatni olyan közgazdászokat, akik szemmel láthatóan nem őrültek meg, mint az a volt fidesz pénzügyi államtitkár, aki 2002 óta valszel azt tanítja valamelyik egyházi egyetemen, hogy most a sátán világában élünk (globalizmus - globális világgazdaság), ami rossz hír. ami jó, hogy meg vannak számlálva az emberi civilizáció napjai.

szal ha őket leszámítom nagyjából ezt látom:

a pénz megvan a bankoknál (3ezer milliárd usd-re teszik), amivel vidáman pörögne minden tovább. legalábbis északon, ha az észak-dél felosztást vesszük.

mi a civilizáció csúcsa (é-amerika + európa kb) persze nem foglalkozunk nap mint nap bangladessel, vagy bolíviával, esetleg szudánnal. az messze van, a 300 huf vizitdíj meg majdnem itt, alig bírtuk néhány millárd huf-ért és egy hihetetlen alkotmánybírósági döntés nyomán megállítani.

tehát, ebből a szempontból kicsit leállt a vérkeringés a világgazdaságban, de van olyan vasalónk, amivel kiütjük, mint a vészhelyzetben.

az első próbálkozás megtörtént, hisz obama államosította az egyik legnagyobb biztosítótársaságot, azaz belepumpált vagy 800 milliárd uds-ét a rendszerbe. az adófizetők pénzéből, amire megkapta a bizalmat.

ha viszont nem sikerül, akkor előbb utóbb elfogy a pénz, a bizalom meg még jobban.

és a pénzt nem úgy kell ugye érteni, hogy ott van a trezorban, majd elvesszük a kulcsot. ezt csak gészen hülye emberek képzelik így. mert a pénz nincs ott. azt nyomják a jegybankok.

ha meg obama (vagy más) azt mondaná a nyomdaigazgatónak, hogy nyomjál dupláját, vazze! - akkor jön a jegyrendszer.

magyarul ha a dollár is bedől, akkor az usa csinál egy újabb szocializmust. ez azért elég meredek forgatókönyv lenne, ha nem vennénk figyelembe, hogy az usa ma fegyverekben és high-techben még mindig toronymagasan szuperhatalom. kína közelít ugyan, de azért egy kétmilliárdos birodalom nem fog 10 másodpercen belül 100-at futni.

szal optimista vagyok. pusztán mert obama jó fejnek láccik így a dobozból. :DDDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.03. 18:31:43

Hát, ez a Krahológia 2007-ben íródott. Már akkor olvastam és mostanra szórul szóra be is következett.
Egyébként nagyon érthetően ír, azért szeretem.
És WQW kommenteli, aki viszont egy komoly amerikában élő bankember a nyugati partról és a hibáit ő szokta javítgatni, ami már tényleg nem könnyű olvasmány néha.

lapi 2.1 2009.03.03. 19:19:27

azt látom, simon. beleolvastam. majd hétvégén nekifutok.

az ugrott be, hogy pár héttel, vagy hónappal korábban elcsíptem egy mélymagyar c. bayerzsolti műsort. azzal a szerencsétlen közgadásszal, akinek mindig elfelejtem a nevét. illetve az utolsó 5 percet.

az a baromarcú bzs azon vigyorgott, hogy most bekaphatja az a sok nagyokos liberális meg lib. közgazda. "vége a globálgazdaságnak úraim, ennyi volt és most vége, beeee... majd lehet kezdeni előlről az egészet a falusi kisboltokkal!"

szinte szó szerint előttem vannak a szavai és a vigyora.

fogtam a fejem, mert szemmel láthatóan fogalma sem volt, hogy miről beszél. mint azok a szerencsétlenek, akik látták thaiföldön, hogy jön a hullám és még be is mentek a vízbe, hogy közelről lássák. voltak kicsit butább és fejletlenebb csoportok, akik még varázslókkal dolgoznak, nem templomokkal. ott megfigyelték, hogy eltűnt a tenger, pedig ott szokott lenni az öbölben. húúú basszátok meg, szólt a varázsló. ami víz innen elment szépen folyamatosan, az vissza is jön. de egyszerre, azt a kurva nénikéjét!!! és felvezette népét a dombtetőre, amíg alattuk elzúgott a nagy hullám. igaz ők mentek maguktól is. bayerzsolt tehát nem szélsőségesen hülye, hanem túlcivilizálódott. :DDD

lapi 2.1 2009.03.03. 19:33:19

azon agyalok, hogy a hétvégén csinálok egy posztot, amiben levezetem, hogy obama valójában az amerikai lenin. azzal a különbséggel persze, hogy az utóbbi demokratikus választások útján nyerte el hatalmát.

nyilvánvaló, hogy pont most fordul meg az emberiség történelme. 2010 a fordulat éve, a holtpont, amikor a bungee jumpingnál 1 cm-re van fejed az aszfalttól. körforgás az egész history.

magyarország persze a változások élére áll. szal mi rögtön a késő-középkorba váltunk. most kéne venni olyan ingatlant, ahol sok jó csaj van viszonylag kis helyen. kis piros lámpáról, vagy rúdtáncos csajok képeiről a kirakatban meg lehet ismerni ezeket az ingatlanokat. már előre röhögök, mekkorát fog nézni a sok kisbefektető, amikor eljön az első éjszaka joga úgy 2012 körül!!!! :DDDDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 20:01:53

Gouranga!

simon: Hát, én akárhogy forgatom ezt a Sensimilia-t, sehogy nem hallom bele a VB-t. Mondjuk:
1., Híresen botfülem van.
2., Viszont így is tetszik.
Én először azt hittem, hogy Mancu chao vagy Los de abajo kopiincsra gondolsz. Mindegy, ismét bővült a zenei horizontom, köszi.

lapi: ahaha, azért dícsérés művészetének elsajátítását te sem ma kezdted:
"úgy tud nyolc félliteres sört tartani a kezeiben, hogy közben tüzet is ad"
spoiler: amíg én a west winget láttam, addig életben van az öreg. (Második évad vége)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.03. 20:02:23

"magyarország persze a változások élére áll. szal mi rögtön a késő-középkorba váltunk"

Mi ez a pesszimizmus Lapi?

index.hu/belfold/2009/03/03/az_mszp_targyalna_a_reformszovetseg_javaslatairol/?rnd=205

Lendvai Ildikó épp azon örvendezik, hogy küldölfön Fletó és OV is ugyanazt mondja, ami már önmagában felér egy katarzissal szvsz... :DDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 20:10:40

ja, igen.
simon: én ezt a Bratwurstot (mármint az írásait) ismerem. És jó néhány KHUF-om bánta. Mármint hogy nem hallgattam rá.

A bratwurst kifejezéssel régebben először, mindenesetre volt egy nomád tábor, amikor addig nem ehetett senki, amíg én el nem mondtam a nevem:

www.youtube.com/watch?v=UDPqB9i1ScY

lapi 2.1 2009.03.03. 20:29:02

:DDD thx tulok. megakadtam, de beugrok érte, ha otthon vagy mondjuk holnap du. az utolsó epizódot a HIÁNYZÓ dvd előtt már 1/8-ad lassítással néztem, de úgy meg nem volt hangja. :DDD

a célzást meg értem, hogy vigyem vissza a 3. évadtól, mert mégis nézni akarjátok. :DDD

az a baj, hogy mégsem akarom lemásolni, mert

1. romlik a minőség a tömörítés miatt.
2. jogellenes.

most úgy csináltam, mint ovi! :DDD

nonest, az csak vízió volt, teljesen optimista vagyok, mert még kapkodom a levegőt valahogy. :DDD viszont olvastam a twá-án a hsz-edet, az nagyon korrekt volt, pláne a bányász hasonlattal. fletó lesz a magyar vasférfi tehát és leveri a gaskóékat!!! :DDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 20:31:49

holnap 6-körül leszek itthon, de a szomszédnak be tudom adni, ha korábban jösz.

lapi 2.1 2009.03.03. 20:32:33

csak vicceltem, tulok. viszem a 3.évadtól csak adj még egy hetet, pls!!!!! illetve akkor már visszaviszem az első kettőt persze. azaz az összest. na ezért nem lettem mérnök, nonest! én megvalósítanám sándor györgy látomását. egy hidat terveznék a folyóra, de azt hosszában. csak én még hozzáteszem s.gy-hez, hogy az enyém ráadásul össze sem érne. :DDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 20:33:41

nonest: mondjuk TWÁ javaslata a külföldön tartózkodó Orbán for prezidentről azért nem volt mindem alap nélkül való, valljuk meg.

lapi 2.1 2009.03.03. 20:34:09

a korábbi kizárt, de lehet max 8?

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 20:36:58

lapi: ráér! De tényleg. Itt van még a Sopranos 2-4 évad, a Wire* 4-5 évada, meg Attenborough Planet Earth-je, ráadásul a GDP-hez is hozzá kell tennem valamit, szóval csak lassan haladok. Úgyhogy tényleg ráér.

* szintén nagyon jó sorozat. Asszem itthon Drót néven fut.

lapi 2.1 2009.03.03. 20:45:11

MEGVAN A WIRE????????? csak kérdezem...

ps:ok.majd csörgök. és thx.

6.Lenin 2009.03.03. 21:00:14

"..Zuschlag arra figyelmeztette Krauszt, hogy amennyiben meghallgatása során meggyanúsítják, tagadja meg a vallomástételt, "ne kezdjen egyéni akcióba", s ha szükség lesz rá, kap ügyvédet."

CCCcccc!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.03. 21:04:04

Na, olvastam mindenkit a TWA-n. Milyen békés a légkör a nagy lebaszás után.
Rózsa Misi pedig majdnem meghatott. Tiszta véletlen, hogy eszembe jutott, mikor még régebben feketelistára tettem. Már majdnem elévült nálam.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 21:31:19

lapi: mármint 1-5 ig van meg a The Wire

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 22:04:03

Nálam Obama: -1

_meg kell gátolni, hogy "azoknak a problémáknak, amelyek a feltörekvő országokban, mint például Magyarországon vagy Ukrajnában jelentkeznek, legyen olyan nagy tovagyűrűző hatása, amely eléri a mi partjainkat". Mint hozzátette, ennek érdekében összehangolt nemzetközi segítséget kell nyújtani számukra._

Kedves Barack!
Ha majd túl jutottál a 9. szinten, kérlek, jelentkezz újra!
kmk.blog.hu/2009/02/06/varoskereso_vilagterkepen

Addig is:
orokre.blog.hu/2009/03/03/baszd_meg_szivem

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 22:07:49

ahaha; nonest!
mindig tudtam, hogy kettőnk közül én vagy a cinikus.

csapos még két _feles obamát_* mindenkinek!

* aki nem érti, magára vessen

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 23:28:04

nyilván van, aki érti :)
Nyilván vannak generációs kódok.
(Ugye, mi huszonévesek.)
btw Egyik kedvenc mesém volt Szám bácsival és Megvagy Hadnaggyal. Több barátom mesélte felnőtt koromban, hogy ez egy komplett LSD dictionary. Nem tom, sose volt hozzá "szerencsém".

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 23:40:23

btw gecc brother kezd egyre gyanúsabbá válni:

hvg.hu/Tudomany/20090303_fold_aszteroida.aspx

a múltkorit még elnéztem neki, gondolván több milliárd éves cuccról van szó, de ez már több mint gyanús. :)))

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.03. 23:54:20

jajj, liidiiia; megtaláltam a far side spy centre-t, már cak fotózásra vár.

liidiiia. 2009.03.04. 00:33:23

szia tulok, :-) , én csak a kutya és a zene miatt linkeltem be ezt a mesét, és tényleg, becsszóra. ez a mese volt az egyik kedvencem. :-) jaja, mi kora20-asok :-) . amúgy én nem iszok még alkoholt se már jó ideje, max nagyon ritkán 1 pohár bort, de az extra ritka, pláne nem egyebek. szeretem a finomérzékelésemet, amit lebutít minden erős kémiailag manipulatív bármi, és egy ideje már a pohár borocskánál is éreztem, mennyire megsínyli még a színlátásom is. szóval csak benyomtam ezt a linket. de se pro se kontra üzi nincsen benne, meghát mindenki maga tuggya mi jó vagy nem jó neki. :-)

a spy centerre nem emlékszem, de garry larson nagyon rulez :-) .

jóéjtet :-)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.04. 00:49:42

liidiiia: ezért szeretek ebbe a kocsmába járni; van , amit még én sem értek. Kutya, miegymás.

A GL-t speiel igen, arról értekeztél, ohgy a mester _is_ bizony hozzányúl idegen gondolatokhoz, citáltál is bizonyítékot; emlékeiben pedig élt egy Far Side spy center comic. És igen, megtaláltam az 1994 off wall calendarban, csak némi idő amíg befotózom. + kifizetem a jogdíjat.

lapi 2.1 2009.03.04. 06:46:08

jó reggelit!!! :DDD

kicsit elbsztam az időt twá-án ma reggel, de ezt kiszúrtam rögtön:

@6.Lenin:

""..Zuschlag arra figyelmeztette Krauszt, hogy amennyiben meghallgatása során meggyanúsítják, tagadja meg a vallomástételt, "ne kezdjen egyéni akcióba", s ha szükség lesz rá, kap ügyvédet."

:DDD hát lenin öregfiú. azt sajnos itt sem mondhatom el, hogyan kerültem bele ebbe az ügybe. de annyit őszintén elmondhatok neked, meg másoknak is.

1. k. csabát én képviseltem, amikor meggyanúsították. nem is szólt egy kurva szót sem a nyomozás során. megtagadta a vallomást, amihez joga van és amire minden kihallgatáskor minden ügyben külön figyelmeztetik a gyanúsítottakat.

sőt a tárgyaláson is csak írásban tett vallomást, aminek szerkesztését magam végeztem.

2. kirendelt védőként óránként bruttó 3000 huf/óra a munkadíjam és még senki sem tömött be egyetlen huf-ot sem a zsebembe, de a számlámat sem zavarta meg senki átutalással ebben az ügyben.

az inkriminált résznél egyébként a velem szemben ülő ügyészek vigyorogtak rám és én is vigyorogtam rájuk.

sőt az egyik szünetben az ügyész megkínált a saját mogyorós csokijából rengeteg tanú előtt, hisz bent volt gyakorlatilag mindenki.

szal olyan is van, hogy küzdünk egymással rendesen a perben, de attól még normális emberi kapcsolatban bírunk maradni egymással.

hiába, ez egy tanulságos, egyben bonyolult per, öregfiú. :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.04. 07:16:58

Azért az évekkel ezelőttihez képest nem sokat változtak a frontok a Tótánál.
Rózsa Misit még boldogult fórumjáró koromból ismerem. Azért ahhoz képest kicsit kikupálódott.
A hirsz.fórumon például anno a diplomáit sorolva támasztotta alá az érveit egy olyan társaságban, ahol nyugatra szakadt agromérnöktől villamosmérnökből lett hitoktatóig, világjáró drogfutártól falusi nyuggernéniig és spanyolországi vizibiciklikölcsönzőtől gazdaságpolitikából nyugdíjba ment statisztikusig mindenféle közönség volt.
Élénken körül volt röhögve.
De rajta keresztül kellett belátnom, hogy a szadesz nem az a párt, amelyik a progresszív haladást és a szabadságot, sokkal inkább az antikommunizmust és az antifasizmust képviseli.
És mivel csupa anti, ezért mindig keres egy megtámadnivalót magának.
A gondom Rózsa Misivel, már felejtős.

lapi 2.1 2009.03.04. 07:49:44

hát én már nem kiposztoltam magamból az szdsz-t, simon. szal passzolok.

de most néztem a lendvai-öszvér-ildikót. nagyon jól beszélt a legfőbb bíró jelölésről. kis trükköt véltem felfedezni a széphölgy műsorvezetőtől, talán árva-hajnalka, vagy ilyesmi a neve, de ő az, aki az éles kérdéseket láthatólag papírból olvassa.

szal azt a végszót nyomta, hogy a sólyom-túrista ötvenedszerre jelöltjét támogatja az országos igazságszolgáltatási tanács. csak az maradt le a papírról, hogy hat-öt arányban. igaz ott nem kell kétharmad, nincs is hát jogi relevanciája, de azért ilyen pofátlanul mégsem kéne manipulálni a népet pont a közszolgálati naptévében. :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.04. 07:56:50

Lapi.
Erről a főbírókérdésről tudnék mesélni, de csak priviben.

lapi 2.1 2009.03.04. 09:07:17

later, rohanás pestre.

Gecc 2009.03.04. 12:10:37

@tulok ex betonputtó:

De valaki megint belekopott a levesembe...
:-D

whipy 2009.03.04. 15:52:48

"Az ember pontosan olyan mértékben alkalmas a szabadságra, amilyen mértékben képes saját vágyait erkölcsi láncokkal gúzsba kötni, amilyen mértékben erkölcsi szilárdsága és józan értelme felette áll hiúságának és önhittségének. A dolgok örökkévalóságában elrendeltetett, hogy a zabolátlan emberi szellem soha nem lehet szabad. Saját zabolátlansága béklyója kovácsa."
...nemtommiért, csakugy. Apukamnak:)

jaegtoer 2009.03.04. 17:01:50

Akármiért is, és még hogy az Apunak, azért én es megköszönöm, mert igen tanulságos, és még az ilyen öreg kutyának is, amilyen én vagyok, jól esett olvasni, egy nyilvánvalóan sokkal fiatalabb embertől, és jól is illik a posztba, ha arra gondolok, amikor a mai fiatalokat ekézik, mert az idézeted is csak azt bizonyítja, hogy nem megfoghatatlan a jövő, és itt van körülöttünk és bennünk mélyen a HOPE!

Üdv Whipy:-)

j.

hacsaturján 2009.03.04. 17:21:14

@whipy:

a zöregebbek marhaságokat vagdosnak egymás fejihez, addig az ifjak burke-öt meg kantot olvasnak és ez így nagyon is jól van. jégtőr bácsival pendülök egyhúron ezúttal.

liidiiia. 2009.03.04. 17:26:13

@whipy:
szia whipy :-)
1etértek, csatlakozom.

liidiiia. 2009.03.04. 17:32:49

++ jaeghez és hacsához is, tényleg olyan jól esett olvasni, köszi :-)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.04. 18:06:29

@whipy:
Különösen azért figyelemreméltó gondolat, mert ellentmond a közkeletű vélekedésnek és az általános tapasztalatnak.
Az erkölcs és a józan itélőképesség fölött legtöbbször győzni látszik a nyers akarat és az erkölcsi relativizmus.
Talán nem is annyira egyénre kell ezt a szisztémát vetíteni, inkább társadalmi méretekben mutat sikereket.
Bár a jogászság - nem vitás - fegyelmezett személyiséget kíván, válogatott eszközhasználattal.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.04. 18:50:39

Én, egyszerű, gyalulatlan deszka,
így képzelem a hiúságok és vágyak gúsbakötését:

www.youtube.com/watch?v=-uQ0ch4cCXQ&feature=related

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.04. 19:00:56

És a szabadságot. Ha valaki látta a Forró szél-t.

lapi 2.1 2009.03.04. 20:21:47

sziasztok!!! :DDD húha, mi megy itt??? egészen meghatódtam...

ráadásul tuloktól megkaptam a hiányzó dvd-ét!

szal thx. :DDD

ne viccelj, simon. ifjú korom nagy élménye volt a forrón szél surdával, akiről még kalapot is elneveztek. különben télleg jó sorozat volt.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.04. 21:23:56

"Nem én vagyok az ördög, csak a magyar hangja..."

Vajon ki lehet ő? A Patásördög Viktor? Fletó? Vagy valaki más?

A megoldás:

www.youtube.com/watch?v=6amiHLmr2n8&feature=related

:)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.04. 21:25:54

Basszus, teljesen Quimby-fan lettem, már legalább egy hete minden nap az ő számait hallgatom bme-re menet és vissza...

Remélem nem veszélyes nagy dózisban...
:)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.04. 23:36:52

Jó éjt!

Időnként nézzétek meg ezt a honlapot, hogy megtudjátok, van-e még világ, vagy a részecskegyorsító elpusztított mindent.

hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/

"A tájékozottság magabiztossá tesz"-mondja a népszabi. :)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.05. 05:52:13

A Banki Károsultak Szövetsége a Hirszerzőn, már egy gitározó agykontrolloktatóval indít - gazdaság címszó alatt.
Tokfalvi betiltott bábfilmet publikál a totalitárius rendszer témában,
nekem pedig ez jutott eszembe

www.youtube.com/watch?v=PTUD9KR4BXk&feature=related

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.05. 06:00:07

Na, Lapi, kezdheted a komcsi Obamáról írni a posztodat, mert a franciáknál is gyúr már a trockista párt
index.hu/kulfold/2009/03/04/radikalis_postas_az_uj_politikai_sztar/

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.05. 06:44:47

Az agykontrollt így gondolom - magánhasználatban.

www.youtube.com/watch?v=DzA67v3hj04
Igaz, én egy Rednex után dobtam be.

lapi 2.1 2009.03.05. 07:11:59

jó reggelit!!! időzavarba kerültem, mert nemcsak cusi ügy, de kutyát is nekem kell brunzoltatni.

later, rohanás...

Gecc 2009.03.05. 11:04:45


Es a Viktoria titkai hirdetesek bikinis csajokkal csak jonnek es jonnek...

Asszem kenytelen leszek valami furdorucit vasarolni a nonek itthon. Aztan valahogy raveszem, ha jot akar, teleengedi a kadat a 80 lityos bojlerbol... szigoruan 22-23 fokra, hogy a tengeri elmeny meglegyen... max bekapcsolhatja a villany melegitos ventillatort, meleget is ad, meg mintha tengeri szello simogatna hab testet.
A Spar-ban vasarolt konzervananaszbol keszitek neki valami lotyit, amit ugye a csajok koktelnak hivnak, fekete szivoszal stb, karika a pohar szelen. Mindez kisfroccsos poharban felszolgalva, mivel koktelpoharunk nincs.
Amikor vegzett, kozlom vele, hogy "ugye tudod, hogy ebben az evben a hazvasarlas miatt ez volt a nyaralasod?"

:-D

Walter Melone (törölt) 2009.03.05. 14:16:42

@Gecc:

a játszótéri homokozóból vihetnél fel a happeninghez néhány vödör homokot.

ha sok benne az idegen anyag, mondd azt, ez egy egyiptomi tengerpart. :-)

Gecc 2009.03.05. 16:04:48

@Walter Melone:

Persze akartam en is irni, hogy a teljesseg kedveert lehetne homokot is alkalmazni, hogy meg valosagosabb legyen a nyaralas, de azert szarba mar csak nem veszem az asszonyt.
:-D

jaegtoer 2009.03.05. 19:17:44

@simonmondja.:

Szia Simon!

Mást is kihagyott Ferencünk, oszt most állunk hülyén mint egy hülye, ő persze nem:-) láttya a 6. lépést is Lapi szerint:DD

A térség országai meg Mo. nélkül adták ki a maguk nyilatkozatát.

Mondom, ahogy Nonestnél is. Még lép egyet kettőt, osztán hamar 360 lesz az €.

Vidám estét.

B+ Simon, eccerűjen nem jutok el Hozzád, a törzshelyeimre nem jutok el időben, egy ámokfutás az életem:DD Ijedségre nincs ok, lövöldözni nem fogok:-)

Preskin 2009.03.05. 20:02:01


üdv !!

"Na, Lapi, kezdheted a komcsi Obamáról írni a posztodat, mert .. "

...mert a jenkikeknek is annyi :-)
index.hu/kulfold/2009/03/05/egy_ex-kgb-s_szerint_ket_ev_mulva_hat_reszre_szakad_az_usa/

?-)) obama ??+scharlós kalapcs ??? alaszka ??

6.Lenin 2009.03.05. 21:58:57

"A per a következő tárgyalási napon, hétfőn is Zuschlag János meghallgatásával folytatódik, ekkor a védők és ................ tehetnek fel kérdéseket,"

Hú,de izgi!

"az inkriminált résznél egyébként a velem szemben ülő ügyészek vigyorogtak rám és én is vigyorogtam rájuk."

Én is!

6.Lenin 2009.03.05. 22:10:22

Jánosnak
élvezze sokáig(hátha a ferinek is teccik)

www.youtube.com/watch?v=sJqbnt4eWc0&feature=related

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.03.05. 22:42:43

Gouranga!

@Non est volentis: ne aggódj, nagy kis adagban gyógyszer, nagy adagban orvosság. Viszont beleissza magát az agyadba és dependenciát okoz. Tehát drog. :)

"...aztán orvosok jönnek, kezükben fegyver
és ha a vegyszer egyszer a vénába hatol,
A lakatlan szigetlakó lelke tenger lesz,
a szíve lepényhal. Itt úszkál valahol..."

liidiiia. 2009.03.06. 00:53:56

egy filmajánló, nekem nagyon teccett (már eccer ajánlottam, de az régen volt, amikor itthon még nem jáccották)
mike leigh: happy go lucky
index.hu/kultur/musor/mozi/adatlap/92546
jóccakát :-)

lapi 2.1 2009.03.06. 04:18:55

jó reggelit!!! :DDD bár még éjszaka van. tegnap megvolt a tárgyalás és télleg nem volt időm háeszelni.

vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=263308

utána titkos tárgyalásokat folytattam obamával, feltóval és ovival. :DDD vicc nélkül, 10-re értem haza, viszont hamarosan indulok győrbe, mert van élet a zusi ügyön túl is. :DDD

szal a holnapi napra készüljünk, ami nem a györ-kte rangadó miatt lesz igazán jelentős. a többi még titok...

:DDD

jaegtoer 2009.03.06. 05:46:01

Jó reggelt, szép napot Lapi!

Ki korán kel, aranyat lel, vagy legalábbis álmos marad,,, Na az arany még hátra van:-)

"...quimby ügyben. gyere el a legközelebbi koncertjükre, ha ráérsz és nem az atlantiszról héeszelsz. majd bevisszük jeaget is erőszakkal, ha arra kószál megint"

Nem szeretem az erőszakot, inkább megyek önként, csak drótoljatok, hogy lelkileg be tudjak bootolni egy ilyen attackra:-))

Lapi ne csigázz bennünket, a titkok sokasodnak (már TótaW is behálózódott:-) és sűrűsödnek. Persze lehetnek kellemes titkok is, csak nem vagyunk hozzászokva, pedig igény az volna rá, ha már TótaW-t említettem:-)

Weekend! hallja Kend? Weekend! Sőt péntek! Nyakunkon a hétvége:DD

Hajrá Mindenkinek! Szép Napot és napsütést!

liidiiia. 2009.03.06. 12:14:15

itt a tihanyi visszhang, csatlak jaeghez:
"Weekend! hallja Kend? Weekend! Sőt péntek! Nyakunkon a hétvége:DD
Hajrá Mindenkinek! Szép Napot és napsütést!"
:-)

jaegtoer 2009.03.06. 17:07:31

Jóóóhohóóóóó Pénteket. Még azaranyismegletttt!:D

www.youtube.com/watch?v=lqtHubfC04w&feature=related

Gecc 2009.03.06. 17:23:28

Milyen jo egyeseknek...
Rohadt amerikaiak meg minek dolgoznak olyan keson? Ha ma nem dolgoznanak, most en is otthon lehetnek, es meg a szaros ertektozsde sem melyrepulne.
:-D

jaegtoer 2009.03.06. 17:44:46

Neeem, egy tével kevesebbet, csak egy Waits-et:

De Gecc! Mi magasan szárnyalunk:DD no nem tőzsdeileg, de hát kinek mi jut:-) ecceee csak ott is este lesz! vagy ott sose megy le a nap? Szólni kellene a japoknak...

lapi 2.1 2009.03.06. 18:08:40

sziasztok!!! :DDD én annyira hullafáradt vagyok, hogy semmi sem jut eszembe...

jaegtoer 2009.03.06. 18:10:03

Teljesen el vagyok érzékenyülve, csak úgy száguld errefelé viharos gyorsasággal a nőnap, pedig még a szombat is milyen messze van.
Mindenki dógzik, vagy mi? Na akko nyugodtan randalírozhatok még egy kicsinyég, ha nem hajjja senki:-)

www.youtube.com/watch?v=knII3S0MZtY&feature=related

jaegtoer 2009.03.06. 18:17:04

Na lebuktam:-)
_________________
Az a sok vagy nehéz titok fárasztó lehet Lapi:DDD

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.06. 18:17:58

Halgass Viktor-évértékelőt Lapi, biztosan felfrissülsz... :DDD

Gecc 2009.03.06. 18:30:42

@jaegtoer:

Akarhogy is nezzuk Jaeg, mig ok most eszik az ebedet a keleti parton, en most burkoltam be a hozott 4 darab palacsintamat. De legalabb jo kakaos volt, fincsin beleolvadva.
Nadehogy tovabbmenjek, az a jo az egeszben, ha mondjuk nekem ma kell valami, amit aztan tovabbvive hetfore masnak kell, ammar egyszer biztos, hogy nem haboznak keso este kuldeni, hogy az amugy sem korai orakban vegetero munkaidomet tisztessegesen meghosszabitsak.
Kapitalizmus? Nepnyuzas!
:-D

Aszt kozben megint egy ujabb rendeles... ezek asziszik ha megvesznek 2500 darab rohadt felvezetot 1750 dollarert, amit aztan jol beepitenek valamibe, amit 4/3-os aron adnak tovabb megmentik a gazdasagot?
Megadom nekik a szamlaszamom. Inkabb menjen pocsekba az a penz, mint karba.
:-D

Preskin 2009.03.06. 18:41:15



vidám hétvégét ?-)

szarjuk le a ft. lázgörbét, adjunk a büszkeségünknek :
www.youtube.com/watch?v=VQ7c45gs0kA
és önzetlenül összerázok egy waits +lajkó félix
mixet a múltból :
www.youtube.com/watch?v=o-d5x-CiTUs&feature=rec-HM-r2

szebb jövőt !-(

jaegtoer 2009.03.06. 18:43:59

Persze Gecc!

Ezeazamerikások egész nap hopolnak, aztán mikor mennek löncsölniátgondolják mit nem csináltak meg aztán azt gondolják majd kaja után, persze megint kimegy a fejükből, annak is egy kis részéből és aztán az uccsó pillanatban betolják a toronyorátaranylánmccal menüt, és a szívószál innenső végét lehet szopogatni:D

Itt is ezt csinálták! Csupa hülye volt mind. No jó, 100-ból csak 99. Még a pénz se az övék volt amivel janiztak, csak összegründolták. Oszt most meg csodálkoznak, hogy se zsé, se lé, csak HOPE:DDD

Gecc 2009.03.06. 18:48:52

Jaeg!

Helyesbitenek... maguktol nem jut eszukbe semmi. Ha nem szol nekik az ember, akkor nem csinalnak semmit.
Hopp! Itt a megoldas... nem szolok nekik.
:-D

jaegtoer 2009.03.06. 19:01:23

Szia Stalien!

:-) Legalább a blúz megmaradt:-) És jó volt a kiáltásod is:-) Bár a kilátások...?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.06. 19:41:51

Huú, de nagyon jók vagytok!
Mindjárt radikalizálódok.

jaegtoer 2009.03.06. 20:11:21

Fijjugg!!

Nagyon pontosan figyeljetek arra, hogy még pontosan 300 nőnap van vissza az évből, de valamiért a csajszik nagyon számon tartják az év 67. napjára esőt. Szóval: Készültség!! :DD

www.youtube.com/watch?v=EI_-1U36ayM&feature=related

jaegtoer 2009.03.06. 20:49:27

Hűűha! erősen fogyóban a vodka:-), de így van ez, ha az ember nosztalgiaörvénybe süllyed:-)

www.youtube.com/watch?v=h3kR61bG7rc&feature=related

jaegtoer 2009.03.06. 21:05:19

Szia Simon!

hagyd a pinacolladaba a radikalizmust!! az úgyis csak átmenet a nihilből a végzetbe...Gyere igyál Te is valamit:-)

jaegtoer 2009.03.06. 21:18:12

Mármint hogy az első napok harcosai ritkán érik meg a háború végét:-)

jenőke 2009.03.06. 21:52:15

Régen izgultam ennyire!
Talán egy régi, régi Dózsa (Újpest) - Fradi!!

Mindezt egyszemélyesítette a nagy Ő! (De ez az Anikó nem Lévai, aki itt szerepelhetne.)

Az új ember, akinek kovácsa Makarenkó.
A kapitalista szocializátor (van iyen, de csak péntekenként), mindenre tud egy jó mondást, ezzel is növelve a gdp-t, csökkenteve a válság hatását és a munkanélküliek számát, valamint a buborékokat, mielőtt a tejjel együtt a tengerbe öntik a kávét, amelyik egyébként babkávé.
Idézek tőle: "Új irány Magyarország! Új irány magyarok!
Magyarország mostani nemzedékeinek közösen kellene, hogy követeljék a közélet és a mindennapi élet a reménytelenség emberei által megszállt területeit - fogalmazott Orbán Viktor a tizenegyedik alkalommal megtartott országértékelő beszédében."
Idéznék még többet is, de nincs hozzá humorom.
Ja! Kedvem sem.
Túlságosan jó volt ez a beszéd. Egyébként tetszett is. Komolyan.
Ugyanis:
Középtáján a beszédnek úgy gondoltam, hogy most, és ezzel fogja, akarja elveszíteni a választásokat.
Nos ez a kérdés nyitva maradt, mert ha nem is a Fidesz, de a saját hatalomszerzéséhez még mindíg, és töretlenűl ragaszkodik.
Talán igaza is van, mivel elkezdte, fejezze is be.
Akár most, de ezt nem akarja a hallottak szerint.
Node ehhez hányszor kell még szegény sokgyermekes, nagycsaládos apukának megszégyenűlnie a csemeték előtt?
Mindenkitől elnézést kérek, aki nem ért velem egyet, amiért közzétettem véleménynek tűnő hangulatomat a "beszéd" meghallgatása után.
Ennyit tartottam publikusnak, a többit magamba zártam.
Még valamit: vitainditónak sem gondolom irományom, csak jól esett kiírnom magamból.
Már jobb is. Nekem...

Érdeklődőknek ajánlom a Fidesz honlapját, és csatolt hírszóróit.

jaegtoer 2009.03.06. 22:35:28

Na úgy látom az amortizáció leterítette derék cimboráimat… akkor én is megadom magam a holnapi napra gondolva:-)

Jó éjszakát...

www.youtube.com/watch?v=TwYkgBqd1uQ&feature=related

jaegtoer 2009.03.06. 22:36:38

Csak még ezt az egy kortyot... ezt csak nem hagyom itt:-)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.07. 06:29:09

Hát szervusztok pajtikák!

Jenőke.

Nem volt olyan vészes ez a beszéd.
Vitya bejelentette, hogy mi a progija.
Putyini demokráciát akar.
Igaz, olajunk és gázunk az nincs hozzá, de skandináv szociális hálóval.

Ha ettől sem dől be a forint, akkor semmitől.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.07. 06:33:06

Csövi Jaeg!
Én csak az eszközöket keresem, mert nem barrikádharcra gondoltam, csak leszámolásra -

www.youtube.com/watch?v=_mmNNXoXAsc&feature=related

lapi 2.1 2009.03.07. 08:42:05

jó reggelit!!!!!!! :D

tegnap "héjában" aludtam el. (nike mackóban néztem a tegnapi vidi-loki rangadót, ami 7-kor kezdődött a dumatévén. szal odáig követtem, hogy vad játékvezető valamiért pofátlanul csal a lokinak (megvolt neki az ovi országértékelő és érzi az új idők, új hangjait... :DDD szal a 2. félidő közepén elájultam, igaz már előtte is félkómában vacsoráztam és annyi ragadt meg mindössze a sportból, hogy vezetőedzőnk 40 fokos lázzal ágynak esett (flu), de ott lesz vasárnap a győri csodastadionban, tomiszláv szivics mestert a kispadtól még a géppisztolysorozat sem tartaná vissza, nemhogy holmi meghűlés.

szal felébredtem, kávézgattam 2-től 4-ig, közben kitaláltam az új posztot és meg is csináltam.

szal tessék szépen átmenni a másik terembe, ez most bezár és felújítás táblát nyomok az ajtóra. :DDD

ps: ovi is kirakta a kártyákat. ő vár még egy évet, tegnap passzolt egyet. rá ne számítsanak erre a kis időre.

ez rendben is lenne. ha nem fosnának annyira a népek, hogy mi lesz a forinttal. sokat azt hittük annak idején, nem az unióba, hanem hanem a svájci államszövettségbe kérjük a felvételünket, szal még megyó átbaszta a népet, amikor a sikeres lakástámogatási rendszer okán (viva orbán!!!) nem bernbe, hanem brüsszelbe vette az irányt aláírni a történelmi dokumnetumot. :DDDDDDD

nagy zsugás az ovi. dupla vagy semmire jáccik. vagy tudja, hogy a világválság kamu valójában. van még egy éve magyarországnak, kibírja a nép. az istenadta! :DDDD

lapi 2.1 2009.03.07. 09:03:58

ÚJJJJ POSZT!!!! MEGLEPETÉSSEL!!!
4 után megint aludtam, de akkor már markó a nyakam alatt húzta a lóbőrt, a feleségem viszont gonosz módon felébredt 6-kor. azóta vagyok álmos.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.03.07. 15:39:54

Lapi, ezt azért érdemes megnézned ezt az index-videót.
Politika csak szőrmentén, elsősorban gazdasági kérdések, szerintem tanulságos.

index.hu/video/2009/03/07/kamatemeles_kell/

jaegtoer 2009.03.07. 15:59:30

Hi All!
"szal tessék szépen átmenni a másik terembe, ez most bezár és felújítás táblát nyomok az ajtóra. :DDD"

Hmm. Hát B+ Lapi, nem emlékszem, hogy romokat hagytam itt az este, de minden megtörténhetett!!:-)
Lehet, hogy előre ittam jó Geccünk egészségére?:DD

Na, nem riogatás képpen, de majd este benézek a másik helyre:-)

süti beállítások módosítása