Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

bizonyítási indítvány (zuschlag-ügy reloaded)

2008.10.24. 06:11 lapi 2.1


www.nol.hu/belfold/zuschlag-per__hallgassak_meg_a_partvezetoket_

index.hu/politika/belfold/zufin1210/

és az interjú a kossuthon. thx szikra zsuzsának. ha meg semmi sem műxik, talán ez a link.

szólj hozzá a videóhoz:

azóta persze life goes on, szal voltam quimby koncerten. pontosan alátámasztotta zenei választásomat. az az ország azért alapvetően rendben van, ahol ilyen zenekarok működnek, s a koncertjükre minden jegy elővételben elkel. erről beszélek, ni:

 

 


Happy new year Pictures, Images and Photos

1511 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr15729306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.02.12. 22:09:49

Hi All! Jó stét:-)

Szia Lapikám4

Most hallom, hogy az indítványod lepattanódott.

Szarni bele:-)
Az a fontos, hogy megtetted.
Az a fontos, hogy arcod van a blogon.
Az a fontos, hogy vállalod a neved.
És b+ az is fontos, hogy vállalod ezt Láriferit, ezzel kényszerítve engem is egy kissé dinamikusabb és dialektikus(abb) gondolkodásra:-)

Szóval az a fontos, hogy amit tehettél, megtetted, és úgy, hogy kurvára vállalható.
Előfordul, hogy időnként elveszik a labdát, és feldobás van.
Meg aztán lesz hosszabbítás is. Másodfok. Meg ki tudja?
Ez persze nem azt jelenti, hogy Z-nek, vagy védencednek drukkolok, hanem inkább azt, hogy abban feltétlenül támogatlak, hogy jogunk van tisztán látni, és ha valamit tisztába lehet tenni, hát akkor azt tegyük, pártállásra tekintet nélkül! A durva életbe:DD

lapi 2.1 2009.02.12. 22:14:51

szal ez így zavaros lett. tehát 06.02-kor "nyilvánosságra hoztam" a blogon, hogy mit fogok indítványozni. s az ügyészség is aznap dobta ki a közleményt. vagy bólyai és lobacsevszkij... :DDD

de kevés, ne az ügyész határozza meg és ne zárt tárgyalást. oldják fel az államtitok alól és lássunk tisztán, mi lapul a szőnyeg rojtja alatt. a teljes szőnyeget természetesen kizárólag az országgyűlés hajthatja fel, aztán jöhet a porszívó. :DDD idő van persze még, türelem is, de kurvára fogy, ahogy látom. nem nálam, de gyurcsányért szvsz nagy kár lenne. szinte a tűzbe megyek érte, csak szóljon már neki valaki, hogy kurvára beletették a fejit a célkeresztbe, pls!!!

na nem az ovi. meg róla amúgy is tudható, nem szívleli a politika másik nagy fenegyerekét. :DDD

lapi 2.1 2009.02.12. 22:19:05

szia jeag és thx!!! :DDD átdobom neked a kocsmakulcsot, mert hosszú nap volt és megdölök, mint a tanácskormány.

jóéjt és thx, nagyon thx...

lapi 2.1 2009.02.12. 22:20:34

másik nagy pápai fenegyerekét...

jaegtoer 2009.02.12. 22:46:21

Jó éjszakát:-)

...hát akkor nincs mit tenni, ez a rengeteg sör! ez nem várhat reggelig:-)

lapi 2.1 2009.02.13. 06:31:00

jó reggelit!!! :DDD mégjobb péntek, tizenharmadikát!!!! :DDD

nagyon sajnálom, hogy már kikapcsoltam a cuccot, mert még visszaszóltam volna:

"aztán nem melléhugyozni a klotyón!!!" :DDDDDDD

ezt persze azért írtam volna ki, mert a feleségem soha nem adta fel a teljesen reménytelen harcot annak érdekében, hogy ülve pisiljek. szerinte felpattannak (!?) a cseppek, hiába célzok jól és aztán rákövül a csempére, ő meg súrolhatja órákig.

egyikünk sem egy fizikus, de ilyen trükökkel engem nem lehet átverni. ezért mindig azt mondom neki: ez nettó baromság, a víz nem pattan sehová, csak a hülye vendégek hugyoznak mellé, de arról én nem tehetek. így bukott le legjobb barátaink ffi tagja, mert egy időben permanensen ráfogtam - ráadásul ment a piálgatás. szal akkor a. (meghalt szegény nagyon fiatalon) elszólta magát: ő nem lehet, mert ülve pisil. és akkor leesett a tantusz. mondtam is, nahát, b+! volt már, hogy véletlenül rád nyitottam, s mindig azt hittem, kábelt fektetsz, csodálkoztam is, hogy lehet este szarni...

azóta is basztatom, hogy megtörték a gerincét a nők, mert ugye, aki feladja az állvapisilés isteni adományát, annak annyi. már csak vegetál. bayerzsoltival szólva: egy szánalmas véglény. jellemző módon, még mindig szdsz tag. :DDDDD

na erről nem fabrikálok ügyes kis szavazógépet, mert szép dolog az őszinteség, de még anonim üzemmódban sem várhatjuk el senkitől, hogy beismerje az ülvepisilést. :DDD

még valamit elfelejtettem hölgyi tegnapról. láttunk már viszonylag "kegyelmesnek" tűnő ítéleteket pl globex ügy valamelyik változata pl. nem sorolom, mert minden ügy más, bár vagyon elleni cselekményeknél nem közömbös az elkövetési érték. (ide nem értendő a vesztegetés, mert ott nem az összeg a domináns feltétlenül. nem mindegy, hogy utcai parkolóembert vesztegetnek, vagy mondjuk egy államtitkárt. fordítva meg pláne.)

bűnszervezet esetén nem lehet x-re játszani, majd kap annyit, amennyit bent volt, vagy úl még keveset egy szuperzárkában, kint meg kiássa a kincset a kert végében. nem, hölgyi. bűnszervezet esetén fegyház van olyan fiúkkal, mint aki jelentkezett önként. az egyetlen racionális lépés, amit tehetett, jegyzem meg.

szal ott kemény az élet még egy napig is. nemhogy hosszú évekig. ezt a civilek pesze nem tudják, de mindenki látott már amerikai börtönfilmeket. az alap igaz nálunk is.

tehát ezért mondtam szikra zsuzsának, a szívem szakad meg értük, s nem vagyok jó alany arra, hogy asszisztáljak ahhoz, amikor a kiskatonákat felhajtják a vágóhídra és még lesz nagy társadalmi katarzis is. ami ráadásul érthető, hisz joggal gondolja az állampolgár, gürizik aprópénzért, mint a gép, most még a munkáját is elveszti, ezek a szarháziak meg viszik a puttonyban a lét. (nem jó hasonlat, mert a lé kifolyik és nem pattan vissza.) :DDD

ráadásul társadalmi öngyilkossággal ér fel, ha valaki komolyan gondolja, hogy lecserélhető a politikai elit. nincs másik.

kicsi is, savanyú is, dehát ez a magyar narancs. :DDD

látom hunvaldot is letartóztatták, s megint bűnszervezet.

tegnap a rendőrség azt mondja, hónapok óta tudják, kik lőttek a teve utcai rendőrpalotára. én még emléxem ugyan a youtubos udzrt beszélgetésekre. de lehet véletlen. szal a rendőrség szerint egymástól független két különösen védett tanú ugyanazt mondja.

ma a híradó azzal kezdődik, hogy az ügyészség cáfol. mi lesz itt? kérdezhetném, de nem teszem. :DDD

a fővárosi költségvetésnek annyi, kivéve, ha az mdf át nem áll. átáll. ezt a katona kálmán mondja. ez már a másik hír.

ami engem viszont kurvára nem érdekel. :DDD

lidia, nem akarok kitérni a hosszú hsz-ed elől. megpróbáltam visszapörgetni egy csomó kudarcot meg szarságot, ami velem eddig történt az életben. nagyon érdekes, erről majd eccer írok egy hosszabb privi mailt, de nem tudom, mikor. mindenesetre azért, amit elb***tam, azt én chrewed up. :DDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 07:10:45

Lapi, Te esküszöm, nem vagy normális ! :DSDDD
/ hsz-ed első, ülve kontra állva pisilés témaköre/
:DDDDD

Mellesleg.
A Nejednek tökéletesen igaza van a felfröccsenő cseppek dinamikájával kapcsolatban, fizikából 1-es, leülhetsz! /mármint a klotyóra!/ :DDDD

Végülis Te vagy benne, Te láthatod, mi megy az itteni börtönökben...
Nézd.
Egy ilyen Cisi félének, akit egyébként egy szánalmas kis pötsnek tartok amúgy, de azt azért mégsem kívánom, hogy köcsög is legyen. Fájdalmas felismerése lenne a valóságnak! A marhája...Hát nem megélt volna szépen csak a havi zsozsóból is, - tudjuk, ismerjük a bőségszarút, ahová bátran belenyúlkálhatnak legálisan! - amit becsületes politikusként is kapott, kaphatott volna?!?

Az erőszakos s***bekukit a Pénzes Henrietta gyilkosának, meg efféléknek, na azoknak igen! Lehetőleg végbélrepedéssel egybekötve!!!
Ez a mocsokállat - mint hallottam - újabb erőszakot követett el, immáron a börtönben, egy másik kölykön!
De most komolyan Lapi. Mit lehet tenni az ilyennel? Ezen a romlottságon se a börtön, se semmiféle szankció nem segít.

Szerintem - ha már nincs halálbüntetés, és ezt a gennyládát / és hasonszőrű társait/ nem lehet végérvényesen kivonni a társadalomból- ki kéne herélni, oszt passz.

Na.
Most kissé felhúztam magam, pedig akkorákat hahotáztam még 1 perce!

lapi 2.1 2009.02.13. 08:00:31

hölgyi, légy erős, de azt gondolom, hogy az emberi társadalom szükségszerű velejárója a deviencia és annak kezelése. de erre most valóban nincs időm. másrészt pedig minden nagy port felvert bűnügy hatalmas érzelmi hullámokat ver fel. belgiumban a pedofilgyilkosságok kapcsán hatalmas tömegtüntetés volt még a 90-es években (deutreux ügy, de most nem bírom kiguglizni) ezek lecsengenek, ám ha valaki szítja a tüzet olyan elképesztő barom nagy hazugsággal, hogy a büntetőeljárás során mentegetik a roma bűnelkövetőket, hát.... annak fingja sincs a valóságról. szerintem.

az pedig a nagyon gonosz és/vagy nagyon buta emberek érve, hogy mi lenne, ha a te gyerekeddel, szülőddel, htársaddal történik valamilyen szörnyű bűncselekmény. akkor meg lehet bolondulni, aláírom, isten ments, hogy bárki megtapasztalja. de soha nem szabad feladnunk az emberséget magunkban, pláne ilyenkor. pedig hol van ez még a háborútól?

ne tudjuk meg soha, ha eddig megúsztuk. de lehet, hogy tévedek...

jaegtoer 2009.02.13. 08:14:35

Jóóó reggelt!

Jelentem, nem ment mellé! :DDD

Nekem muszáj jól céloznom:DDD

Te Lapi, azt még nem figyelted meg, hogy maga az öblítővíz csap ki? Mert vannak olyan hülye designerek akik nem veszik figyelembe a víz halmazállapotát és a fizika törvényeit és kicsap a kagylóból, nem sok, néhány csepp, de az épp elég okot ad a méltatlan gyanúsítgatásokra:DDD

A tárgyban meg lásd a Hölgyinél Liidiiiának címzetteket.

Ezzel a bekezdés felvezetésével persze nem értek egyet: "az pedig a nagyon gonosz és...."
Azért nem, mert én pl. mindig megvizsgálom, én megtenném-e, ha velem történik, akkor hogyan reagálnék, ha követelek valakitől valamit, akkor én az ő helyében vajon....?

Ellenben tapintat is van a világon.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 08:38:52

Már bocsánat Fiúk, mint felfröccsenő cseppekben járatos analitikus, empírikus tapasztalatom : légyen az bármilyen eldizájnolt kagylóból kipattanó csepp, könnyedén megkülönböztethető, mindössze egy fehér törlőruha szükségeltetik hozzá!:)
Ugye nem köll továbbmagyaráznom?:))))

jaegtoer 2009.02.13. 08:47:10

Kedves Hölgy!

Még csak nem is Gyurcsány, a kagyló a hibás!! Légy már könyörületes:DDDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 08:54:40

Oké Jaegem,

könyörületem jeléül, átnyújtom ama fehér
/törlő/keszkenőt....
Lehet menni, és pucolni magatok után a
"vízcseppeket" :)))))

lapi 2.1 2009.02.13. 09:00:56

atyaisten, micsoda színvonaltalan vita!!! csészék és cseppek... blabla... a nők sokkal tovább élnek ezen a fasza bolygón, tehát jogosan hugyozunk állva. ennyi azért jut a rabszolgának is. na jó, csempe... és ki védi meg a családot tűzvész, földrengés, cunami, árvíz etc esetén??? ott ránk vár a feladat, nem aprózhatjuk el erőnket holmi takarítással, bár én évekig takarítottam a lakótelepi pecót, amikor a feleségem terhes volt. szal én nem cicóztam annyit, megvolt két órán belül, amivel ő 3-szor annyi időt cseszett el előtte és utána. mégis sokkal tisztább volt minden. ma is hallom az irigység gúnyos kommentjeit... :DDD fürdőszobát viszont én újítok fel minden zuhany után. kész. elkéstem...

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 09:09:06

:DDDDDDDDDD

Őrült egy pasas.... :DDDDDDD

lapi 2.1 2009.02.13. 09:23:47

érdekes, a feleségem azt szokta mondani, ő egy mártír, hogy kibírt velem cca negyedszázadot. én meg erre ezt mondom: ahhoz, hogy tágítsuk a szabadság határait, nem állhatunk mindig középen, mint egy hülye, mert akkor ránk szűkülnek a korlátok. ráadásul az pont a céltábla közepe, ha lőnének netán. :DDD

a szemetet is én viszem le a fürdőszoba felmosása mellett, plusz én cígölök fel mindent a harmadikra, mert a kurva komcsik lespórolták a liftet!!!

a jó hír viszont, hogy telózott az ügyfél, vidéken rekedt, áttoltam holnapra a megbeszélést, a másik meg telózik, amikor elhagyja pestet az m5-ösön. (11-re jön) kiszámoltam már régen, ha akkor kezdek zuhanyozni, plusz elvégzem a házimunka rám eső részét, még én érkezek 5 perccel korábban az irodába.

Walter Melone (törölt) 2009.02.13. 10:20:25

Isten bemegy az Édenkertbe:

Isten:
- Ádám, Éva!
Gyermekeim. Maradt itt még néhány dolog amit nem osztottam ki köztetek.Választanotok kell.

Lássuk csak, lássuk csak, Á megvan. Az egyik az állva_pisilés_képessége.

Ádám:
- Ezt én akarom! Milyen vicces is lehet oldalbapisilni egy almafát... :-)

Isten:
- Ok, legyen a tied.
- Nézzük csak mi maradt még Éva számára....

- ismétlődő_orgazmus?

:-))))))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.02.13. 13:30:29

Akkor nézzük csak:

Mondjuk, egy nőnemű egyed 14 évesen lesz nagylány, ami sacc. 55 évesen elmúlik. A kettő különbözete 41 év.
Egy évben van 12 hónap. Egy hónapban van egy bizonyos hét (van, akinek ez jóval több).
Az 41 x 12 = 492 hét.
Egy évben van 52 hét, tehát 492 : 52 = 9,4… év. De kerekítsünk lefelé és legyen kilenc év.
Azaz egy átlagos, egészséges nő 9 éven át görcsöl. Ebből persze, lejön a terhesség időszaka, ám a kilencedik hónap végén a dolog behozza a lemaradást.

Hát, tudjátok mit? Ha asszonyotok úgy kívánja, pisiljetek ülve, vagy legalább kapjátok elő azt a fehér rongyot.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 14:21:41

Bükfürdőre ne menjetek, mert nincs HBOComedy.
HírTV helyett Kálmán Olga, Mária Rádió helyett tingli-tangli.
Viszont Hócipőt és ÉS-t simán kaptam az ABC-ben.
Igaz, olvasni nem olvastam, de mégis...
A lengyel és a német a vezető nyelvek. Flamand, szlovák, francia, orosz - csak ippeghogy.
A kezdő magyarok vihogtak és gúnyolódtak a vizierobiktól, de mikor látták, hogy minden náció gond nélkül tornázik egyszerre, akkor megtörtek és beálltak.
Ezt a besorolást jó lenne többször látni.
Egyébként jó volt a víz hóesésben is, de a hurrikán már sokat hűtött rajta mára.
Szóval megjöttem.
A mjúzikokat mobilinterneten nem vettem, viszont most megvarnyúzták a hangot, úgyhogy azt majd később.

lapi 2.1 2009.02.13. 15:53:50

én walterral értek egyet. :D

szia simon!!! :DDD bükfürdő? hmmmm... amíg itt minket a válság szorongat? szal rendben van ez szerinted??? :DDD

egyszer régen bükfürdőt benéztük. azt hittük az egy hegyi település. kivettünk ibusz szobát, megnéztük a térképen és olyan volt a cucc, mint a biliárdasztal. :DDDDDDD

pedig földrajzból jó voltam a suliban. :DDDDD

azon röhögök, hogy ez télleg így volt, vittünk kutyákat, mindent, csak fürdőcuccot nem. aztán minden nap elautóztunk kőszegre, hogy hegyet lássunk. hát ott sem egy himalája volt. plusz beszoltam a haverom frissen elvált feleségének, aki éjfélkor hazaindult kecsóra egy transporterrel. még nem volt mobil. utána derült ki, hogy maradtunk bükfürdőn három felnőtt, két nagyobb gyerek és két db kutya, igaz egyik öleb. meg egy tranporternyi cucc. meg egy öreg 1600-as dízel audi, még az a széria előtti kaszni, de már a nagylámpás. ha mond ez valakinek valamit. ezt betanultam, mint a pinkódot.

tudom hihetetlen, de belenyomtunk mindent. verda amúgy is lassú volt, mint a döglött ló, de akkor minden kis úthibánál lekoccant az alja. :DDD

lehetett vele menni vagy 70-nel, de akkor már nagyon kivolt a motor. hazaértünk, bár ma sem értem hogy. szal bükfürdő rulez, csak lapos. :DDD

lapi 2.1 2009.02.13. 15:55:32

ajaja, most látom, hogyan kezdtem a hsz-emet up. helyesen: én rokicával értek egyet. :DDD

lapi 2.1 2009.02.13. 15:56:21

lidiával meg pláne!!! :DDDDDD

most szólok, hölgyivel is.

lapi 2.1 2009.02.13. 15:58:17

gecc et kolléganőivel is. (akik nyilván kicsinálták barátunkat és dejó neki!!!)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 15:59:25

visszafelé olvasok.
Lidia.
A konzin mikor dumáltunk? S, főleg mirül?
Bár mindig tisztelettudó gyerök voltam, de csak nem mondtam volna, hogy hosszú amit írsz?
Egy időben belőttem a fogyasztható kommentméretet 6 és nyolc sor közé.
Úgy nézett ki, hogy az ennél hosszabbakat és rövidebbeket átlépi az olvasók zöme.
És persze én vitázni akartam, nem a falra hányni.

lapi 2.1 2009.02.13. 15:59:49

lenin feleségével is. aki ugyan nem hsz-szel, de akkor is!

lapi 2.1 2009.02.13. 16:04:37

ez az a ritka eset, amikor a minőség átcsap mennyiségbe és mégis jobb lesz a cucc.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:05:23

Szeva Lapi.
Én már függő vagyok Bükfürdőn.
Olyan az a hely, mint egy űrközpont.
Télen is szeretem, de volt, hogy áprilisban havas tájon mentünk le és rézvörösre égve jöttem vissza négy nap múlva, olyan jó volt az idő és mindig nyitva a strand.Nyáron is nagyon állat gyerekekkel, mert rengeteg különböző medencéje van, meg vizicsúszda és mindenféle sportok.
Kutyával még nem voltam, csak szexturizmus, de már tervezem, hogy legközelebb egy kertesházat veszek ki és akkor jöhet ő is.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:09:25

Ja, és azt a sok németet szeretem a legjobban.
Nagyon nyugisak.
Igazság szerint a köcsög magyarok is összekapják tőlük magukat.

jaegtoer 2009.02.13. 16:18:57

Simon, Simon.... ne basztassuk a helyi kisebbséget:-) visszafelé se.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:25:45

@6.Lenin:
??????????????? -re.

És Hölgyválasznak az off-os hsz-ére.

Aki kimarad, az lemarad.
Szóval, én, mint nem utolsó médiacézár, (az előbbiekre tekinetettel) frankón oldalbahugyoztam a tisztelt "májsztrím" médiaelitet és
Lapit a magam módján feldobtam a Hirszerzőre.
Eredmény is volt.
Mostmár mindenki arról ír a lapjában, hogy ő a Zuschlag védője...
Végül is, ha legközelebb valamit írok, majd bekalkulálom a lustaságfaktort is, mert ezek a szerkesztőcskék nem képesek két percnél hosszabban koncentrálni egy ügyre, úgyhogy a dolgok fonákját elég, ha belinkelem és máris nekem van igazam.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:36:34

Jaegtoer.
Na, nem is azér, de volt már, hogy külföldön verték az asztalt egy rántotthúsért, mert nem bírták a tengeri herkentyűt.

lapi 2.1 2009.02.13. 16:42:25

I joint, tulok!!! :DDD happy weekend. megyek a lányommal a bűnös plázába, ahol soppingolok a feleségemnek vmit valentin napra. hírszerzőt is majd átnézem, és thx simon.

ha már valentin közeleg, ami persze újabb kereskedelmi trükk, ahogy a nőnap is komcsi praktika. emléxünk még a nőnapi békevonatokra, mi nemzetközi proletárok!!!

www.youtube.com/watch?v=D-mMUplpts8

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:49:52

Lapi - már akartam mondani, hogy nekem sose köszönj semmit.
Az, hogy fényezem magam, az privát.
Megagalaktikus médiatúlsúlyra törekszem.
Te csak a téma vagy ebben a történetben.
Haha.
Várj, felveszek egy bukót, mert nagyon nő az arcom.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:51:57

Ja, kábé ezren olvastak el.
És ezzel seholsevagy, mert a cigányos posztot 24 óra alatt 1200-an.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 16:57:31

Na, most látom, hogy titkosításoldás is lesz.
Végül is, mikor kezdődött ez a történet?
2001-ben volt a jegyzőkönyv, amiben már olyan szövegek voltak, hogy azoknak a szervezeteknek, amik tavaly kaptak, idén akkor is adhatunk pénzt, ha nincsenek meg a pályázati feltételek.
Szóval 2000 legalább az eleje.
Vagy régebbi?
Röhögni kell ezen a fidesznyik titkosításdolgon.
Lehet, hogy ez is megér egy misét.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 17:55:00

"És ezzel seholsevagy, mert a cigányos posztot 24 óra alatt 1200-an. "

Simonkám!
Vajon miért van az, hogy a népek mindennél kisebb reakcióidővel, hevesebben-sebesebben, átlagot meghaladó számban cuppannak a témára?
Csak nem rasszista mind?

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 17:59:53

Amúgy Lapikám, ha netán nem ugranál már át hozzám, szeretném ezt átemelni, mert Neked szólnak utolsódra :
"szal, nyugi, malacka. béke van."

51. malacka69
2009. 02. 13. 16:52

:-))) Rendben!

Üdv.

52. malacka69
2009. 02. 13. 16:53

Habár péntek is van, és 13-a!:-)
Abba meg belefér egy kis csete-paté:-)

53. Hölgyválasz
2009. 02. 13. 17:25

Na így szeretlek én Benneteket !:))))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 18:14:03

@hölgyválasz:
Ugye, hogy ugye?
Nos, engem nem dúl föl a cigánykérdés.
Volt már, hogy apámékhoz átment boxolni a szomszéd, de az is fehér volt, mint a hó.
A faszi, meg a harcikutyája ellen felfegyvereztem apámat kütyükkel és annyi.
A rendőröknél elmosták az ügyet, pedig visszaeső volt. Jogász volt a nővére, úgyhogy ennyit a kis magyar valóságról.

Szóval a cigánykérdés azért nyerő talán, mert nem haladja meg az olvasó képességeit.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 18:18:26

Továbbá. Lehetne egy szerénke javaslatom, vagy inkább kérésem?

Tekintettel az 1400 feletti hsz-számra - nem tudom, a többiek gépe hogy van vele - az enyém többszörös page downolás után képes csak legurulni a végére, közben állandóan visszapörög, amiért nem kedves, nőiesen csinos laptomomat hibáztatom, sokkal inkább a Bloggazdit, aki képtelen egy új posztot írni, vagy legalábbis nyitni néhány mondattal egy másikat!:)))

Szóval?:)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 18:23:58

@simonmondja.:

Ugyan Simon, ennyire ne nézd le saját közönségedet!

Bár azzal nagyjából egyetértek és valószínűsítem, a tér és idő parabolikus elhajlásáról írt kisesszédnek, nem lenne ekkora sikere!:)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 18:30:25

Hölgyválasz.
Hát a posztokat már olvastam, de most látom, hogy milyen csetepaté volt a kommentekben.
Én ebben a kocsmai szurkálás dologban nem vagyok pánikpárti.
Hitetlen Tamáska posztjára írta fel , hogy mindig is voltak a kocsmákban szurkálások és nincs ebben semmi változás.
Mire beírta neki valaki, hogy ha Varga Lajos kisiparost bökik sziven huszonötévesen, az még a minuszos hírekbe se kerülne be.
És , hogy ő inkább azon van kiakadva, hogy a sportolók mindig egyenlőbbek.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 18:37:40

Nem nézem le az olvasót.
Ő kattint oda, ahol emészthető tartalmat sejt.
Nincs önbizalma.
Azért néha sikerül becsapni és néhány komoly kérdést betolni neki komolytalan formában.
Fő, hogy ne vegye észre.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 18:53:31

Simon, aki egy lepusztult kricsmibe megy, az tudja be, hogy ott "olyan" a közönség, ahol érhetik hasonló meglepetések.

Na de ez egy " jó hely " volt, állítólag Veszprém legszínvonalasabb szórakozóhelye...

A sportolók nem egyenlőbbek, csak feltűnőbbek. És szerintem a hangzavar ettől nagyobb körülöttük. S ha már áldozattá vált, hát legyen is!
Mert ez a többiek, a níemandok biztonságát is elősegítheti./lásd gyurcsányt, már ha nem hazudik megint a rendőrség kiigazított finanszírozásáról/
Ha a vizilabdázó Kiss Gergelyt szurkálják meg, az nyilván ütősebb, mintha mondjuk a Sote-n gályázó biológus Kiss Gergőt/ ezt most találomra írtam, ha meg lenne ilyen nevű, és pont biológus, pláne a sotén, na az a véletlen műve!:)/

liidiiia. 2009.02.13. 18:54:20

sziasztok :-)
tulok, :-) jó hétvégét neked is, jaja :-)


lapi, :-DDDDDDD a kötelező ülve-pisilés subhoz nem tudok hozzászólni, lévén minimalista háztartásomban a témakör még nem bukkant fel, de még a tífusz se. :-D amit a kreativitásról írtam, az szerintem alapban extranagyon hízelgő, vagy hogy mondjam, és nem a „hibákra” akartam kihegyezni. na majd írsz priviben, ha marko ad egy kis szabadidőt :-D plussz a 8.00-ás hsz.eddel a deviancia szükségességéről és az emberségről: nagyon 1etértek!!!! :-)


rokica: :-DDDDDD haha. én eddig csak a lábszőrborotválás idejét számoltam ki versus a férfiak arcfelület-borotválkozása..., de a metroszexuális hapsik divatjával ez kezd egyre kevésbé sokkoló lenni, mert nekik ugye még rengeteg egyéb szőrzet is ott van leszedésre várva, szal ebben egyes hímnemű egyedek leköröztek. de a te példád az überelhetetlen még a metroszexuális pasiknak is... :-D bár eperjes károly várt már bébit a szíve alatt, igaz csak filmen, de az is valami, :-D + majd halad a tudomány, bár azt mi már lehet nem érjük meg. de lehet a távoli jövőben a fiúkat majd a fiúk szülik meg, a lányokat a lányok. :-D


simon, :-) bükkfürdőn gyerekkoromban voltam, és az nagyon klassz hely vala akkor. a könnyűvizes medence az nagyon faja volt. :-) a konzi blogon pont erről a kreativitásról beszélgettünk, a megkattant skandináv zseni kissrác kapcsán. :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 18:55:31

simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 18:37:40

Na, ezek után alaposan átgondolom, bemerészkedjek-e Hozzád:)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 19:00:01

Hölgyi.
Ez nem olyan.
A sportoló aranyifjak pont olyan helyekre járnak, mint a maffiózó aranyifjak.
Jó kis helyekre.
De lehet, hogy ez tényleg egy védelmi pénzes véletlen volt. Az is elég életszerű.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 19:06:55

Hölgyi.
Mindig örülök, ha jössz, mert nem vagyok egy vátesz és a kérdés feltevéséhez nem árt a segítség, mert sosem tudom lefedni, csak megtolni a témát.
Szóval, mikor láttam, hogy nálam jártál, itt reagáltam a lenines kommentben.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 19:12:05

Lídia.
A megkattant zseni rémlik. Egyébként is az egy jó téma. És rémlik, hogy nagyon józan voltál a sok véresszájú között.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.13. 19:36:30

Simon, jaja, már látom, visszakanyarodtam a lenini útra!:))

Egyébként szinte mindennap bekukk Hozzád is
/ meg a többiekhez/ , megnézem mi a fennforgás, aztán ki. Van, mikor megmukkanok, van, mikor jobb, ha nem.
Én kérem ismerem korlátaimat, és disztingválni is tudok!:))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 19:44:18

Na, most lebuktál, hogy te vagy az ezer olvasóm.
Én meg a radaron tartom, akit lehet.
Most nézelődöm otthon a Hirszerzőn.
Csóró bloggerek tisztára becsavarodnak ettől a pogromhangulattól.
Pedig már majdnem abbahagytam minden irkálást.
Még a végén borogathatom a fejüket.

6.Lenin 2009.02.13. 20:09:47

6.Lenin 2009.02.11. 21:20:25
simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.11. 08:33:34

?????????
Akkor mégegyszer!

A dátum a lapinál irt hsz-t jelenti.A saját blogodon irtakat néha elolvasom,de azokra nem reagálok sem itt,sem ott.

lapi 2.1 2009.02.13. 20:15:58

@simonmondja.:

"Lapi - már akartam mondani, hogy nekem sose köszönj semmit."

thx simon, hogy nem kell többet megköszönnöm, mert én is kurvára unom, szal kösz!!! :DDDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 20:36:44

Szia Lenin.

Ja, télleg. Már majd elfeledtem, hogy belédmártottam a pennám.
Okom egy szál se,
de a könyvégetést a Fletóra verni azért, mert nem akarja azt a fos lapot állampénzen fenntartani, az azért kicsit erős.
Én például meglepődtem, hogy eddig is ment bele állami pénz.
Mi a faszért?
Vagy megvesznek egy lapot az olvasók, vagy nem.
Miért támogatnak lapokat egyáltalán?
És főleg miért egy politikai napilapot?
Egy olyat, amelyiket senki sem olvas?
Ja, hogy a könyvégetést a Mein Kampfon kezdjed, és magadért, azt nem tom miért írtam, de biztos, hogy semmi okom nem volt rá.
A blogom meg nem kötelező olvasmány. Inkább kisérleti terep off kérdések feltevésére és médiahekk tanulmányozására.
Azért jó volt megint rágondolnom, hogy milyen egy balfék bagázs a sok újságíró.
Ha gondolod, veheted lenácizásnak és bosszúlj, ha meg nem, akkor csak linken olvastalak és annyi.

lapi 2.1 2009.02.13. 20:40:12

hölgyi jogos a kritika, holnap megcsinálom az új posztot, de azt azért ne várd el, hogy pont péntek 13-án nyomok egyet. elkárhozna, aki beírna! :DDD

hogy mennyire gáz nap, bizonyítja, hogy a doulasban a lányom kérte a szemfestéket, hát olyan pont nem volt. a hölgy lehajolva kotorta a fiókot. előtte persze ajánlott a kért márka helyett valamilyen másikat. (barom neveket képtelen vagyok megjegyezni, bezzeg a konami + a pro evolution foci program.) szal kérdeztem a gyerektől, miért nem jó ez a kicsi fekete, hiszen ez is kurvadrága. a hölgy jót nevetett, a lányom meg úgy nézett rám, mintha adidas felsőhöz nike gatyát vennék éppen. :DDDD

próbáltunk továbbá valamilyen gatyát venni nekem, feketét, de a a méretem rohadt ritka, majd ha jön új árú. valószínűleg kórosan hosszú a lábam, de szinte minden gatya a bokán fölött lifeg. érdekes, de apám katonasapkája is olyan volt a fejemen, mint a kippa rabbin. nem véletlenül küldött gyerekkoromban a nagymami a bosnyák téri piacra, hogy hozz nyolc kiló krumplit a sapkádban kisfiam, vége a télnek úgyis. :DDDDDDD

végül vettünk egy könyvet az alexandrában, amit obama írt és kurvajó már a címe is: vakmerő remények.

ahogy nézem a faszi gesztusait, hanghordozását, szvsz nagyon rendben van. olyasmi, mint fletó. mondhatni obama az amerikai gyurcsány! :DDD majd meglátom, hogy ír a faszi. alig várom a hajnalokat, mert napközben még újságot sem bírok olvasni, sőt konamizni is havonta ha egyszer bírok.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 20:42:32

Lapi.
Most vedd úgy, hogy borultál székestül.

6.Lenin 2009.02.13. 20:54:19

simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 20:36:44

"Ja, hogy a könyvégetést a Mein Kampfon kezdjed, és magadért, azt nem tom miért írtam, de biztos, hogy semmi okom nem volt rá."

lapi 2.1 2009.02.13. 21:00:17

tudom lidia, hogy pozitív dolgokat írtál, de erre nem tudok mit mondani, mert mondjam, hogy egyetértek? pont azért pörgettem rá a kudarcokat, bukásokat és néhány dolgot nagyon megértettem. addig azt hittem, azért vagyok egy önző állat, mert egyke vagyok, szal elvadultam gyerekként, még az oviba sem vettek fel, mert ratkó gyerek és helyhiány. (nagymama rulez, de ő sokkal elfogultabb volt velem, mint a hivatásos óvónéni lett volna.) ezért is voltam annyira megőrülve ivarérett koromra a pályakezdő, ám meglepően jó dudájú óvónéni korú csajokért. (soha nem volt óvónéni csajom bohém éveimben, amit tanárnőkről már nem mondhatnék el, ha eskü alatt kéne vallanom spanyolcsizmával a lábaimon. (a vendéglátóipari un "kézilányok" is megúszták, amit nem mondhatunk el a pincércsajokról, akik nemcsak kézzel dolgoztak kiválóan... de innentől megálljt parancsol az illem, mert még félreérhető.

btw, úgy nézem ennyi tüntető legfeljebb üzemi lapot bírna fenntartani, nemhogy magyar hírlapot.

nem olcsó játék, ha valaki baromi buta (széles g.), ráadásul még meg is reklámozza. ez azért nem is olyan rossz jel. még igaza lesz hankiss elemérnek. ma reggel néztem, csak nehezen követem a reggeli csúcsban kommentelve, meg olvasgatva, hogy mikor hülyéskedik és mikor beszél komolyan, mert amit mond azt egyforma vicces hangon teszi. szal a fejin látom, hogy sokkal jobb a kedve, mint valaha. és ez sem rossz ómen. :DDD


na nem ilyenekről, de majd írok, lidia, mert a múltat ugyan meg lehet változtatni, de minek, kérdem én?

6.Lenin 2009.02.13. 22:05:37

Simon!

simonmondja. · off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 20:36:44

Eccer irtam+mégeccer,hogy

????????????!

Válaszoltál:

"Ja, hogy a könyvégetést a Mein Kampfon kezdjed, és magadért, azt nem tom miért írtam, de biztos, hogy semmi okom nem volt rá."

b+, én meg bólintottam.

Eccer éjfélkor kopognak,Te vagy az Jóska?
.........
Megint kopognak,Jóska Te vagy?
.........
Megint kopognak.A jó k... anyád,kinyitom az ajtót,ott áll Jóska.Hát mé nem montad b+,hogy Te vagy.

Hát bólintottam,vaze!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.13. 22:10:35

Akkor elmarad a vendetta.
Háájó.
(vállát vonogatja és mélyeket pislog)

lapi 2.1 2009.02.13. 22:37:14

:DDD hát még bulgáriában. kérdeztük, hogy tudja-e, hol van ez-vagy-az. az ipse figyelmesen meghallgatta a rossz oroszságunkkal előadottakat - bólintott egyet és tovább sétált. kiderült ők fordítva bólogatnak.

tulok, nekiugrunk az elnök embereinek. :DDD

jóéjt

6.Lenin 2009.02.13. 22:38:27

www.youtube.com/watch?v=Emol2JyR050&feature=related

Fel a fejjel és ne játsz a sarlóval meg a kalapáccsal.

Jó éjt!

6.Lenin 2009.02.13. 22:45:53

Hát,betojok!
Simon,lapi!
Na mindegy,osszátok el.Más volt a szándék.

lapi 2.1 2009.02.14. 07:41:39

jó reggelit!!! :DDD esküszöm ez a princz gábor hibátlanul beszél a naptv-ben. ráadásul igen érdekes dolgokat mond. kábé, amit én próbáltam kinyögni a perben: lássunk csak tisztán, mi is megy itt valójában?

nehogy már meghülyüljünk, pls. még a végén a szavakra figyelünk, s nem arra, hogy melyik száj mondja.

www.youtube.com/watch?v=DjOVGK-vb2w

lapi 2.1 2009.02.14. 20:02:19

ennek is eljött az ideje és nem vagyok boldog tőle, de először a kocsma történetében kimoderáltam pelikánt. ide nem fog többet írni, amíg én vagyok a csapos. ha álruhában jön, majd mindenki felismeri szvsz. akit érdekelnek az előzmények az megvan pasztinál.

osember.blog.hu/2009/02/04/haza_a_magasban_es_melyben

pont a mélyben volt a haza, szal nem ajánlom senkinek. malacka korrektségére meg lehet fogadni. rajta múlik.

lapi 2.1 2009.02.14. 20:25:09

azt sem bánom, ha leköptök, de ezt nem hiszem el. ez a pelikán malackánál idéz engem (kifordítja rendesen a pasztinál általam írtakat.) az állítja, én személyében mentegetem szegény cozma gyilkosait, mellesleg azt vizionálja előtte, hogy lányaimat cigányok erőszakolják meg és akkor mit szólok? ezsem-faszom megáll. malacka simán belinkeli magát, hogy milyen jókat ír, ott a pelikán rövid velős és hazug kommentje, hogy én mit mondtam. utána javítja ugyan, de még mindig ordas hazugság az interpretációja.

hát itt az öszödi beszéd formula, csak én nem vagyok fletó! :D

de ezért dermesztő így testközelből érezni az aljasság bűzét. na ezért basztam ki innen és nem bánom. de meggyőzhettek. vajon aljasság lenne, ha kiposztolnám? nem fogom, csak kérdezem...

lapi 2.1 2009.02.14. 20:27:12

malacka meg... de hagyjuk... ő szerencsére nem jár ide egy ideje és remélem ez így is marad már...

bazsesztoni sziligan 2009.02.14. 21:10:59

Hogy mit meg nem enged a polgári ízlés egyeseknek?
Mintha arra emlékeznék, hogy malacka hasonló esetben az egekre kiáltott a twa-n.

lapi!

Túl toleráns voltál mindig. A direkt támadásokat is elviccelted. Ez felbátorítja azokat, akik kifogynak az érvekből.

Akiket megismertem eddig a twa-n, már ott meg tudtam állapítani, érdemes-e látogani a blogjukat.

lapi 2.1 2009.02.14. 21:11:09

most már lassan önvizsgálatot tartok. megszívom megint a salvia pipát és szétnézek odakint-odabent.

ezt írja az újság, mint legfrissebb hír:

Navracsics: Gyurcsány elszomorította Magyarországot

www.zoom.hu/belfold/navracsics-gyurcsany-elszomoritotta-magyarorszagot-39656.html?ref=hk

namost engem nem gyurcsány, mégcsak nem is magyarország, hanem a magyar politikusok szomorítanak el, ha már szóba hozta a navra. és pont gyurcsány tartozik azon nagyon kevesek közé, aki a kivételek közé tartoznak.

szal elszomorítanak, mert ilyenek bírnak kijönni belőlük, mint up. hiába kell a biztatás a népnek így valentín nap táján. :DDD

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.14. 21:24:05

Bazsesztoni Sziligan.
Hát szerintem is nagyon egyszerű volt a TWA-n megismerni egymást.
Mert végül nem az a lényeg, hogy ki mit szónokol.
Hosszútávon kiadja magát.

liidiiia. 2009.02.14. 21:24:09

szia lapi, most értem itten haza a valentinnapi buliról, mint ideiglenes egészségi hadirokkant, szal a többiek nélkülem ropják majd ma éccaka.

ezekkel a közösségekből kidobásokkal az van, hogy indirekten nagyon rosszul hat mindenkire, ha nem nyugodtan és átgondoltan "békésen" történik ilyesmi, vagy nem történik elég békülési szándék előtte. mert 1 csoporton belül mindenki mindent átél, és egy közösségből kidobás: az erős dolog, ami hosszútávon bizalomvesztést okozhat, valamekkorát. deviszont, ha történt ilyesmi, hogy a másiknak el lett magyarázva, hogy miért nem kóser ez vagy az a viselkedése, lett neki próbaidő adva a változtatásra,, illetve, ha a másik lépése annyira brutál erős vagy durva, akkor ki van tiltva, és kész. pelikánnak a személyeskedéssel kapcsolatban volt elég próbálkozás szerintem, +illetve az, ha a lányaidra ennyire durvát mond, az is elégséges ok. sztem. a deviancia elkerülhetetlensége a magánéletben is igaz, sajnos.

más.
deviszont sztem ha kitiltottad innen malackát, akkor sztem tényleg hagyd békén itt (vagy hölgyinél). pláne, hogy nálad ő nem írhat, és ott és akkor protestálj ellene, ahol-amikor téged konkrétan támad, tényleg. ő ugyanis nem tiltott ki téged, tehát ha magánál vagy akárhol valamit ír ellened, akkor a válasz helye ott van. ez is sztem.

meg miért kellene mindenkinek mindenkivel jól kijönnie, azért kevesek jutnak el oda, ahol teréz anya vagy a dalai láma áll, azaz kevesek azok akik szentek, a szónak abban az értelmében, hogy rengeteget kibírnak, legtöbbünk "csak" :-) ember marad, a maga ilyen-olyan korlátaival, ami kinek ez, kinek az.
naamúgy meg peace and love :-)

jóéjtet :-)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.14. 21:28:27

Lapi.
Volt egy kis kocsmai bunyó, mondmár.
Most úgyis az a harci feladatuk, hogy szítsák a feszkót.
PLT is lassan a végső megoldáson töri a fejét a Hirszerzőn.
Egész beleszokunk a harlemi stílbe.

lapi 2.1 2009.02.14. 21:53:52

sziasztok!!! :DDD már lehiggadtam, igazad van lidia, de vannak ezek a féreglikak a blogok között. szal malackát nem moderáltam ki soha, ő úgy emlékezett erre ma, hogy lebüdöslábúztam és megfogadta, ide nem jön többet. ez okay. spongyát rá. palikánt basztam ki, mint admin jogos, szal nem gecc et volt. :D

malacka itt annyiban jáccik, hogy összejáccik pelikánnak, de ez télleg nem idevaló, megvan a pasztinál. és elég szörnyű szvsz. annyiban viszont nagyon jó, hogy az öszödi formulát próbálták alkalmazni a kis ebadták. :DDD

az meg a legjobb, ha már bulizni is bírtál lídia, mégha szolidan is. a hosszú hsz a szüleimről szól, azaz rólam meg az összeférhetetlenségemről bizonyos szitukban. azért említem, mert nincs benne semmi titok, csak privi dolgok, amik nem valók ide. majd megcsinálom, de ma pelikánék és a magam reakciói igen sok tanulsággal szolgáltak, s ennyi haszna mindenképpen volt, hogy csökkentett üzemmódban néztem a bayern és barca meccsket.

jóéjt :DDD

PeIikán 2009.02.14. 22:40:31

Hú lapi!
Te nagyon bekattantál, pedig lehet tett volna úgy is, hogy fiúk nekem ezt dobta a gép, ebből élek néha hányok a kuncsaftjaimtól, de mit tehetnék éhen csak nem halhatok, helyette jöttek a dumák az emberi lényekről meg a bűnözőkkel szembeni tiszteletről, aztán a mosdatlan szavak amiket a nagyitól tanultál. Én mondjuk mást tanultam az én nagymamámtól, szóval ha valaki végig olvassa kívülálló a fentieket akkor látja, hogy van egy ember, aki azt bizonygatja, hogy jó dolog, ha valaki aki megérdemelné nem kap 10 évet csak ötöt.
Szerintem olvasd végig újra talán már nem is emlékszel mi hogyan volt, de figyelmesen és ha valamit nem értesz mert nem a derítő típusú élményekről szól akkor ne add fel, olvasd újra, hátha tudod az angol kőműves is kirakta a rubik kockát igaz 26 évébe telt, de kirakta, a kitartás sokszor megtérül.
Üdv Pelikán.

lapi 2.1 2009.02.15. 05:33:58

jó reggelit!!! :DDD én azt mondom, ugorjunk egyet.

végül is a pelikán/malacka duó pont azt csinálja, amit politikai idoljai csinálnak nagyban. nincs ebben semmi különös. azt is tudtuk, hogy vannak olyan emberek, akik sunyik, gyávák, gátlástalanok és gerinctelenek. ez oldalfüggetlen persze.

ami viszont érdekelt, hogyan reagálnak, vagy hallgatnak erről a mocsokról, amit e két derék senkiházi művelt. én csak az apropó voltam, valamiért rám szálltak, de én sem vagyok hülye, emléxem twá-n - lement ez másokkal és nyilván utánam is majd jönnek.

én a magam részéről soha többet nem megyek bele semmiféle vitába pasztinál, nem azért mert megsértődtem, erről nincs szó, hanem mert nem akarom sem jeaget, sem hölgyit etc. indirekt sem arra kényszeríteni, hogy állást foglaljon e két sunyi fidesz harcos és köztem dúló ideológiai csatában.

mert persze vannak teljesen normális fideszesek, de olyat ma magyarországon jobber politizáló honpolgártól elvárni, hogy megértse - a demokráciában a politikai ellenfél is jót akar a hazának, hát az még nem megy.

most ne menjünk bele, hogy beteges dolog-e, ha valaki nem képes felfogni, hogy élhet ember a hazában, aki nem hány a melójától. hogy az ország nem úgy működik, hogy vannak gazemberek + zombiagyúak (mszp/szadi hívők) meg vannak a rendes emberek (anti-fletó hívők). hát én kíváncsi vagyok, mikor ismerik fel jobber barátaink tömegesen, hogy a demokrácia nem erről szól, a hazaszeretet meg pláne nem.

lehet hogy más igen, de én biztos nem fogom elfogadni, hogy az rendben van, ha valaki tökszarosan hozzádörgölőzik a másikhoz a villamoson, majd jön a harmadik, hogy fiúk, ne csináljátok, ez méltatlan. mosakodjatok meg és fogjatok kezet, mert bla...bla...bla...

ez nem megy, sajnálom. ehhez másik alany kell, erre én totálisan alkalmatlan vagyok.

az sem meglepetés, hogy milyen szép lesz, amikor a sunyi-malacka-pelikán duó (továbbiakban smpd) és a hozzá hasonlóak egyszer helyzetbe kerülnek a postáskisasszonytól a csúcsokig. mert az osztáskor sohasem a jeag-ek, hanem mindig a gátlástalanok nyomulnak pozíciókba, ez is oldalfüggetlen jelenség. tudnék erről mesélni még 90-ből. :DDD

csakhogy kétszer vesztettek, s ez nemhogy szembenézésre késztette volna őket, dehogy... még jobban alázzák az ellenfeleiket, még nagyobb bennük a düh és frusztráció. szal lesz itt tét megint next time, de ez nálunk megszokott. minden általános választásnak önmagán túlmutató a jelentősége. mintegy a 20 év demokráciában lefuttatta már a magyar az összes nagy történelmi bukást, egészen mohácstól trianonig. :DDD

ilyen a turbótörténelem. nem megtanuljuk az elmúlt 1100 évet a sok dátummal, királyokkal, csatákkal. hanem átéljük négyévente. :DDD

ha meg ebből sem értenek, majd elviszi őket a sátán!!! :DDD

www.youtube.com/watch?v=Am9hav-3J9E&feature=related

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.15. 05:58:47

Na, jó hogy jössz, mert már majdnem posztoltam a cigánytémában, ami most nagyon kéne, de egyáltalán nem akartam a vasárnap reggelemet így elcseszni. Különben is, mi a faszért nem ülök meg a seggemen. Addig jó, míg nem csinálok semmit.

lapi 2.1 2009.02.15. 07:36:26

szia simon! :DDD b+, én már kész vagyok az új poszttal, az is cigánytéma lesz. az csak a baj, hogy misi elfoglalta markó reggeli alvóhelyét, szért a kis sziámi engem választott ágynak. betelepedett az ölembe, ellazult és bevágta a mély szunyát. még sárgát dobni is úgy bírtam (ÁLLVA!!!), hogy a bal karomon aludt markó, s én szétnyiló köpennyel bűvészkedtem a dákóval attól rettegve, nehogy belső kapufa legyen, mert akkor lehugyozom a lábam.

az akció sikerült, markó nem ébredt fel! :DDDDDDDDDD

lapi 2.1 2009.02.15. 07:51:31

a következő stáció az lesz, hogy felébred, ami abból láccik, hogy iszonyú hevesen dorombolni kezd. ez kb két-három perc, majd játszani kezd. nem durva, de az egyik körme mindig beakad a körömágyba, végigkaristol etc. na ilyenkor helyezem le a talajra, vagy ágyra. utána fél óra és kint lesz a poszt.

most nézem csak a linkedet, simon. ez hátborzongató, baszod alássan!!! az lgt dalt nagyon szerettem. akkor huszonéves voltam. ma erős ötvenes, vélhetően te fiatalabb vagy nálam. szal én azóta radikalizálódtam, hát eljutottam marily mansonig. ez az egyik kedvenc, baszott soxor belinkeltem már. ugyanaz a klip!!! foci + eső.

meg a tanulság. joggal vannak beszarva a szánalmas kis szalonfasiszták. mi vagyunk az erősebbek. max álmukban fogják elvinni a kupát.

ahhoz a győzelemhez ember kéne, de szálas!!! :DDD

www.youtube.com/watch?v=O0_JN1es750

ps: a másik tanulság, hogy manson simán lelopta az lgt klippét.

www.youtube.com/watch?v=O0_JN1es750

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.15. 08:32:29

Menson elég erős.
Én 17 éves koromig voltam ilyen ördögi, aztán meglett a gyógymód.

jaegtoer 2009.02.15. 09:41:57

Jó reggelt!

Lapikám!

Írod:
"-ahhoz a győzelemhez ember kéne, de szálas!!! :DDD..."

Ha már az előzö gondolatban 'szalonfatizáltál':-) akkor ez a "szálas" hajaz egy kicsit a Szálasira:DDD
tudatos, vagy tudattalan?:DDD

lapi 2.1 2009.02.15. 09:51:40

:DDD ezek nagyon marhák, de bírom őket, simon. :DDD

malacka közben lépre ment pasztinál és elővette a lapi-be-van-tépve-azért-gyűlölködik kártyát. istenem, ha így lenne ötösöm a lottón. hihetetlenül kiszámítható ez a sunyi kismalac. tisztára mint a fidesz. eminens tanuló a kis lurkó amúgy, egy tárgyban bukott csak. :DDD

lapi 2.1 2009.02.15. 09:54:27

na mindjárt kint lesz a post, csak kicsit még cizellálok. már sejtem a következő lépését, vajon lépre megy-e megint, vagy rájön, nem az a játékos vagyok, aki könnyen adja fel.

lapi 2.1 2009.02.15. 09:57:59

szia jeag!!! :DDD

tudattalan, de én is éreztem a stichjét leírva, hát úgy hagytam. :DDDD

azt akartam csak mondani, hogy olyan nincs, hogy a sunyi kis zsebnáciknak legyen itt esélye bármire, a szégyenen kívül. mert nemcsak többen vagyunk, de külön-külön is erősebbek.

jaegtoer 2009.02.15. 10:22:12

osember.blog.hu/2009/02/04/haza_a_magasban_es_melyben?fullcommentlist=1#c4878133

Lapi!

Pihenj! és emeld csak fel a fejed, és örülök, hogy nem sétáltál el mellette, és Te is megteszed a magadét.

Mégis lehangol, hogy a csörtében kis híján elsikkadt, de ha majd aláírtam a megbízást újra visszahozom valahova az esetet.

Pelikánnak írtakban többször is megemlítettelek, ezt ne vedd rossz néven, összességében elég sutára sikeredett, mert Neked is lenne mit mondanom abban a tárgyban. de márciusban majd csak sorra kerül, esetleg, ha épp Kecskeméten járok:-) Kérlek, gondold még meg azt, hogy írsz-e be Pasztihoz, vagy nem.

jaegtoer 2009.02.15. 10:28:58

@lapi:

Lapikám, nem azok. Ez tuti. Csak hát Lélek által lehet közelíteni az Eget és a Földet, vagy a tüzet és a vizet:-) És valahogy egy kissé megvastagodott a páncél a szívek körül és sokszor nem azt mondja a száj amit szív diktálna...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.02.15. 11:04:35

Jaegtoer.

Reggel volt a házleégésre gyűjtés a Nap-keltében.

lapi 2.1 2009.02.15. 11:10:54

arra nem vagyok alkalmas, jeag, hogy szó nélkül elmenjek amellett, ha ilyen malac-pelikán tandem szerű idióták rámszállnak. elég nagy a net, el bírjuk egymást kerülni. joggal kérdem mi-a-faszé' nem bírnak rólam leszakadni? a mocskot meg ott terjesztik, ahol akarják, kivéve ezt a kocsmát, amíg én állok a pult mögött. akkor ha meg idejönnek, vagy szemétkednek máshol velem, főleg úgy, hogy baromságokat interpretálnak tőlem??? hogy jönnek ehhez ezek a senkiháziak és szarok rá, hogy mitől görcsölnek egyébként priviben. ezért hát lekapom a flintát a falről és jól tökön lövöm őket a sörétessel. mert tudjuk cromweltől: higgyünk istenben, de tartsuk szárazon a puskaport.

oda pedig, ahol ölelgetik ezt a két seggfejet, nem kommentelek, mert nem hülyültem meg, hogy ilyenek miatt akárcsak egy fél percre is felbasszam az agyamat. a legjobban hölgyit sajnálom, de ez magánügy, s milyen érdektelen.

lapi 2.1 2009.02.15. 11:14:47

s mint ilyen, elütés volt. sorry. de attól valóban érdektelen. ne kelljen már pont ide kirakni a táblát, hogy "földre köpni tilos!" ... hátul van a budi, ott lehet köpködni és lehúzni utána a cuccot, vagy jön a takarítónő és jól nyakonbassza őket a partvisnyéllel! :DDD

lapi 2.1 2009.02.15. 11:16:14

nyugodtan lehet terjeszteni, az én postom is jeag felajánlásáéról szól. de soha nem leszek meg vele, ha itt cseszem el az időt. :DDD

lapi 2.1 2009.02.15. 11:20:25

népfront politikát akarok hirdetni, de mindig beugrik pozsgay és visszarettenek. ezért a késés...

és szűrös mátyás még ezután fog csak megrémíszteni!!! hajaj... ez komoly kihívás lesz, de ebéd előtt kidobom a new cuccot, fletó engem úgy segéljen!!!

lapi 2.1 2009.02.15. 12:52:25

na kinyomtam, s már éhen is döglök. :DDD

jenőke 2009.02.23. 23:00:49

@lapi:
Ám legyen népfront. Nem nagy baj. Pozsgayval hazafias volt. Ezen kéne elmélázni.
Zúrös Mátyás meg Moszkvában, azuán meg kikiáltoz egy ablakon... Amikor ezt abbahagyta, jobbra fordúlt és meggyengűlt, mint az őszi légy.
Ki érti ezt?
Azt hiszem 1988.ban voltam a CCCP-ben, hallgattam a rádiót, amikor Gyula a Horn bejelentette, hogy leszünk mi még a NATO tagjai.
Aggódtam a pasas testi-lelki épségéért.
Lehet, hogy 89-ben volt? Régen volt, de emlékezetem szerint megelőzte Pozsgay népfelkelését (hová lett azóta a vekker?)
süti beállítások módosítása