Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

húsvéti gondolatok

2009.04.11. 19:35 lapi 2.1

méltetlan lenne pont ma azzal poénkodni, hogy a nyúl támad, a sün védekezik, az ember esze pedig megáll. csakhogy továbbmegy és próbálja értelmezni a húsvét üzenetét. nekem három változatot dobott ki a gép azzal, hogy a hetedik te magad légy.

egyet azon embertársainknak, akik támogatják a kárpát medencei népek összefogását

és egyet abandiknak, akik az ünnepek alatt is vicsorognak, mert úgy érzik jól magukat

és egyet markónak, aki pont olyan mint egy oroszlán/lebowsky mix, tehát tökibabának

 

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr261059872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.13. 06:15:35

Na, húsvéti gondolatok.
Sajnos a feltámadásban nem hiszek.
De Krisztus azért még jóarc volt, csak a marketingja kicsit durva nekem - ez a feltámadás dolog például.

Locsolóverset kéne keresnem...

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.04.13. 09:58:26

"És fölzúgnak a hamuszín egek,
hajnalfele a ravensbrücki fák.
És megérzik a fényt a gyökerek.
És szél támad. És fölzeng a világ.
Mert megölhették hitvány zsoldosok,
és megszünhetett dobogni szive -
Harmadnapra legyőzte a halált.
Et resurrexit tertia die."

//Pilinszky János: Harmadnapon//

Szerintem ennél tömörebben nem lehet megfogalmazni húsvét lényegét.

Hope.
Yes we can.
:)

lapi 2.1 2009.04.13. 19:23:54

pilinszkyt még 73 körül láttam a szegedi jate klubban. saját verseit olvasta fel. hajnali 3-ig. egy bölcsészcsajjal kavartam, szal nagyon jól emléxem a költőre. a lánnyal már túl voltunk az első ijedségen, szal valójában magamtól maradtam, mert a végén az őt pestről kísérő néhány idősebb emberen kívül már csak a kemény mag maradt a végére. nagyon pontosan emléxem még az utcákra is, ahogy hazakísértem utána á-t. mondtam neki: ez a pilinszky nem teljesen az én világom, de nagy embert hallgattunk vagy 6 órán keresztül, az nem vitás.

obamáról és rólad nonest, biztos hogy nem a papagáj jut eszembe:

www.youtube.com/watch?v=WuKqWEYzhEA

jenőke 2009.04.13. 20:10:33

Kicsit szokatlan húsvétra, de ilyen a hangulatom.
(40 napos böjt, feltámadás, egyebek)
Vas István
A TEREMTŐHÖZ
Köszönöm, hogy megteremtettél,
Ó, Szeretet, és idetettél,
Hogy csillagok, ködök, hegyek,
Között ember legyek.

Köszönöm, amit látok,
A teremtett világot,
Hogy még a rossz sem céltalan,
Mindennek jelentése van.

És én is neked kincset-érő
Egy vagyok, soha visszatérő,
S akár a férgek, vagy a szentek,
Valamit jelentenek.

Meghalok, semmit nem veszítek,
Művedet meg nem semmisíted
S a mennyben vagy pokolban
Az leszek, ami voltam.

lapi 2.1 2009.04.14. 06:27:18

jó reggelit!!! :DDD házassági évforduló, kormányváltás, tüntetés, - ráadásul pestre megyek. szal vége az ünnepnek, de a show must go on. :DDD

www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

jenőke 2009.04.14. 09:03:52

@lapi: házassági évforduló?

A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani,
akarsz-e együtt a sötétbe menni,
gyerekszívvel fontosanak látszani,
nagykomolyan az asztalfőre ülni,
borból-vízből mértékkel tölteni,....

Kosztolányi szerint kezdődhetett így is.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.04.14. 10:24:28

@lapi:

Kicsi játékos, Nektek szeretettel:

Gál János: Bújócska

Ha völgy leszel,
Én hűs patak benne
Ha te vagy a patak,
Én ívelt híd felette

Ha út leszel,
Én a szekér rajta
Ha te a szekér,
Én majd a pajta

Ha mese leszel,
Én gyermek, ki hallgat,
Ha gyermek leszel,
Én dal ki elaltat.

Ha irka leszel,
Én majd a lapja
Ha te az irkalap,
Én a vers rajta.

Ha vers leszel,
Én toll, mi leírja,
Ha te a toll,
Én sötétkék tinta.

Ha telihold leszel,
Én egy kis csillag,
Ha csillaggá leszel,
Kiválasztalak.

lapi 2.1 2009.04.15. 06:48:44

sziasztok + jó reggelit!!! :DDDDDDDDDD

a tegnapi nemzeti sorsnap a negyedszázados + 1 házassági évfordulóval megspékelve pont úgy ment le, ahogy előre kiszámítottam: töknormálisan. szal meló, aztán rohanás haza, hogy le ne késsek az ünneplésről. aminek azért nagy feneket nem kerítettünk, mert a házasságkötésnél sem volt valami nagy cécó. direkt hétköznapra kértük, mert így nem kellett a híres díszteremben feszengeni. a két tanűn kívül volt egy fő meghívott tömeg. ráadásul nem titokban házassodtunk, én aznap még tárgyaltam, szal át sem kellett öltözni. :DDD

bajnai is befutott, de alig bírtam követni az eseményeket.

holnap folytatódik a cuslág per. mindez új posztot követel, de minek, ha más úgyis megírja, csak ki kell keresni a neten. ez pl. ma reggel 7.15-ös cikk.

fmh.hu/cimlapon/20090414_borondben_utaznak_partpenzek

elolvastam & megnyugodtam.

... akkor mégsem vagyok teljesen hülye...

:DDD

ps: a foci is lehet költészet, erre bizonyíték a tegnapi chelsea - l'pool összecsapás is, amit az ünnepi alkalomra a feleségem és lányom is megtekintett, hiába követeltem egy romantikus gyertyafényes vacsorát. :DDD

www.youtube.com/watch?v=qgjWZXnTn9A&feature=rec-HM-exp_stronger_r2

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.15. 08:04:17

Hali Lapi.
Ez a fejér megyei kolléga feltünően kihagyta, hogy a kampányfinanszírozás nem reklámkérdés.
Már egész tévéket és újságokat finanszíroznak a kampány érdekében és mást is. Szervezeteket és rendezvényeket. Mert a kampány már nem időszaki, hanem állandó.

lapi 2.1 2009.04.15. 09:55:16

szvsz, bajnai egy normális ember és nincsenek erkölcsi váteszként lebegek a magyarság felett ambíciói. szal egyedül utazik hivatalos utakra azzal, hogy évek óta különváltan él a nejétől.

a fejér megyei kolléga kábé azt mondja, amit én is a rádióban. ettől még nem plágium, de megnyugtatott, hogy nem vagyok ruszki kém, bár a gud hiddings nem egy rossz edző. :DDD

szal holland kém sem vagyok, bár ki tudja, még a végén a ruszkik nyerik a vébét és pont dél-afrikában és pont 2010-ben. :DDD

lapi 2.1 2009.04.15. 09:56:37

ráadásul gus. :DDD

jenőke 2009.04.15. 13:41:01

@simonmondja.:
fideszmondja, boccccs, mondta: ez a Gyurcsány egy lottó ötös.
Lehet, hogy a skandinávon?
Mindegy, én nem, illetve sem írtam le Gyurcsányt, a Bajnai meg kifejezetten jó benyomást keltett.
Úgy tűnik, a kettő jól kiegészítené egymást, ha arra lenne igény. (Lesssz!)
Bajnai nem kerüli az ütközést, és halabb vére van.

Volt még egy régi haver is, valami Sztump a Horváth féle (majdnem "aprónak" tekinthető) belügyes ágról. Az mikor fog bejelentkezni, hogy itt is miniszterkedne egy keveset?

Egyébként egyetértek. Ha így megy, az államháztartási hiányt is finanszírozhatnák, mert a tévéjük valahogy nem köt le.

lapi 2.1 2009.04.15. 16:01:29

:DDD hagyjuk a múltat jenőke, mert a végén még kiderül, hogy megírtam régebben a kubai vit vetélkedővel kapcsolatos hihetetlen kalandjaimat. tehát annak apropóján készítettem vele interjút a játékos vetélkedősorozaton, mint ifjú bírósági fogalmazó, hogy akkoriban vártuk az angol királyi család valamilyen tagját kecskemétre, ahol azután rendezték meg az első fogathajtó vébét. na hol? hát a széktói stadionban.

stump pista 1978 körül aligha lehetett még a veje a megyei pb első titkárának, mert szerintem még igencsak gyerek lehetett a mai stumpfné.

szal horváth elvtárs csak olyan 12 év múlva lett belügyminiszter, amit aligha láthattam előre. :DDD

de ez tökmindegy szvsz.

ha tehát a fidesszel visszatér az mszmp 1980 körüli szelleme, nekem akkor is kalács lesz minden. ha meg nem lesz mégsem kalács, majd az ensz-hez fordulok (vagy annak valamelyik szakosított szervezetéhez, mint pl a who), hogy cuslág politikai fogoly és azzal kínozzák a tömlöcben, hogy régi mszmp kongresszusok hang és képanyagát nézetik vele napi 8 órában, bár akkor alszik el közben, amikor csak akar.

:DDD

ps: nekem ez a 29 éves faszi a nagyon gyanús a szolgálatok élén. mint csinálhatott vajon 1990 előtt a kis ebadta??? na, ha erre fény derülne, a haza minden bizonnyal sírva röhögne. az ember 10 éves korában annyira fiatal még, hogy senki sem gondol rá, hogy valójában kádár ügynökeként keverte a mű-kakaót a lakótelepi napköziben. :DDD

:DDD

jenőke 2009.04.15. 17:11:25

@lapi:
1957-ban a pincénkben az azt átvizsgáló rendőrök találtak néhány fegyvert, elásva. A rendőrök engem akartak elkobozni szüleimtől, mint fegyveres garázdát, vagy mit. 8 éves voltam, helyesebben múltam. Ne tévesszen meg egy jól hangzó 10 évre hivatkozás, mert ez csak a látszathoz elegendő!
Ha nincsen múltad, csinálunk.
Abban véletlenül igazad van, hogy később én is lettem 29, (még később több is), de senki nem nevezett ki semminek, nem is akart, és különben is a Balaton...

lapi 2.1 2009.04.15. 17:14:59

kész vagyok a röhögéstől. ez annyit jelent, hogy ma nagy valószínűséggel földrengés lesz, vagy rám esik egy meteor. holnap ui folytatódik a cusi per és fogadjunk, hogy ott lesz a hirtv is. majd cigiszünetben rákérdezek a tényfeltáró tévésektől, hogy olvasták-e a cikket, amit most találtam a neten, miután sikerült magamhoz térnem az egész napos semmittevésből:

"Kövér László véletlenül kivonult Gyurcsányról"

nol.hu/belfold/kover_veletlenul_kivonult_gyurcsanyrol

most csak az a kérdés, hogy lesz-e időm az esti meccsig kinyomnom az új posztot, de ha nem, majd holnap. ínyenceknek így is csemege. majd becsempészem valahogy twá posztjára is, de lehet, hogy nem. 29 éves kövér elődje!!! :DDDDDDDDDDDDD

nol.hu/belfold/kover_veletlenul_kivonult_gyurcsanyrol

lapi 2.1 2009.04.15. 17:26:46

@jenőke:

"Ha nincsen múltad, csinálunk."

erre is felkészültem, jenőke. megakadályozni semmit sem bírok, ki vagyok én a történelem fogaskerekei között, ha nem pici porszem? de azért most szólok, hogy vért fognak pisálni a múltcsinálók. én már annyi minden voltam jenőke, a second hand car dealertől bírón át ügyvédig, hogy soha nem mernék egy olyan állást megpályázni, ahová életrajzot kell írni.

ez lenne rajta: lapi.blog.hu + a twá-án és 2-3 blogon közölt cca 10 ezer hsz. lehet klikkelgetni és olvasgatni, hölgyeim & gentlemen...

ahogy a felelőtlen trinisztár nyomta, aki azért vagyonilag zsebretenné a magyar parlamentet felelőtlen dalocskáival szerzett forrásból zwack und pack, ráadásul még kövér sem merné elszámoltatni:

www.youtube.com/watch?v=GLMqbzpBrYA&feature=PlayList&p=D7A596BF235F3A6A&playnext=1&playnext_from=PL&index=81

Walter Melone (törölt) 2009.04.15. 20:13:59

Ugyan Lapi!

7901 hozzászólásodról tud a nagytestvér mindössze! :-))))

blog.hu/user/id/8287


ps.: Megint van új kép...
waltermelone.blog.hu/2009/04/14/gigaszok_harca

lapi 2.1 2009.04.15. 20:52:37

:DDD vazze, ez volt az árnyék, amikor a linkre kattintottam. azt hittem meglepsz egy újabb montírral, ahol az van a laptompon, hogy yes, we can. de tudod mit, kikeresek egyet a netről, holnap hátha megint felveszi a hittévé a laptomomat. :DDD

ps: hétvégén átolvasom a postodat, esküszöm!

Walter Melone (törölt) 2009.04.15. 21:18:17

nézd csak meg alaposan azt a képet! ;-)

lapi 2.1 2009.04.15. 21:19:35

:DDD vazze nonest. te ilyen c. ronaldo gól mellett még videót bírsz nézni?????? nekem is már kész a posztom, csak be kell linkelni, meg a slusszpoén, ami ua, yes, we can. :DDD de nincs rá időm,b+!!!! gondolj bele: egyik ágon már megvan a chelsea - barca. a másikon alakul a mu - arsenal.

ehhez képest az fc. felcsut a magyar másodosztály. sőt még a fradinál is gyengébb. szerintem... :DDD

lapi 2.1 2009.04.15. 21:22:36

persze, ha majd kikerülnek a felcsuti focisuliból a kis tehetséges - ma még csak - 9 éves palánták... és megmérik magukat a nagyok között...nem mondom... 20 év múlva majd megújul a fidesz és minden bizonnyal. :DDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.15. 21:30:14

@Walter Melone:

Muhaha, mi van a kocsma ablakában?

Gordon és Muti, _Who can save you now_ alcímmel! :))) Ötös.

Jövök is mindjárt vissza.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.15. 21:49:47

Na, psugaras szép estét mindenkinek! + Gouranga.

Tegnap, mikor elérhető közleségbe kerültek a magyar rádiók, az autópályán kapcsoltam az egyikre; az első mondat így hangzott:

"Motoros tüntetők hajtottak a rendőrök közé a Báthory utcában."
Ízlelgessük egy kicsit ezt a mondatot! Én ízlelgetés helyett rögtön visszakapcsoltam a Quimby új lemezére.

Viszont ma hajnalban szép _hanami_ban volt részem, mert a tavaly novemberben ültetett két cseresznyefám gyönyörű virágzatott hozott.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.15. 21:57:13

@lapi:

Sajnos a Cselszki meccs(ek)ről lemaradtam, 100 oka is van ennek, ezek közül az egyik, hogy nincs Viasat6 a portámon. :)

Egy Hypo-ETO pedig tényleg komoly fejtörést okoz. (Ahogy Görbicz Tóth Timinek) Mármint abból aszempontból, hogy akkor most melyik csapatnak is szurkoljak?
Mert egyrészt Németh András szerintem a világ legjobb kézilabda edzője, viszont az ETO a magyar csapat és Görbe az egyik legnagyobb őstehetség. Személyes kedvencem az ETO-ból egyébként Vérten Orsi, illletve Mravikova (Hangya).

lapi 2.1 2009.04.15. 23:00:22

szeva tulok brother!!! :DDD én meg ma megértettem, hogy miért költött c. ronaldo cca 160 millió huf-ot a világ második leggyorsabb utcai autójáért. a mu csak annyit adott ki magából, amennyi kellett a sima 1 gólos továbbjutáshoz. :DDD

a női kézi is izgalmas sportág, akár a norvégoknak a curling! :DDD

második évad eleje, de most postot nyomok, csak nincs rá időm. :DDD

jaegtoer 2009.04.15. 23:09:13

Jó estét, jó meccsezést Fijjugg!

Úllátom lezajlott szerencséssssen a ceremónija, és Lapink frisssebbbbb mint valaha, tehát az évforduló nem volt tragikus hanem ellenkezőleg megerősíttette az újabb 25-re:DDD és ez így nagyon van jólll!!!

Há' én es asztatattat mondom: Gratula és egészségetekre:DD mékha nyugtával is dícsérjük a napot, aki persze Lapi szerint Ferenc, pedig szerintem mi vagyunk, mékha mostand rajtam nemigen szembetűnő, pedig az út elég szélesnek lácccott ahogy erre gyöttem, a házfalak mégis mindig hozzám dörgölődtek:DDDD

Hajrá madzsariak, hajrá FTC, a csapos meg a KTE!!:DDD

lapi 2.1 2009.04.16. 00:21:24

hajrá jeag!!! :DDD jegyzem meg, mint nép. ÚJ POST & KÉSZ & TÖRTÉNELMI!!! lehet inni a másik szobában is, de ez is nyitva marad. posztban szapora lettem, mint az üregi nyúl. igaz, ez a minőség jelentős romlásához vezet, de nincsen ingyen ebéd!!! csak itt a kocsmában. mondjuk attól még simán éhen is lehet halni. de ne keressünk a csomón is kakát, mert ő a milánban játszik, ahol berlusconi az úr. :DDD

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.16. 02:19:04

@lapi:

"a női kézi is izgalmas sportág, akár a norvégoknak a curling! :DDD"

Beletrafáltál lapi; mert osztrákiába' (Mariapfarr*) csak egy sportcsatorna gyütt be. Na, ezen felváltva ment a bukaresti súlyemelő csata, aztán némi körling; a német - kanada különösen izgalmas volt :), majd a wrestling, de abból a jófajta amerikánusból. (Ucsó király Hulk Hogan).

Reggelente spongyabob.

"második évad eleje,"
Ok, semmi gáz.
Most kezdték adni újra az M1-en a Szomszédokat, szóval darabideig elleszek. :))

Valamint Péterfy Bori lesz a Zöld Pardonban ma estve, a kistulkok még nem tudják, de részeszei lesznek az élménynek. (Az összes szöveget fújják kivülről)

Pénteken Kiscsillag (azt is tudják, persze), de az komolyan weather-függő.

*mint kiderült, e faluban íródott 1815-ben a Csendej éj eredeti szövege.

lapi 2.1 2009.04.16. 06:14:02

:DDD ez nem rossz progi, tulok. kár, hogy engem várhatóan vmelyik titkosszolgálat várhatóan pont ezen a hétvégén tesz majd el láb alól. :DDD
süti beállítások módosítása