Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

bambi vs coke

2008.04.12. 14:42 lapi 2.1

 

AVAGY

szögezzük is le a történelmi hűség kedvéért, hogy bambi korszakba mintegy beleszülettem, hiszen 1947 óta gyártották piros és sárga kivitelben. ezzel szemben a coca cola 15 éves koromban tette be lábát hazánkba, míg a magyar pespsit 17 évesen kóstolhattunk először.   

érdemes elidőzni tehát a két történelmi évszámnál, hiszen a kapitalizmus, az amerikai életforma, a csörömpölős rock-zene, a szexuális forradalom és annyi minden más éppen e két termék trójai falovában elrejtőzve megkezdte aknamunkáját a kommunista rém legvidámabb gyomorbugyrában. (ezzel a totális képzavarral remélem sikerül majd megzavarni az ufókat, amikor visszakódolják a mátrix-ban kóválygó fájlokat 2008-ból. megjegyzem nagymamám pont 1900-ban született és ő még így intett kissrác koromban, ha nem találtam valamit, amit kért. viszont kerestem feszt. "kisfiam, mit kóvályogsz itt, mint fing a fürdőben?" már 70 fölött járt, amikor a tévébe is betört a beat-zene, szörényiékkel az élen. én persze kajoltam még neményi bélát is, aki az atlantisz zenekar frontembereként nyomatta a pol beat fesztiválon (dögöljek meg, de ilyen is volt akkoriban a kisz kb szervezésében és ment főműsoridőben, milliók nézték, többen, mint a békát az rtl-en, pedig azt rohadt sokan sasolják, igaz whipy?:D) 

"KI ÖLTE MEG KENNEDYT, NEM TUDJA SENKI, VAGY AKI TUDJA, AZ NEM MONDJA!" 

és ez őszintén szólva akkor is vérgáz volt, ha ekkor már tündökölt a KEX is, baksa-soósékért minden rendes arc rajongott, még az is, aki sohasem látta őket.

http://www.indavideo.hu/video/Koncz_Zsuzsa_-_a_Csalad;

persze baksával az igazi...

érdekes, de a gerillára is emléxem, vámos miklós nagyon fiatal volt és berki tamással nyomtak iszonyúan balos dalokat olyan bob dylan by kisz feelingje volt. az akkor már luxemburgon meg cseke lászló tinédszerpartiján stones-t hallgató teenagernek olyan árulásféle volt. munkásmozgalmi napok beat-hangszerelésben. ezzel persze semmi bajom vámossal, szerintem harasztiék is akkoriban lehettek maoisták, de nekem biztos, hogy nem jött be még 15 évesen sem.

ekkor ugyanis szerelmes voltam egy osztáytársamba, csak nem mertem vele közölni. ezért hát ezen a dalon fájt a szívem:

(azért ebben az évben az ed sullivan showban a cbs-nél még brian jones-szal nyomták. ő pedig még a baksánál is nagyobb isten-király volt a szememben. a csajokról ne is beszéljünk. jónéhányan spontán orgazmust értek el egy töredezett new musical express-ben közölt fotója láttán.)

"Ne ítélj túl keményen" - írták a sírjára.

így megy ez.

a másik meg a foci és a letargia, a gyász, mert varga zoli, a szupersztár, meglépett a mexikói olimpián. amikor bemondta a rádió nem is tudtam felfogni, hogy nem látom többet élőben. mert nagyon sok meccsén kint voltam. akkor is, amikor a zaragoza elleni vvk meccsen annyira megmajmolta a védőjét, hogy a második kötény után simán kiütötte a felhevült spanyol zolit. ott ültem a római négyes szektorban és látom, ahogy a saját játékostársai kergetik a kiállított hátvédet, mert az csak rohant a világba.

egészen pontosan előbb lovasi andrás, akinek munkásságáról tulok barátunkat tessék kérdezni. tehát 1968. november 16


de vissza a coca cola évére... hölgyeim és uraim! ladies & gentlemen... here comes...

 mégegyszer 

először is emeljünk ke egy kis aktuálpoitikai cuccot, egyben mutassunk rá a coke hazai belépése és a globalizáció tétnyerése közötti nyilvánvaló összefüggésre, másrészt jegyezzük meg, hogy ebben az évben alakult a római klub.

"A Római Klub 1968. áprilisában a Római Akadémia székházában alakult meg az emberiség jövőjével foglalkozni kívánó tudósokból, szakmai képviselőkből, politikusokból. Kezdettől fogva a "világ tudós gyülekezete" elnevezéssel azonosították magukat. Célul tűzték ki, hogy időről időre felhívják a nemzetközi szervezetek és a nemzeti kormányok felelős képviselőinek figyelmét az emberiség veszélyeztetett helyzetére, egy-egy konkrét jelenkori világprobléma felvázolásával és tanulmányozásával. Az első tudományos világmodell Joy Forrester A világ dinamikája címen 1971-ben megjelent munkája. Ez volt az első zárt dinamikus rendszermodell. Erre épült a Római Klub első jelentése, az úgynevezett Meadows-jelentés, amely A növekedés határai címmel jelent meg. Felhívta a figyelmet a globális veszélyre. Homogén világrendszert feltételezve a növekedés teljes visszafogását javasolták. (Zéró növekedés)" 

akkor most mi a baj gyurcsánnyal? pont a jó irányba megyünk!!! ráadásul ö is blogol.

az igazat bevallva 15 évesen még a prágai tavasz is kissé hidegen hagyott, bár tudtam, hogy egy diák felgyújtotta magát tiltakozásképpen az invázió miatt a prágai vencel téren.

Jan Palach halála


Harmincöt évvel ezelőtt, 1969. január 16-án, egy cseh egyetemista kisétált Prága főterére és az ország védőszentje szobránál felgyújtotta magát. Jan Palach így tiltakozott a szovjet csapatok bevonulása és a kommunista diktatúra ellen. Tettét még két magyar fiatal követte.

1968-ban Csehszlovákia politikai vezetőiben is tudatosult a politikai és gazdasági reformok szükségessége, a kommunista párt egységesen kiállt Alexander Dubček mellett, aki késznek mutatkozott a változtatások végrehajtására. Az „emberarcú” szocializmus elvetette a diktatúrát, engedélyezte a politikai pártok létrejöttét, elválasztotta a párt és az állam vezetését, illetve elutasította az állam kizárólagos ellenőrzését a társadalmi javak felett. Az ország kül- és katonapolitikájában azonban elfogadták volna a moszkvai irányítást. A Kreml ura, Brezsnyev azonban elfogadhatatlannak tartott bármilyen különutas politikát, már 1968 márciusában kidolgoztatta Csehszlovákia lerohanásának tervét, végrehajtására azonban csak augusztus 20-21-én került sor az NDK, Lengyelország, Magyarország és Bulgária „testvéri” csapataival kiegészülve. Prágában azonban nem sikerült behívást legitimáló „forradalmi kormányt” létrehozni, az erre kiszemelt Bilák–Indra–Kolder-csoport túlságosan gyenge volt Dubčekék elmozdítására, így a reformistákat csak fél év alatt sikerült félreállítani.

Az első máglya

Dubček szisztematikus háttérbeszorítása és az orosz csapatok jelenlétének legitimálása után Jan Palach, filozófia szakos egyetemista, végső elkeseredésében a Vencel téren elevenen elégette magát. Cselekedetét politikai tiltakozásnak szánta. A halálát követő sokk különös reakciót váltott ki: „A temetési menetet Prága utcáin óriási tömeg kísérte. Nem voltak politikai beszédek. Az emberek vallásos tisztelettel fogadták Palach halálát. Számukra egy ártatlan lény archaikus áldozata volt ez az emberek bűneiért.” (Jindrich Chalupecky)
Az ekkor ülésező cseh Központ Bizottság éppen a Szovjetuniónak való teljes behódolást szövegezte, mikor értesültek a tragédiáról, Helena Raškova felállt és szégyenét fejezte ki a bizottság munkája miatt, ám a bűnbánó tagot a sztálinisták „leugatták” - írja Zdeněk Mlynář.

viszont a zene és a foci annál inkább hatalmában tartott, mert az igazi csajozás azért még odébb volt. na ebben az évben adta ki a világ első szupergroupja, a cream legendás dupla albumát a wheels of fire-t.

biccentsük is meg a fejünket kedves barátaim a legendás zenészek névsora előtt:

Jack Bruce, a legendás hathúros basszgitárjával.

Ginger Baker, a doboknál.

Eric Clapton, a lassúkezű.

azért ezek az arcok most is zenélnek, meg a stones is. talán nem a véletlen műve.


érdemes megnézni őket:


a másik meg a foci és a letargia, a gyász, mert varga zoli, a szupersztár, meglépett a mexikói olimpián. amikor bemondta a rádió nem is tudtam felfogni, hogy nem látom többet élőben. mert nagyon sok meccsén kint voltam. akkor is, amikor a zaragoza elleni vvk meccsen annyira megmajmolta a védőjét, hogy a második kötény után simán kiütötte a felhevült spanyol zolit. ott ültem a római négyes szektorban és látom, ahogy a saját játékostársai kergetik a kiállított hátvédet, mert az csak rohant a világba.

akik megszülettek:

hát persze, hogy naomi watts, és ezzel el is érkeztünk társ-szerzőmhöz, a blog oxigénpalackjához, gecc et.-hoz és kedvencéhez, a méltán kitűnő david lynch mestermozijához a mullholland drive-hoz. direkt gecc et. részére egy fülledt erotikus vágást választottam.

arra viszont nagyon pontosan emléxem, amikor sirhan megölte robert kennedyt. még csak öt év telt el a dallasi merénylet óta, de nagyon erősen átjött a sokk amerikából. alig telt el néhány nap doktor martin luther king tiszteletes lelövése óta. mutatta a tv, hogy az egyik nagy amerikai csatorna csak ezt a feliratot nyomatta 24 órán keresztül: "SHAME". még a ferdén csíkos háttér is előttem van. valahogy itthon is mindenki mintha szégyelte volna magát.  talán mint szeptember 11-én. (btw. pont ez évben született mohamed atta is.)

én meg tovább lázadoztam a hülye világ ellen.

jimi hendrix-nek két év volt még hátra az életből, de más nagyon mást nyomott, mint a beatles, vagy a stones.

;

talán nem is vágtam, de abban az évben mutatták be a hair-t a broadway-en.

a filmtermésből kiemelhető a a furcsa pár, ki ne látta volna legalább ötször? meghát a nagy itthoni mozibomba: a veréb is madár. mert abban volt először sztriptíz, mutatták vagy 1 mp-ig medveczky ilona dudáit, ahogy abody béla konferál és a kimennek a béketábor vendégei, az beszarás volt. telt házak előtt ment és kaszáltak a jegyüzérek. mellesleg az új gazdasági mechanizmus évében több mint húsz magyar játékfilmet készítettek. köztük az egri csillagokat, amit azért is vágok közelről, mert egy hétig voltam katona a pilisben még a 80-as évek elején és pont ott volt a tábor a vár alatt. abban a táborban igen sokat ittunk és a kocsmából tök eredetinek tűnt. ezek a komcsik nem cicóztak, építettek egy egri várat a várkonyi megafilmhez. hogy én akkoriban hogy viszonyultam ehhez a jelenethez, az maradjon homályban. de egy 15 éves srácnak valóságos szexuális sokkot okozott akkoriban. :D (később aztán az oroszlán ugrani készül c. adrián-forgat-az -egész-stáb és már bujtor is bontogatja szárnyait, mint magyar piedone-tojás) című filmben már sokkal többet látni medveczky csöcseit, pláne, amikor géppisztolyozik a fedélzeten. :DDD ám az már másik évre esett, ezért nem rakhatom be.

persze ha ekkora jelentőséggel bírtak akkoriban medveczki mellei, nem hagyhatom szó nélkül akkori másik megvalósulatlan és teljes mértékben elérhetetlen álmomat, a hosszú hajat. amit az idióta tanárok egyenesen üldöztek. osztályfőnöki óra, osztály vigyázz, hetes jelentsen, fiúk maradjanak állva és hátra arc. figyelte a szegény baromarcú akárki, hogy kinek lóg egy kicsit a sérója és zavarta fodrászhoz. mit tudta az a fasz, hogy milos forman cseh rendező disszidált és nemsokára megcsinálja a hairt.

hát ennyit bírtam kinyomni magamból, mint új post. ügyes kis szavazógéppel zárom erre a hétre. folyt köv. és követem az átkozott coke útját a nemzet testében.
 

Éppen szomjan akarsz halni a szaharában, amikor jön feléd egy jéghideg üveg coca cola és egy ugyanilyen pepsi. melyiket kéred?
Coca Cola
Pepsi Cola
  
Free polls from Pollhost.com

 

gecc et, pelikán et, fuxos, paszternák, malacka és persze a közös forrás twá blogjai.

633 komment

Címkék: 1968 coca cola rolling stones david lynch bambi pepsi cola mullholland drive prágai tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr55422525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simonmondja... 2008.04.17. 22:47:34

Tulok. Ez nem rossz.
És asszem tényleg lemaradtam néha a szövegről.

Gecc 2008.04.17. 23:13:26

Nah, hat ugy nezem lehaltunk mara, ugyhogy nekem is furcsi, aztan alvas.

Joccakat!

Gecc 2008.04.18. 09:00:20

Hat ugynezem ma lehalva ebredtunk... Lapi uzente, hogy Pesten dolgozik, gondolom akkorhaza sem ment, de delutan elkezdi az uj posztot irni!

Amugy jo reggelit minden erre jaronak!

Paszternak 2008.04.18. 09:42:19

EMBER!!!!

Te 1968-ról beszélsz? Az év, midőn meglátám a nap világát...

Nagy év volt, ez fix.


És még valami:

"filmben már sokkal többet látni medveczky csöcseit, pláne, amikor géppisztolyozik a fedélzeten. :DDD ám az már másik évre esett, ezért nem rakhatom be."

Ma sem raknád be. :o)))

Ugye?

Üdv,

P.

simonmondja.... 2008.04.18. 11:13:12

Gecc.
Most nem tudom, sikerül-e, mert kicsit lerobbant a gép, de mutatok egy szólógitárost. Neve Shu Xin - első kocka.
Minden szólója tetszett, de ez volt kissé magyar.

www.youtube.com/watch?v=esfwiWJroQs&feature=related

Gecc 2008.04.18. 12:00:13

Simon

A gyerek tud... nem ketseges. Sajna nekem nem megy igy a gitarozas. En ha gyakorolnek sem menne igy soha.
De dobolni azt kurvara tudok. :-D
www.youtube.com/watch?v=FBJiSti_S5A

simonmondja.... 2008.04.18. 12:46:02

Nem semmi. Ügyes vagy Gecc.
De hogy bírtad azokat a villódzó lámpákat?
A dob nekem is jöhet. Mégha itt a városban kissé megosztó személyiség lennék tőle, akkor is.
Nem akarok örökké élni, végülis.

Gecc 2008.04.18. 13:11:16

Simon

A dobot atkuldom, de az oltozekem a varacskosdiszno fejjel marad. Az nem elado! :-D

lapi 2.1 2008.04.18. 17:39:50

hali! éljen a bkv strike!!! olyan volt a város, mint vasárnap este. reggel a 12. kerületből 20 perc alatt a kozma utcába értem, du szinre üres volt a hungária. ebből is látszik, hogy a magyarok pénteken már évtizedek óta nem melóznak. :DDDD

Gecc 2008.04.18. 18:02:15

Szeva Lapi!

Na vegre ittan a kocsmaros is.
En is olvastam, hogy milyen a sztrajk otthon, aszt csodalkoztam is, hogy milyen faszan megoldottak az emberek. Asszem reg nem latott alacsony szinten lesz a legszennyezes a mai napra Pesten. :-]
Papa is kinezett az ablakon reggel, aszonnya alig lezengenek az Ulloin, a multkor meg alltak mint a mankik. :-D

lapi 2.1 2008.04.18. 18:45:17

szeva gecc et! reggel 9 kor lejöttem az erzsébet hídról és 5 perc múlva a keletinél voltam. zöldhullám.

liidiiia 2008.04.18. 18:51:11

sziasztok :-)
hű, én milyen álmos vagyok, tennap jól eltöltöttem a napot-estet, aztán jól lemaradtam mindennel, és csak 3 órát aludtam, hajnalban azután be sem mertem nézni a kocsmába, mert akkor már minden perc számított az elkészüléshez...

liidiiia 2008.04.18. 19:00:12

én egyetértek a sztrájkkal, de mivel nincs kocsim, ilyenkor azért elég bonyolult, mert a barátnőimnek sincsen, de nekik legalább van jogsijuk, és akkor macerás kocsit szerezni, pláne ilyenkor, a máv meg szívózik, hogy utolsó percben jelenti be, hogy sztrájkol ő is, vagy mégse, vagy mégis... , viszont nagyon vasárnap dél volt télleg az utakon :-)

lapi 2.1 2008.04.18. 19:00:46

szia lidia! :D most északon vagy délen vagy? :D

Gecc 2008.04.18. 19:02:07

Lapi

Komolyan mondom, amit a hiradoban is toltak, olyan keves auto volt a varosban, hogy soha ilyen keveset nem lattam meg. De meg hetvegen sem. Max ejszaka... uberfasza lett volna egyet rallyzni! :-D

liidiiia 2008.04.18. 19:03:19

szia lapi :-) , hazamentem gyorsan kipróbálni a sztrájkot :-D , érdekes volt, ugyhogy otthonról 2.hazajöttem :-D és most megint északon

liidiiia 2008.04.18. 19:18:32

úgy voltam amúgy vele, hogy, ha nem sik kocsit szerezni, akkor kisétálok a városból a röptérre, úgyse nincsen csomagom, csak a hátitatyó, és városnézek akkor kicsit, de végül motorizálva jutottam ki.

liidiiia 2008.04.18. 19:21:24

lapi, csütörtökön volt németországi látogató?

liidiiia 2008.04.18. 19:26:12

július közepi vasárnap dél volt :-)

liidiiia 2008.04.18. 19:41:00

jaja, santana nagyon tud :-)

tijuanaáról jutott eszembe, ahogy visszaolvastam: www.youtube.com/watch?v=w3l9nPGXQzg&feature=related

liidiiia 2008.04.18. 19:49:23

lapi, eztet neked küldöm, a megzenésített vonnegut sunscreen :-)))

van több változata is, a b.nőm mondta, de nekem ez tetszett a legjobban:

www.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ&feature=related

Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)

Gecc 2008.04.18. 20:09:22

Mar csak 3 nap es irany NYC! :-D

liidiiia 2008.04.18. 20:16:54

gecc, mit szerettél a legjobban NYban?

Gecc 2008.04.18. 20:23:50

Lidia

Maga az erzes volt felbecsulhetetlen, hogy ott allok a hatalmas epuletek toveben es mint egy elveszett ember (aki mellesleg felfogja hogy hol van es mit keres ott) azt mondja, neeeem, ilyen nincs, ez nem velem tortenik! Ez az erzes hianyzik nekem azota is. Es az a gyonyoru kilatas az Empire State Building tetejerol.

De asszem ezek a szavak eltorpulnek amellett, amit valojaban erzek, ha NY-rol van szo.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.18. 20:25:00

Lapikám, de régen nem találkoztunk !:)))) Hol Te nem voltál, hol én.
Télleg örülök Neked, jó látni újra !:))))

Hová süllyedtünk, mi ?! :DDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.18. 20:25:44

Má aszittem, Gecckénk átvette itt a zuralmat !:))))
Bár szeressük őtet is nattyon !:DDD

Gecc 2008.04.18. 20:31:19

Lidia

Es hianyzik az igazi cheese cake, a NY-i hotdog, a komp Staten Island es Manhattan kozott, a Wall Streten a zaszlo, a sok NY-i rendor, a metro, a csovesek a metroaluljaroban, a Central Park, a magyar bolt a nemtom en hanyadik utca es a nemtom hanyadik sugarut sarkan (asszem a sarkon volt, kolbaszt vettunk ott mert magyaros kajakat keszitettem ocsemeknek), az osszes keresztutca, az osszes sugarut... szal hianyzik NY, mert eletem legszebb napjait toltottem ott es masutt amerikaban. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.18. 20:34:33

Pusza Lídiám, Gecckém !
Lapi ?
Ez a jóembör már megint eltünt a bal-fenéken, vagy mi van ?:)
Én meg itt ájvenhóztam, örvendeztem Nekijje !

Gecc 2008.04.18. 20:37:24

Holgyi

Meg toltam neked egy kommentet TWA-n.
Lapi ossze-vissza somfordal. Mostanaban tenyleg en tartom a kocsma uzleti reszet. Bar itt mindenki ingyen fogyaszt. :-D

liidiiia 2008.04.18. 20:42:40

szija hölgyi :-)))))))))

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.18. 20:47:12

Olvastalak Geccem odaát, és köszönöm :D
Az ingyér pia nagyon jólesik, képzeld, én ilyet soha nem szoktam, / csak sátoros ünnepeken iszom keveskéket / de úgy lefáradtam ma, hogy a Kedvesem ajánlására vettem magamnak egy Stella Artoist, a francba, qrva drága vótt, majd' 300 HUF, hát ér ez nekem annyit ?:)
Szóval csak dobd ide a sört, ide a sört, ide a sört, ingyér !:D

liidiiia 2008.04.18. 20:51:16

gecc, ha eszedbe jut egy kép is, szívesen olvasom :-)
ha nekem egyet kellene mondanom, és most nincs is többre enrdzsim, pedig tökre szeretném, ha nem rogyadoznék az álmosságtól, szal akkor nekem most az jut eszembe, érdekes módon, hogy olyan jó volt papucsban azokon a nagy utcákon csoszogni, olyan kényelmes volt :-) , az idő egyszerre gyorsult fel és lassult le :-) , valahogy olyan szabadnak éreztem magam, hogy pizsamában is nyugodtan leugrottam volna a boltba, és természetes lett volna :-) , bár én csak 3 napot valék ott, de az első pillanattól kezdve otthon éreztem magam (amit viszont amerikára magára nem mondhatok el)

Gecc 2008.04.18. 20:52:54

Holgyi

Megtalalod a neked megfelelot a hutoben, vegyed, igyad. :-D

Hat amiota nem a haverokkal lakom biza nalam sem megy mar a sorozgetes. Ugyhogy manapsag vigyaznom is kell, mert mar a keves is tul sok. De most kezdek akklimatizalodni... mult heten legenybucsu... ezen a heten vegig esti sorozgetes magamban... holnap lagzi... de jovohetre abbahagyom. :-D

lapi 2.1 2008.04.18. 20:57:54

szia hölgyi! :DDDD

sokat melóztam, keveset kerestem a héten, de lesz ez még fordítva is! :D

most meg vacsora, család, csak be-beugrok.

Gecc 2008.04.18. 20:58:07

Lidia
"gecc, ha eszedbe jut egy kép is, szívesen olvasom :-)"

Ezt hogy erted?

lapi 2.1 2008.04.18. 21:08:45

nyc, én sohasem jártam ott

www.youtube.com/watch?v=0o6QKpNK9Cc&feature=related

de szivesen születnék egyszer oda.

Gecc 2008.04.18. 21:11:58

Lapi

Az a lany aki 0:59-nel atfut, meg elnek is vele NY-ban. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.04.18. 21:12:00

No de Lapikám, sok melóval, keveset ?
Csak nem lettél közalkalmazott, időközben ?:D
Jó étvágyat egyébként :)

Gecc 2008.04.18. 21:16:41

Na en most lelepek egy kis idore... Majd jovok! :-]

lapi 2.1 2008.04.18. 21:16:42

van ilyen, hölgyi. ma a budakörnyékin 13.30-ra tűztek ki egy tárgyalást és fél négyig tartott. ráadásul rosszul írtam be a noteszembe és 12.30-ra mentem. viszont előtte az egész délelőtött a gyűjtőben töltöttem.

lapi 2.1 2008.04.18. 21:22:22

gecc et, kimoderáltál? válaszoltam hölgyinek, de nem ment át. pedig csak azt írtam, hogy a pestkörnyékin 13.30-as tárgyalásra mentem, előtte viszont az egész délelőttött a gyüjtőben töltöttem. mindegy, elég húzos hét lesz a következő. a jövő héten lezárják a nyomozást az egyik közérdeklődésre tartó ügyben. na arra télleg kiváncsi leszek. :D

lapi 2.1 2008.04.18. 21:23:12

na bakker, most meg visszamoderáltál??? :DDD vagy a blogmotor van kurva nagy késében.

lapi 2.1 2008.04.18. 21:26:16

kösz, hölgyi. rohadt éhes voltam, de ez is csak adócsalás. nejem is ügyvéd (bár nem büntetőzik) és kapott valakitől kétféle kolbászt, meg egy rokonunktól egyenesen mangalica-kolbászt. na ezeket ettem újhagymával. és friss magoskiflivel, mert én a látványpékségek áldozata vagyok. :D

simonmondja.... 2008.04.18. 21:30:32

A Gershwin nem csak Woodynál jön be. A gyerekkori operabérletem után a legjobban a Porgy és Bess-t szerettem meg.

www.youtube.com/watch?v=gZV5kSEl-aw&feature=related

liidiiia 2008.04.18. 21:30:52

gecc, csak úgy értettem a képet, hogy valami, amit láttál, vagy egy emlékkép, szal semmi komoly :-)


sör, kolbász, hagyma váljék ki-ki egészségére :-)

6.Lenin 2008.04.18. 22:07:39

Na még egy fröccsöt,oszt már itt se vagyok.
lapi!a bor lehetne jobb is,a szóda még úgy ahogy,de a vinkó,na jó ,elmegy.

Jó éjt nektek!
www.youtube.com/watch?v=HcH-jmmaY7Q&feature=related

liidiiia 2008.04.18. 22:12:30

jóéjt :-)
jó vala a thrill is gone, kicsit ez jutott eszembe róla:
persze csak távoli szubjektív asszociáció, csak a fílingre...
kalyi jag: www.youtube.com/watch?v=qqeNxdyp5CE&feature=related

Gecc 2008.04.18. 22:41:56

Na visszajottem, de csak elkoszonni. Holnap reggel koran kelek, es vasarnap reggelig megint nem jutok agyba, szal ki kellene pihennem magam jo elore... asszem nem fog menni. :-D

Kedves testvereim az Urban, jo ejt! :-]

liidiiia 2008.04.18. 22:55:00

szia, jóéjt :-)
én is várom az unikornist :-)

liidiiia 2008.04.18. 23:03:18

én is a rem szakaszok felé tendálok,
jóccakát mindenkinek, szép álmokat :-)

liidiiia 2008.04.18. 23:22:51

a 600. hsz pedig reggel korán érkezőknek szól (és mindenkinek, aki alvás után felébredéssel kezdi a napot!!!) :

tessenek a napot egészségesen kezdeni!!!!!!
:-DDDD
aki kolbászt vacsizott, sört ivott, arra ez hatványozottan vonatkozik!!!!!
arra, aki nem, meg méghatványozottabban :-DDD
www.youtube.com/watch?v=p67Tp0q7p6w

sziget 2007 reggeli torna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

liidiiia 2008.04.19. 00:45:18

szép álmokat :-)
a Beyond The Minds Eye W/Jan Hammer 5 nagyon érdekes (ja, azokon a birkákon, x nappal ezelőtt én tök jókat kacarásztam :-DDD )
ebben a mind's eye-ban 00.43-nál és a 02.04-nél megjelenő Magritte kép a szemmel nekem az egyik kedvencem :-) , de ez az egész animáció nagyon jó :-) , na megyek a pillangóimhoz :-)

lapi 2.1 2008.04.19. 07:18:02

jó reggelt milky way!

kénytelen vagyok nagyobb dimenziókban elmélkedni, mióta tudom, hogy ausztrália is figyeli a blogot. és ennek az értékéből az sem von le sokat, hogy eddig mindössze egyetlen alkalommal nézett be valaki a kenguruk földjéről (good afternoon sidney) és akkor is mindössze 3 mp-et töltött az oldalon.

ugyanakkor már fletó is leírta, hogy szükség lenne kis szembenézésre, tehát nem tagadhatom, hogy zuhan a kommentszám, eljött az új post megírásának ideje.

nyoméás alá helyeztem tehát magam, viszont fogalmam sincs miről deliráljak 1-et.

talán ettől megjön az inspiráció, bár a dalt nem különösen szerettem anno.

www.youtube.com/watch?v=UdaHCLlBkWU

hát ez nem egy optimista clip.

nekem viszont jó kedvem van. ezt a kibaszást!!! mondanám, ha szűk baráti körben lennék. :DDD

az egész alkotói válságért pedig lenin et-at hibáztatom, aki bedobta az este b.b. king-et. és amit most reggel nézegetek vissza.

a rolling stone magazin 2003-ban közzétette minden idők legjobb bitárosainak ranglistáját. ez természetesen a szerkesztőség véleményét tükrözi, de a magazin nem szar izléséről vált méltán hiressé. olyan munkatársakkal mint maga hunter thomson.

idecopyzom:

1) Jimi Hendrix (1942-1970)
2) Duane Allman – The Allman Brothers Band (1946-1971)
3) B. B. King (1925-)
4) Eric Clapton (1945-)
5) Robert Johnson (1911-1938)
6) Chuck Berry (1926-)
7) Stevie Ray Vaughan (1954-1990)
8) Ry Cooder (1947-)
9) Jimmy Page – Led Zeppelin (1944-)
10) Keith Richards – The Rolling Stones (1943-)

nem hiszem, hogy lenin ismerte volna a magazin listáját, de kurvára beleérzett, ha összehozta itten a dagadt királlyal a lassúkezűt meg olyan jelentéktelen háttérzenészekkel, mint jeff back vagy phil collins. következtetés, hogy az öreg egy igen nagy rocker lehet a lelke mélyén. :DDD na jó egy igazi blues brother. :D

kösz, stalien. ezt az andreas vollenweider-t nem ismertem. utánanéztem, s látszik mekkora bunkó vagyok.

passzio.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=12295

lapi 2.1 2008.04.19. 07:25:16

és még ilyen komment van a you tube-on hozzá:

"I bet some weed was burned that day"

lapi 2.1 2008.04.19. 07:33:25

már csak az 5. helyezettet nem ismerem, de nicsak, pont a crossroad-ot játszotta a múlt századelőn. amiről meg mindenkinek a cream ugrik be, s máris eric claptonnál vagyunk. nocsak....

www.youtube.com/watch?v=Yd60nI4sa9A

simonmondja... 2008.04.19. 07:36:43

Húú, Lapi. Nézed a TGM-et a Verebessel?
Ahogy ezek egymással birkóznak...

lapi 2.1 2008.04.19. 07:51:09

a második felétől nézem. gazsi szépen temette el az szdsz-t. ez persze felhoz egy csomó személyes emléket, de még ez sem bírja elkúrni a jókedvemet. :DDD

pedig szerintem is annak az szdsz-nek vége van, mint a botnak.

Gecc 2008.04.19. 07:52:29

Jo reggelit!

Hat ujabb napra ebredtunk es mara sem lett vilagvege! :-D

lapi 2.1 2008.04.19. 07:55:18

végül is mia fontosabb hétvégén, az szdsz, vagy ez itt:

(kérném ezúttal ne a zenére, inkább a clip eszmei mondanivalójára fókuszáljunk. föleg vizuálisan. :DDD

lapi 2.1 2008.04.19. 07:56:32

www.youtube.com/watch?v=VWXafDZn0CQ

elfelejtettem belinkelni az előbb, pont jó lesz neked is gecc et!!!!!!

Gecc 2008.04.19. 08:01:41

Lapi

El tudnam kepzelni az eletem 4 ilyen csini titkarnovel... :-D
A reggelem mar csak azert is jol kezdodott, mert a levelezomben azonnal egy lanyrol volt kepsorozat egesz ruhas mivoltatol ruhatlan valojaig. Nyami-nyami! :-D

lapi 2.1 2008.04.19. 08:13:35

gecc, a multheti legénybúcsut követi a lagzi? ezen a hétvégén hol mulatsz? :DDDD

csak nehogy úgy járjál, mint egy nagyon jó barátom, isten nyugosztalja.

(most direkt úgy mondom el, mintha vele történt volna. na de télleg vele történt!!!)

valahogy így mesélte utóbb:

"a nyáron voltam egy sátoros lagziban. voltunk vagy 300-an, alig ismertem valakit, még 10 előtt hát felszedtem egy jó kiscsajt, aki a menyasszony huga volt. éjjel 3 körül kivittem az udvarra egy nagy buxusbokor mőgé.leterítettem a zakómat a fűre és úgy a közepefelé jártunk az aktusnak (na jó ezt nem pont ezekkel a szavakkal mondta), amikor keresni kezdték a lányt. az anyja pont a sövény másik oldalán sétált el kiabálva a csaj nevét.

azt mondta, a pillanat tört része alatt kiment belőle az erő, amúgy is már be volt rugva kissé. nem is értette, hogy nem vette észre a mama, amikor valósággal világíthatott a csupasz segge a holdfényben. és a sövény egyáltalán nem volt olyan magas. :DDD

Gecc 2008.04.19. 08:19:45

Lapi!

LOL :-D
En is hallottam mar 1-2 igen pikans tortenetet lagzikrol, kezdve talan avval, hogy a menyasszony (illetve akkor mar asszony) a pincerrel csalta meg a friss ferjet hatol a konyhaban egy hatalmas uston. :-D

Amugy megint Tatara megyek. Ott lesz az eskuvo, aztan koccolunk at valahova egy faluba, ahol meg a lagzi lesz. Hat asszem kemeny estenek nezek elebe! Megintcsak... :-D

lapi 2.1 2008.04.19. 08:21:34

"A reggelem mar csak azert is jol kezdodott, mert a levelezomben azonnal egy lanyrol volt kepsorozat egesz ruhas mivoltatol ruhatlan valojaig. "

ennek öszintén örülök, gecc brother! a kérdés csak az, hogy maga a lány küldte neked, vagy valami "nap csaja" motor cucc?

ha meg az előbbi, akkor mit szól hozzá a csajod? :DDDDD

lapi 2.1 2008.04.19. 08:23:43

nem erre mondják: "neked csak megszületni volt nehéz?" :DDD

simonmondja... 2008.04.19. 08:25:36

Lapi.
Én ott kapcsoltam be az egyest, hogy Gazsi megnézte minden parlamenti politikus nacionáléját, és a maszopban csak 5 olyat talált, aki nem volt szoci az átkosban, a többi párt is nyakig merült a korabeli funkcikba, viszont a szadesznek a mai napig nincs ilyen képviselője, és ez számára minőségi különbség.
Verebes pedig úgy szuszogott, és kérdezgetett bele, hogy a Gazsi majdnek gutaütést kapott tőle.
Asszem, te mesélted, hogy milyen lehengerlő a társalgási stílusa, hát ez Verebes ellen kabaré volt.
Hacsek és Sajó.

Gecc 2008.04.19. 08:30:44

Lapi

Na latod most megfogtad a lenyeget... Asszem ha a lanytol jott volna, annak orulnek a legjobban. De ilyen szerencses emberek nem nagyon akadnak...
Nap csaja motor nalam szamitasba sem johet. Igy is eleg jon mindenfelol, sot... neha ha ugy gondolom en is felpattanok ide-oda a neten. Tudod, window shopping! :-D

Ezt speciel egy volt munkatarsam kutte. Aldja az Isten a nevet jo szandekaert. :-D


Na en nekikezdek keszulodni, mert 10-kor kocc. Azert addig neha idenezek.
Holnap uj posztot kezdek, mely visszaemlekezesek kereteben kisebb leiras lesz a mult evi USA kirandulasomrol.

lapi 2.1 2008.04.19. 09:02:05

szóval új postot kezdesz holnap??? bakker, kezd megbomlani a bolsevik egység. itt nagyon komoly konkurenciát szimatolok!!! még nem vonom meg tőled az adminjogokat, de látom a történelmi párhuzamot. a kérdés már csak annyi lesz, kettőnk közül melyikünk lesz a trockij, azaz ki utazik legközelebb mexikóba??? :DDD

simonmondja... 2008.04.19. 09:14:30

Gecc.
Kiküldött tudósítóként, készíthetnél utibeszámolót képekkel, videjóval.
A beléptetést szabad filmezni?

Gecc 2008.04.19. 09:35:14

Lapi, Simon

Nagyon le vagyok maradva magamtol hatrafele, szal csak roviden es be is fejezem mara...

Lapi

Konkurencia nyet! Szo sincs rola. Valojaban Isten bocsassa meg, de asszem szinte csak sajat megnyugtatasomra keszitem az USA-s posztokat majd, hogy megint a multba revedhessek, es depresszios lehessek.

Simon

Kepek lesznek. Lesz mibol valogatni, mivel vagy 400 kepet toltam el, amikor kint voltam.


Nah... kedves testvereim az Urban. Holnap veletek ugyanitt. Kaja, pakolas, aszt kocc.

Udv!

liidiiia 2008.04.19. 13:54:05

sziasztok :-) , csak beköszönök, aztán megyünk el

lapi, jó post írást!!!! :-)))))))))))

Preskin 2008.04.19. 14:05:16

Kedves.lapi

Nem kell ám mindíg a jejeje :-)
www.myspace.com/keithchristmasmusic
Ő sem mai gyerek,nem is világsztár,de azért
ott van a szeren. Az már csak hab a tortán,
hogy delej nélkül ad elő
Ui.:Engem is ért itt pozitív meglepetés a zenei
ajánlások kapcsán és ez így jó (szvsz)
S egy(?) szarvashiba ( hacsi?)a spillerek
felsorolásánál:
www.youtube.com/watch?v=rOVWqhGXVNA
Üdv

liidiiia 2008.04.19. 18:24:27

még mindig csak a gyrs beköszönő üzemmódban, épp megyek megnézni a rolling stones filmet, amiről egyelőre semmit nem hallottam, de remélem jó lesz, szal csak üdvök :-)

6.Lenin 2008.04.19. 18:28:08

Sajnos néhány fröccs után előjön .....
a legvégén azért felcsillan valami jó is..
/www.youtube.com/watch?v=tgiTvvcP1GY&feature=related

6.Lenin 2008.04.19. 22:44:19

Egymagamban egy kortárs barétval

www.youtube.com/watch?v=Ba0tX6BagYU

Senki se szomjas?
Nyitok egy blues kocsmát/magamnak/
Na gyerün Daddy a Big

Preskin 2008.04.19. 22:44:41

A TWÁ-n megy a cigó,bibsi
fekvőnyóccasos,nézzünk hát
egy" feketeseggű" fehérembert:
www.youtube.com/watch?v=M7PH1i1KRHM&feature=related

sziligan 2008.04.19. 23:09:48

Kicsit eltávolodtunk 1968-tól!

Idézzünk emlékeket.
Nekem nagyon mozgalmas nyaram volt 1968-ban.
Akkor ültem először repülőn, Woltersdorfba (Kelet-Berlini üdülőhely) utaztam, szövetkezeti dolgozók gyermekeként csereüdülésre. Azért Postdamban a kerekasztal nem érdekelt annyira, mint az Egyiptomi múzeum Berlinben, de akkor még az is magas volt nekem egy kicsit.
Sikerült a nyáron még egy kéthetes kirándulást tenni az akkori Jugoszláviában családom férfi tagjaival. Ez tiszta nyugatnak számított akkortájt. A mai viszonyokra átszámítva nekem ez egy földkörüli útnak tűnt. Nagybátyám külügyi szolgálatból (Moszkvából!!!) hozott haza – nem kevés kaland árán – egy Ford Taunus 17m-et, keréken. Ez kb. UFO-nak számított akkor a hazai autóparkhoz képest. Apám adott egy térképet, és kiszámoltatta velem a kilométereket az útvonalon kb. ennyi hasznomat vették. Egyszer csak beültünk a csodaautóba és baromi unalmasan több napig mentünk egyfolytában. Vidéki kisváros - Budapest - Belgrád - Szarajevó - Mostar -Dubrovnik (egy hét fürdőzés) - Opatia - Postojna - Zágráb - Budapest - haza.
Azért volt néhány nagyon érdekes momentum, például számoltam az útmenti autóroncsokat. Már nem emlékszem pontosan, de több száz volt már, amikor reményt vesztve abbahagytam a számolást.
Voltak még emlékezetes akciók: amikor a Neretva-völgyében leszakadt a ferrodol (vagy mi) a fékpofáról (megszereltük a helyszínen, hozott anyagból), vagy amikor a térképen jelölt út elfogyott, és néhány tíz kilométert kavicságyon, meg göröngyökön tettünk meg a kies Dinári-hegységben. Hát még, amikor egy félnapi várakozás után közölték, hogy majd holnap ismét kinyit a Postojnai cseppkőbarlang, és akkor majd mi is bemehetünk... na az volt még 12 évesen nagy kaland.
Nagy év volt nekem, nagy Csehszlovákiának, nagy az új gazdasági mechanizmusnak...

liidiiia 2008.04.19. 23:35:03

lenin, jaj, a Mahalia Jackson vs. "Troubles Of The World"-öt nem bírtam végignézni, annyira szomorú, h valóság az a rengeteg iszonyú kép, én ilyenkor vagy elkezdem azt érezni, hogy elájulok, vagy ha tudatomnál vagyok, akkor mondom az ave mariát…, na van, akik énekelni is tuggyák: ave maria bono-pavarotti www.youtube.com/watch?v=v2-XIauB37U&feature=related
a hi daddy is milyen jó, nem ismertem, eddig :-)


stalien, az a tennapi a Beyond The Minds Eye video azóta megy a kútfőmben, örök hála :-) , eztet az
Eric Burdont meg még soha nem is hallottam, őtet se, és milyen jó ez is, így vidámabban pszichedelikus, mint pl a doors: doors light my fire www.youtube.com/watch?v=M_yWyBjDEaU


sziligan, én is 12 évesen jártam berlinben (de nem 68-ban), és nekem a pergamon múzeum volt egy akkora élmény, soha nem fogom elfelejteni, hogy kinyitottam egy egyszerű ajtót, a fene gondolta, hogy egy bazi nagy teremre nyílik rá (arra nem emlékszem, hogy közvetlenül, vagy egy folyósói is vala-e), nade mögötte ott volt az a hatalmas terem benne az a fehér ógör templom a maga romos teljességében, leesett az állam, annyira meglepődtem, gyönyörű vala, alig bírtak elhurcolni előle :-)


lapi, te most biztos írsz nagyban :-) (remélem!!!!!! :-DDD ), a rolling stones film egy koncertfilm volt, jó volt, 10/7 nekem, és a keith richard, amellett, hogy egy inglis vanek úr, annyira jól jáccik, un bloc :-) (mondjuk nekem a jagger nem szimpi valahogy, de ettől még szuper előadó persze)


na jóccakát, próbálom a heti alváshiányomat pótolni :-) , szép álmokat :-)

liidiiia 2008.04.19. 23:37:10

ui.
+ 1 s betű, ha valaki észreveszi, mer az lemaradt :-D
jóccakát :-)

lapi 2.1 2008.04.20. 02:27:43

megcsináltam az új post-ot. egyben a régit el is kúrtam. :DDDD
süti beállítások módosítása