Bookmark This Site

COMING - ÚT

"Ingrid Sjöstrand svéd költő Néha csontvázakról álmodok c. gyerekversében az anya megpróbálja megvigasztalni a gyereket, hogy "csak álom volt". Mire a gyerek: "Mintha sokat segítene, / hogy a szörnyűség itt belül van / és nem ott kívül." Ha a természet működésének fegyvertárában (sok más között) valóban megtalálható a káosz is, akkor nem csoda, hogy a káoszelmélet jelenségeibe lépten-nyomon beleütközünk - akár a külső természeti világban, akár saját belső világunkban. " Mérő László

Friss topikok

  • Gecc: Torrente is ezt a szarhazi Barcat szerette, nemde? Ehhh... hajra MU! (2011.05.28. 21:58) A vizsgálat lezárult, felejtse el!
  • Gecc: @hölgyválasz: Szia Holgyi! Mindenki megoregedett vagy nemtom, de az biztos. :-D (2011.01.31. 22:24) szöveg nélkül
  • jaegtoer: @lapi: Szia Lapi! Csak most látom hogy az szdf-fel kokettálsz. Az lmp már nagyon más? Üdv. (2010.02.02. 07:42) Elkúrtátok...
  • lapi 2.1: nem vagyok benne biztos, hogy vajon akad-e még bárki, aki olvassa a blogomat. mindenesetre csinált... (2009.10.28. 18:43) agycétén
  • lapi 2.1: bár gyurcsány iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd, mint a márvány, de a peresztrojka nev... (2009.06.05. 10:35) szezonzáró

malacka, a lekvárfőző

2008.03.29. 11:10 lapi 2.1


az előzményeket nem ecsetelném. akik ide bekukkantanak, úgyis vágják,  mi ment köztünk pár hónapja. ha meg nem elég legyen ennyi, - hát nem pont azonos politikai póluson álldogálunk és hát elég harcosan, meg indulattal bírjuk védeni a magunk igazát. ennek kapcsán én ilyeneket mondtam róla: neofita, fidesz-zombi, baromarcú etc. namost ha az ember blogol, azt azért levágja, hogy nem a saját legsötétebb lelkizugát akarja a napfényre dobni. arra ott van dosztojevszkij, az emberi lélek mélységének legnagyobb ismerője. már abból a néhányból, akit e subjectben ismerek.

most kikaming-út-tolom (ne megy nekem ez a szóvicc műfaj, malac, ebben te vagy a nagy király, visszavonulok), hogy én már megszerettem valahogy hölgyit, pasztit, lenint, cartmant etc, vagy mit tudomén, de pozitív emberi érzések támadtak irányukba. már szinte mindenkit, aki kicsit megmutatta magát és előbb-utóbb, így vagy úgy, de mindenki megmutatja magát. mert vlagyimírnek igaza volt: a sok disznó(ság) is idővel gyönggyé bír változni. fordítva persze sokkal könnyebb. bár ő úgy mondta, a mennyiség minőségbe csap át.

szal már csak malac maradt a dobozomban, akit egy eccerű politikai hívőnek tartottam és pont. pejoratív értelemben véve talán az utolsónak a tóta blogon és kapcsolt részein. amilyen ez is.

és akkor jött liidiiia azzal a tigris cuccal a micimackóból. ő, aki tulajdonképpen még "zöldfülű" hsz-előnek számított.  és pont ez volt az a mese, amit anyukám olvasott fel nekem olyan ötvenegynéhány éve és minden este... azaz tegnap. azaz ma is.

és ez már nagyon személyes. nekem ezért könnybelábadt a szemem egy percre. btw. nem szokott olyan gyakran.

szal liidiiia annyira telibetalált, mint egy pozitív golyó a bankrablásnál az ártatlan járókelőt. van ilyen. :D

én meg malac lekvárfőzés hsz-e előtt már levágtam, kurva nagy seggfej voltam, meg előítéletes baromarcú. ugyhogy sorry, malac. aki így tud írni a lekvárról, az teljesen rendben van, az jó ember. akikből szerintem sokkal több van, mint ahány látszik az utcán.

úgyhogy gyere malacka, szeretettel várlak!!! :D  

és most szólok, ha ebben a kocsmában valaki bántana, az admin-joggommal élve úgy kibaszom innen, mint macskát szarni!!!

 

ps: példa nem jó, mert pont van két macskánk a kutya mellett. lányaim meg (akik baromi jó fejek, majd dicsérem őket is, ha él majd a blog valamennyit) viszont kinyírnak, ha az állatainkat meg sem említem itt!  


1188 komment

Címkék: öröm kacagás jókedv bánat sztori cheers

A bejegyzés trackback címe:

https://lapi.blog.hu/api/trackback/id/tr85401738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.04.04. 01:03:49

én viszont az 1111 !!!!!
2222-vel lehet ezt csak lekörözni :-)

Gecc 2008.04.04. 01:03:58

Lidia
"és hát, ahogy ebédel..., ezt tanítani kellene :-)))"

Arra gondolsz, hogy felemeli a fejet, hogy konnyebben becsusszon neki a krokodilus?

liidiiia 2008.04.04. 01:06:22

jaja,
van hatása, haha, megérte a sok előkészület
a krokodilus nagyon találó szó télleg, főleg az ilyen várakozó, krokodilusta példányokra :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:07:34

lidia ,
bele is őszültek szegények. :)
btw voltam egyszer egy csoportépítő tréningen - hogy, hogynem úgy esett, hogy többen az ottlévők közül a középiskolai tanáraim voltak, de akkor már mint kollégák. Az egyik topic a köszönetmondás volt. Na én a volt tanáraim ősz hajszálaiért mondtam köszönetet.

gecc: a Dead can dance-re kötelező rávágni a Dead Kennedys-t. :)
Nazi punks fuck off!

Gecc 2008.04.04. 01:08:01

Lidia

Na a fej felemeles az valoban az en muveszi kreaciom, szal nem veletlen, mint a meglepodott harcsa. :-]

liidiiia 2008.04.04. 01:09:21

még felfelé startol is, hogy az ellenállás is besegítsen :-)

Gecc 2008.04.04. 01:10:00

Tulok

Hat... azert nem kotelezo, de tenyleg azonnal ez jutott aztan eszembe. Pedig a 2 kozott igen nagy szakadek tatong.
A Dead can Dance nagyon emocionalis, a Dead Kennedys meg hihetetlenul anarchista.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:10:35

gecc a harmadi kockán még döntetlen.

Gecc 2008.04.04. 01:10:37

Lidia egy fizikaban is jartas leanyzo. Becsuletere valjek! :-]

Gecc 2008.04.04. 01:12:24

Tulok

Jah, ott meg barmi tortenhetett volna. De a sors igy akarta.


Nekem meg muslincak szallnak a kepernyomre... minden ejjel ez van. Pedig nem rohad az alma sem.

Gecc 2008.04.04. 01:15:13

Na asszem en elteszem magam mara!
Joccakat kedves testvereim az Urban!

Reggel asszem megint nem kelek fel 10-ig. :-]

liidiiia 2008.04.04. 01:15:40

tulok,
:-)
a tesóm kisfia nagyon élénk, hogy így fogalmazzak, és teljesen rá hasonlít, így aztán ha valahonnan behalásszuk a csemetét, akkor mindig mondjuk a tesómnak, hogy na te egyedül nem panaszkodhatsz ebben a témában...

liidiiia 2008.04.04. 01:18:32

Gecc,
"fizika" :-)
a b.nőmnek, aki is fizikus, el is dicsekszem ezzel :-D

liidiiia 2008.04.04. 01:20:59

jóéjt
a szunya nekem is esedékes lassan
+ szép álmokat is mindenkinek

liidiiia 2008.04.04. 01:28:52

Gary Larson!!! :-DDD yes!!!!!!

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:34:14

lassan én is fizetnék, de

Gary Larsont '93-ban láttam először londoni vedéglátómnál, (budiban, nyilván)
azóta fan vagyok.

liidiiia 2008.04.04. 01:38:07

nálunk a munkahelyen volt kötelező olvasmány, 96-tól...
jóccakát :-)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:44:34

Akkor, ha szabad az egyik kedvencemtől:

www.youtube.com/watch?v=hrPEM2qc-j8

(Lapi, vagy az első errejáró; kulcs a megbeszélt helyen.)

lapi 2.1 2008.04.04. 01:45:12

hali! koncert rendben volt, komolyan mondom igazi pozitív zenének jött le meglepően igényes zenészekkel. mondjuk 11 után kezdődött a buli. de ez mindegy, csak nekem fájnak kissé a lábaim.

tulok, b++++! baromira sajnáltuk, hogy benézted a dátumot. már a helyszínen olvastam a telóról a hsz-edet. legközelebb. :DDDD

liidiiia 2008.04.04. 01:50:23

szia lapi, jóccakát neked is :-)

tulok, ez a leonard cohen nagyon jó, én csak fiatalkori zenéjét hallottam eddig, és nem is tudtam, hogy ilyen jól húzza most

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:54:44

Tudom, én vagyok a balfasz, de ez egy ilyen hét. Életem párjától elkértem magam holnapra, aztán kullogtam, hogy bocs, benéztem. Á. Ráadásul a szokásos póker sem lesz holnap.

lapi 2.1 2008.04.04. 01:57:01

texas hold'em, vagy ötlapos?

lapi 2.1 2008.04.04. 01:57:58

tulok, cohen + closing time - ért külön kösz.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 01:59:11

You who build these altars now
To sacrifice these children,
You must not do it anymore.
A scheme is not a vision
And you never have been tempted
By a demon or a god.
You who stand above them now,
Your hatchets blunt and bloody,
You were not there before,
When I lay upon a mountain
And my fathers hand was trembling
With the beauty of the word.

And if you call me brother now,
Forgive me if I inquire,
Just according to whose plan?
When it all comes down to dust
I will kill you if I must,
I will help you if I can.
When it all comes down to dust
I will help you if I must,
I will kill you if I can.
And mercy on our uniform,
Man of peace or man of war,
The peacock spreads his fan.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 02:01:59

texas hold'em

pénzbe' persze de szigorúan a baráti társaság miatt. A sör többe van, mint a tét. :)

Alpolgmest, doki, tüzépes, tulok, megpárjóarc.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 02:03:14

Na még ezt a csávót, hogy bírom. Köszi lapi.

liidiiia 2008.04.04. 02:11:43

jaja, lapi köszi :-)
hihetetlen jó hangja is van
nekem a szigeten ugyan nagy csalódás volt, de a felvételeit imádom
www.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM&feature=related

tulok, nagyon pontos az Isaac szövege, ezred milligrammra... :-)
hát ja, valami ellen vagy valamiért él-e az ember...

lapi 2.1 2008.04.04. 02:13:47

gyerekek, mennem kell! a feleségem mellett a macskám is baszogat. egy szmőkertől hoztam el vagy öt éve. bérház alsó szintjén lakott, alig mert szellőztetni. viszont simán elszippantott napi öt gét. a kismacskák betépve láttak napvilágot. az attól született, amit talált valahol és a csákó és azt hitte fiú. gondolta olyan már van otthon, így nem lehet baj. namost elhoztam egy kis feketét. bakker azzal a macskával (misi) beszélgetni szoktam. nem vicc. pedig volt már egy macskánk meg kutyánk itt fent a magasban (3-ik). egyszer valahogy kiesett, pedig bukóablak. már macska szájsebészt kerestünk, amikor meggyógyult hirtelen. azóta semmi baja, de kurva jól kommunikál.

szép álmokat mindenkinek

peace

simonmondja... 2008.04.04. 08:14:58

Gecc - Betonputto.

Köszönöm, köszönöm.
Van élet a halál után.
Megvannak a hozzászólásaim.
Szegény nikcnek mása sincsen.
Vidám napra ébredtünk.
Juhéjjj.

simonmondja... 2008.04.04. 08:33:20

Lapi.
Neked is köszönöm, és mindenkinek.
Tudom én, hogy nem érdemeltem ki a támogatást.
Szuper banda vagytok.

lapi 2.1 2008.04.04. 09:01:00

jó reggelt! aludtam vagy 4 órát az éjjel és indulni kell, kezdődik a nap! új post is kéne.

simon:

"Neked is köszönöm, és mindenkinek.
Tudom én, hogy nem érdemeltem ki a támogatást."

nincs mit és dehogynem.

pelikán et! ma este feljön két belső szdsz-es haverom hozzánk. válságban a haza! felkiáltással kikövetelték, hogy hívjam meg őket. :DDD

majd elmondom, mi a helyzet a boszorkánykonyhában. :D

simonmondja... 2008.04.04. 09:01:26

Kedves Pelikán!

Nem kell mindent elolvasni.
Süt a nap, kék az ég, és itt a hétvége.
Hallod, ahogy csipognak a madarak?
És nagyon jó, hogy velem vagy.
Csak nem tudom, hogy háláljam meg.
Menjek a blogodra, vagy inkább ne?

lapi 2.1 2008.04.04. 09:07:44

még valami. hölgyi kedves! már a koncert előtt olvastam a hsz-edet és a homlokomra csaptam. beugrott, hogy malac az önreklámomat minősítette nem teljesen korrektnek, de aranyosnak.

benéztem, no!!!

a twá ön-blog-reklámom teljes mértékben inkorrekt volt, de bevállaltam, mert fostam, hogy tök üres lesz a kocsma. :D neked is kösz, hogy ez nem jött be. bár malacka húzónevet is bevetettem a siker érdekében! :DDDDD

love & peace

simonmondja... 2008.04.04. 09:10:34

Pelikán.

Ezt nem is értem. Ha 59 százalék Orbánt támogatja, akkor honnan jön az az 50 százalék, aki Simort?

Gecc 2008.04.04. 09:10:38

Jo reggelit mindenkinek!

Mar banom, hogy bekapcsoltam a mobilt 8.10-kor... felebresztettek. Es nem kezdodik valami jol a napom. Foleg mert egy szep almot szakitottak felbe.

simonmondja... 2008.04.04. 09:11:48

Lapi.

Maarketingguru vagy. Nincs mit tenni.
A barátaid igazán rádbízhatnák a kampányt.

Gecc 2008.04.04. 09:14:05

Pelikan

Igen szegenyes a valasztek. De ha lehetne, akkor inkabb Simorra tennem az X-et. Nem azert mert annyira jo, bar nincs rola rossz velemenyem, hanem mert ot ismerem e algkevesbe a politikai eletbol.
Nalam pl Bajnai total kizarva. Annal nagyobb svihakot nem is latok most a kormanyban, a Szilvasy Gy. kivetelevel. Na azok ketten megerik a penzuket.
Lendvai a tokomnek sem kellene a rikacsolos hangjaval, meg ha o lenne az egyeduli no a foldon, akkor sem. Inkabb kasztralnam sajat magam.
Orban... nem is reszletezem. :-]

lapi 2.1 2008.04.04. 09:18:36

most télleg nincs időm, még nem is zuhanyoztam, takarítónő is jött. be kell mennem az irodámba, de az 5 perc innen.

csak pelikántól szeretnám megkérdezni, hogy honnan látod a blog látogatottságát? tehát hányan olvasnak, de nem kommentelnek? télleg érdekelne az új post-nál talán felhasználom.

simonmondja... 2008.04.04. 09:18:40

Majd elképzelem a simorista-orbánistákat, amint lenyomják a natúr-orbánistákat.
És ez az orbánista tábor nethasználó krémje.
Vannak a csintalanos-orbánisták, akik lelkesen várják a sirmorista kampányt.

Gecc 2008.04.04. 09:19:43

Simon
"Ezt nem is értem. Ha 59 százalék Orbánt támogatja, akkor honnan jön az az 50 százalék, aki Simort?"

Nos, ez matematika... szamolj utana, mi van ha Mikola meghekkelte a politikat, es mar most valasztojoga van az orszagon tuli magyaroknak?

simonmondja... 2008.04.04. 09:21:19

Gecc.
Ja, hacsak úgy nem.

Gecc 2008.04.04. 09:22:16

Lapi

Admin alatt a statisztikanal az osszegzes adja a latogatoidat grafikon formajaban. Ezt honapokra, napokra, orara lebontva is meg tudod nezni, csak beallitas kerdese, amit ugyanazon a lapon tudsz kivalasztani.

lapi 2.1 2008.04.04. 09:37:25

figyutok. ilyet találtam:

Az eddigi legjobb nap: Mar 29, Sat 1397
Az utóbbi 7 nap átlagos PI értéke: 1093
Az utóbbi 7 nap átlagos PI / látogató értéke: 12.836
Az utóbbi 30 nap átlagos PI értéke: 1093
Az utóbbi 30 nap átlagos PI / látogató értéke: 12.836

ilyeneket találtam.

kérdésem lenne: mi az a pi? ez olyan napi ezer körül konvergál. (ha napra bontom.) a visitors meg olyan napi 200.

ha jól értem pingelnek ezren, de kétszázan olvasság a blogot. de mi az a pingelés. meg mi az a trackback, pláne visszaping?

tudom gáz, hogy nem nézek utána, de a takarítónéni mindjárt ledöf a gégecsővel, én meg még be sem ágyaztam.

Gecc 2008.04.04. 09:37:51

Pelikan

Esetleg ha tudod, azt elmondhatnad, hogy mit jelentenek a felsorolt Y tengelyen lathato dolgok.
Pl. mi az a Pi?
Mi a kulonbseg a visitor es a visit kozott? (regisztralt illetve nem regisztralt felhasznalo lehet?)
Feed?
Azert ezt nem igazan vagom en sem.
Koszi.

Gecc 2008.04.04. 09:58:31

Lapi, Pelikan!

Ezt talaltam a kerdesekre...
mick2.blog.hu/2008/01/06/title_18562

Sajna a segitseg.blog.hu ezt nem tartalmazza, de Lapi ha akarod, felzaklatom megint a supportot. Eccer ugyis lelonek, annyit baszogatom oket. :-D

lapi 2.1 2008.04.04. 10:10:29

sztem a linked választ ad a kérdéseimer. na ezt voltam lusta kikeresni! fogadjunk, hogy néhányak kukucskálnak a kocsmaablakon, de nem jönnek be. valami akcióval majd becsaljuk őket is! :DDDD kösz még1szer.

ps: gecc et. priviben leróttam adóságomat. persze így sem értem teljesen, de ez már az én hibám! :DDD

lapi 2.1 2008.04.04. 10:12:17

pelikán itt állomásozó ruszkikról van egy csomó sztorim! eccer karamboloztunk is velük! mégpedig trabanttal!!! csak most nincs időm, de majd. :DDD

lapi 2.1 2008.04.04. 10:15:51

ja és április 4! :DDD

emlékezzünk + elvtársak!

www.youtube.com/watch?v=iZLslR335ps

Gecc 2008.04.04. 10:23:30

Pelikan

Aprilis 4.
Nah hat en altalaban alapban ezzel kezdem a napom...
www.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8
Aztan ezzel folytatom...
www.youtube.com/watch?v=nTMQJi_wDi8

Este pedig ezekkel fekszem. Persze a nyugodt tudattal, hogy ma is sokmindent tettem Szovjet nepem felviragoztatasaert.
Ahogy Cartmannak szoktam mondani....
Elore! Renduletlenul!

Gecc 2008.04.04. 10:28:23

Lapi

Koszi a mail-t. Meg ma valaszolok ra, de most lefagynak az ujjaim. 19 fok van a lakasban. Amig a takaro alatt voltam, ezzel gond nem is volt. Ugyhogy most befutottem. Rohadt elet. Kint 8 fok van.
De a hatamon mar erzem a konvektor meleget. Remelem nem eg a lakas a hatam mogott :-D . Nehany napja amugy is csak a laptopra koncentralok. Az asszonyhoz 1 hete hozza sem nyultam. Reggel egy puszival bucsuzik a meg alvo Gecctol (ilyenkor max ennyi hagyja el a szamat, hogy mmmmmm, ami inkabb torokhang, mint normal szo), mert persze en fel 2-ig tolom, O meg 10-kor mar alszik, de O 6-kor kel, en meg nagyban tolom meg a szunyat. :-D

Gecc 2008.04.04. 10:29:47

Lapi

Egy kis zene.
www.youtube.com/watch?v=efFVXaX4e24

A legjobb feldolgozoas, ever!

whipy 2008.04.04. 10:44:42

szépjoreggelt
megprobaltam visszaolvasni, hmm
amire emlekszem, h irni akartam:
gecc, deszkas cipo nagyonjoo en olyan vagyok amugy aki a masikon egybol a cipojet nezi(: es a deszkastol nem ijedek meg.
kurvasokmast is akartam, de elfelejtettem..
ja malacka, nem vagom mi volt apammal meg veled, de alapvetoen nem szeretem a veszekedest, se az eroszakot, ugyh nem is erdekel:) (lapi azert nagy vonalakban elmondta, de konkretan nem olvastam)

a parééé nagyon jo volt, bar kicsit becsiccsentettem, azert mindenre emlekszek. azt meg kifejezetten erzekelem, hogy ugy pofan basztak az elso sorban, hogy meg verzett is a szam:D sok reszeg picsaa. meg szivtak is ott elol, nemkevesen. vegigtancoltam gyakorlatilag fel meterre parovtol, de nekem valahogy a szaxis (vagy trobitas vagy nemtom, fuvos na) szoval o volt a legszimpatikusabb. annyira elvezte amit csinal, h a orom volt nezni. az elozenekar vagymi ultrafos volt, valami szoke holgyemeny meg a tobbiek, nemvagom kik voltak. a koncert 11kor kezdodott, kb addigra lettek is nagyonsokan, de 10ig alig. viszont a kozonseg most nemvolt valami tuligenyes. sok olyanfele embert lattam, akik elso blikkre abszolut nem illettek oda ilyen "parov?miaz?" nezes, halszaj, fingomsincsmivan fej.
teljesen jol ereztem magam, ott voltak a haverok, veluk voltam vegig, megsem maradtam ott bulizni utana, inkabb hazajottem a szuleimmel. hiaba, oregszek en is:D

Gecc 2008.04.04. 10:46:46

Na hogy a gyerekes, ugyanakkor morbid enemet is feltarjam, egy kis Happy Tree Friends...

www.youtube.com/watch?v=Hb-K6N1CMeA&feature=dir

simonmondja.... 2008.04.04. 10:48:18

Republic tam-tam.

Pelikán.

Érctorkok harsogva ...- megjegyzem....

whipy 2008.04.04. 10:49:47

igengecc es emlekszem mar, azt is akrtam neked, hogy az ekezeteket en is utalom, hogy a sp-t en is imadom, egyik kedvencem nekemis az érteeeeeeeeeem? bar en eredetiben meg sosem lattam, mert nem tudok angolul (jajdejonekem)
plussssssz ha fazol, laptopozz az agyban. en is azt szoktam.

Gecc 2008.04.04. 10:54:05

Whipy
"en olyan vagyok amugy aki a masikon egybol a cipojet nezi"

Ugyszinten. A cipo maga az ember! En mindig aszondom.

Aszondod szar volt az elozenekar. Szigeten kivul egyetlen egyszer voltam csak nagy fellepo koncertjen, asszem 4 eve volt az UFOban Limp Bizkit koncert, arra kaptam szulinapomra jegyet az en "mindenemtol". Na ott tapasztaltam meg, hogy milyen is egy igazi szar elozenekar. A nevukre mar nem emlekszem, de annyira semmitmondoak voltak (pedig azert a zenekben akkor en elegge tajekozott voltam), hogy csak alltam, hallgattam, es leszurtem... ezek jobb lenne, ha inkabb a szinpadon csoportos ongyilkossagot kovetnenek el, mert akkor legelabb mosolyognek.
Viszont a Limp B koncert nagyon faja volt. :-]

liidiiia 2008.04.04. 10:54:27

hey everyone
anno ezekhez a mozgalmi nótákhoz, amiket én rettenetesen (érctorkok, harsogva... :-) ) és rettenetesen komolyan elénekeltem: magamban mindig hozzátettem a saját céljaimat, vágyaimat, és végig azokra gondoltam, elvégre it's my life
www.youtube.com/watch?v=HNzmrEgz_GI

Gecc 2008.04.04. 11:02:08

Whipy

Az van, hogy nincs kedvem (nincs ra folosleges zse) vezetek nelkuli routert venni. A kabel meg nem eleg hosszu, azt meg lusta vagyok megtoldani. Illetve van egy hosszabb, de azt meg lusta vagyok levenni a legfelso polcrol.
M'kay? :-D
Na ehhez nem kell angolul erteni, de hallhatod, hogy mondjak:
www.youtube.com/watch?v=fBurUNN62mw

Gecc 2008.04.04. 11:03:50

Whipy

Az van, hogy nincs kedvem (nincs ra folosleges zse) vezetek nelkuli routert venni. A kabel meg nem eleg hosszu, azt meg lusta vagyok megtoldani. Illetve van egy hosszabb, de azt meg lusta vagyok levenni a legfelso polcrol.
M'kay? :-D
Na ehhez nem kell angolul erteni, de hallhatod, hogy mondjak:
www.youtube.com/watch?v=fBurUNN62mw

liidiiia 2008.04.04. 11:07:13

whipy
akkor majd én ráírom a cipőmre, hogy erős döngő járás mijatt + gyerekkori sok tánc mijatti rossz tartás mijatt csak vastagtalpút érdemes, ha nem akarom, hogy csillagokat lássak estére borús égbót esetén is
nade mondjuk én amúgy is sportcipőt nyomatnék, de nem ennyire vastag talpút...

whipy 2008.04.04. 11:07:29

nekunk a lapival amugy van egy ilyesmi(dobii), mint ez az m'kay/ertem, amit ugy mondunk, mint timi a timit mikor timi lelkes:D

liidiiia 2008.04.04. 11:11:55

misi nagyon nagyon nagyon aranyos
:-))))))

az én egyik régi macsekomat fókamiklósnak hívták (kicsinek mókamiki volt, de megnőtt, megkomolyodott és a bajsza is igencsak olyan hosszú lett...) , egy tőzsdei portfólió őrizte a nevét, egyik barátomnak hirtelen kellett adni egy nevet, és semmi nem jutott eszébe, és hozzám fordult, ha már úgyis ott lébecoltam mellette

liidiiia 2008.04.04. 11:14:07

lapi,
irtam 5let választ privibe, csak szólok, hogy észrevedd

mindenkinek minden jókat, itten hosszabb munka következik

Gecc 2008.04.04. 11:17:18

Huuuu, Misi nagyon gonosz macseknak nez ki! :-D

whipy 2008.04.04. 11:18:32

nekem is nagyon rossz a tartasom, lidia, de foleg olyan cipoim vannal, amiknek eleg vekony a talpa. ez most akkor gaz az amugy is szar gerincemnek?

liidiiia 2008.04.04. 11:26:31

whipy
nem tom
nálam az is van, hogy nagyon erős mindehhez a járásom, jól lecseszem a lábaimat a fődre, és azt tapasztaltam, hogy egésznapos vastagtalpúzás után nincs fájdalom, vékony után meg van
(szerencsére ma már nem lehet ilyen "balett-tartást" tanítani, ami nekem van sajn, ami biztosan szép, ha táncol az ember, de nem éri meg...)

whipy 2008.04.04. 11:29:05

store.nike.com/emeastore/#,en,,url;stage,prod_grid-309118-309183-133859//179076//2--0/|3 kedvenc volt cipom (ha kaptam volna azota valahol, vettem volna)

misi kurvajoarc, egyaltalan nem gonosz, semmi ilyesmi. kifejezetten kedves, csak azert tunik gonosznak sztem, mert 2szer akkora mint egy atlagos macska, folyamatosan eszikéseszikéskajátkéréseszik

whipy 2008.04.04. 11:52:45

gecc ez nagyonjoo imadom timit, o a hatterkep a telefonomon:)

liidiiia 2008.04.04. 12:02:17

whipy
cipőket nem tuttam megnézni, mer a link nekem csak a főoldalra visz el, ami üres, csak nekem nem nyílt ki vajon?

de imádom a szép sportcipőket, de valahogy úgy, hogy nem akarom megvenni őket, csak jó, hogy vannak, nekem elég az 2-3, amiben télen-nyáron, éjjel-nappal vagyok :-)

én adidasban utazok, szeretem a csíkokat :-) , a kedvencem egy kék színű, fűzöld csíkokkal, csak sajnos az vék talpú

aki misi macskát gonosznak látja, az meg is érdemli :-DDD

simonmondja.... 2008.04.04. 12:05:55

Whipi.

Az én macsekom megrajzoltam egérrel (hát...).
Sitty-sutty megtanulom a képfeltöltést, és mutatom is.

simonmondja.... 2008.04.04. 12:06:56

Ja, és nem gonosz, hanem vesébelátó a tekintete a Misinek.

liidiiia 2008.04.04. 12:10:06

simonmondja,
:-) hát ja... ,
mondjuk egy órája kétségbeesetten szeretnék egy olyan nénivé válni, mint a rajzon... ;-) , aki nem hagyja játszani is saját belső gyerekességét, hanem komoly munkás ember, aki melójára fókuszál... , na majdcsak sik :-) , csak nehogy úgy maradjak végül, brrrr...

simonmondja.... 2008.04.04. 12:38:18

Na ezt kapjátok ki.
Április 4 - a Nemzeti Koalíció:
www.mult-kor.hu/ezen.php?cikkid=9388

liidiiia 2008.04.04. 12:57:17

Pelikán!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

te már nem vagy házon kívül az Árpinál, tessék csak próbálni bereggelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szólj vissza, hogy láttad az üzimet, annyit jár a szám, nehogy pont ezt scrollozd át :-)

Gecc 2008.04.04. 13:11:45

Lidia

Honnan veszed, hogy Pelikan mar oksa Arpinal?

liidiiia 2008.04.04. 13:15:10

gecc,
emilt váltottam vele

Gecc 2008.04.04. 14:07:59

Lidia

Ahha... a vegen meg kiderul, hogy Arpi felesege is vagy? :-D

Gecc 2008.04.04. 15:34:36

Na mi ez a pangas???

lapi 2.1 2008.04.04. 15:46:45

végem, megcsináltam a post-ot, de nem bírok képet beilleszteni. elfelejtettem valahogy. még birkozok kicsit.

Gecc 2008.04.04. 15:53:55

Lapi

Ha nem birkozol meg vele, csorrents meg, vagy ha van mondjuk messengered, azon is lecsetelhetjuk.

Gecc 2008.04.04. 15:55:55

Vagy skype... az is van. :-]

Gecc 2008.04.04. 16:18:01

Lapi

Ebben a posztban a kepeid azert nem latszanak teljesen, mert tulhuztad a megadott kereten.
A megadott keret akkora, mint a amekkorat a szerkesztoben tudsz hasznalni. Ugy illeszd be a kepet, hogy ne jelenjen meg csuszka a szerkeszto ablakocska aljaban. Akkor a kereten belul maradsz, es a kep is teljesen latszik. Igy viszont csak akkor latszana, ha a sablon szelesseget valtoztatnad szelesebbre.

liidiiia 2008.04.04. 16:34:30

gecc,
"Ahha... a vegen meg kiderul, hogy Arpi felesege is vagy? :-D "
mert a te argódban mit jelent esetleg még az, hogy emilt váltani??? mindig tanulhat új szavakat, szinonimákat az ember... :-DDD

szal, én megkérdeztem, ő válaszolt, h Pelikánt madár berepülhet a blogja légterébe

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2008.04.04. 16:37:09

helló embörök!
néztétek a fábrit tegnap? volt benne egy zakkant csaj :D elég jó arcnak minősült nálam, mondjuk nekem amy winehouse is bejön, de ez teljesen készen volt csak azt nem értem hogy mire felt ment a bulvárhírverés hogy botrány botrány mikor semmi extra nem történt....

várom már az új postot lapi :D meg kell röptetni a kacagányokat!

Gecc 2008.04.04. 16:40:32

Hela Test

Tereskova egy igazi polgarpukkaszto csaj. En nagyin birom!

"Az egyetlenegy hibam, hogy illatos a pinam!"

Bar ezt mar linkeltem TWA-nal is, de azert ide is betolom:
www.youtube.com/watch?v=QZC1VZPBybo

Pa-pa-paaaaa-ra-pa-pa-ra! :-D

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 16:42:01

Ki volt? Tereskova? Vele pinázunk már napok óta itt is, meg árpinál is.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2008.04.04. 16:43:52

Jo 'pot egyébként!
Gecc, Te itt ülsz ahátam mögött valahol, nézed, hogy mit írok, aztán kibaszásból három másodpercel előttem elküldöd? Nem először csinálod, figyellek! :)

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2008.04.04. 16:44:13

akkor csúnyán le vagyok maradva :)
én itten csak nemvalamijó unplugged előadást meg nagyonjó hippizenéket by lapi hallottam eddig, de végigmegyek az ajánlásokon böcsülettel :D

Gecc 2008.04.04. 16:47:57

Tulok

:-D
Lehet ez csak azert van, mert akkora naplopo vagyok, hogy nem gyozok elobb reagalni mindenre, mivel 10-20 masodpercenkent tolom az F5-ot a keresoben. :-]

lapi 2.1 2008.04.04. 16:52:28

megcsináltam a másodikat!!! hogy mennyit baszódtam vele, külön kösz gecc-nek a telefonos support-ért!!! jó nyálas lett, de ez van. :D
süti beállítások módosítása